Page 66 - net.mototriti.gr 01 Απριλίου 2023
P. 66
TEST Royal Enfield
HNTR 350
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
όπου το ζητούμενο είναι η «αυθεντική» εμφάνι- Στην άνετη σέλα του απολαμβάνεις στο έπακρο
ση. Συνδυάζεται με τηλεσκοπικό πιρούνι 41 χιλιο- την αίσθηση ελευθερίας που προσφέρει και ψά-
στών εμπρός με τις κλασικές φούσκες στα καλάμια χνεις πιο μακρινές διαδρομές, ώστε να οδηγήσεις
και δυο αμορτισέρ πίσω με ρυθμιζόμενη προφόρ- περισσότερη ώρα. Οι αναρτήσεις αποσβένουν ικα-
τιση ελατηρίων σε 6 θέσεις. Στον τομέα των φρέ- νοποιητικά τις ανωμαλίες, χωρίς να είναι υπερβο-
νων έχουμε έναν δίσκο 300 χιλ. εμπρός και έναν λικά μαλακές, ενώ προσφέρουν σταθερότητα τόσο
270 πίσω με τις δαγκάνες να έχουν την υπογραφή στον ανοιχτό δρόμο, όσο και στο πιο σφικτό, επαρ-
της Bybre, θυγατρική της Brembo. Στο HNTR 350 χιακό στροφιλίκι, ακόμα κοντά στην τελική του. Τα
έχουν χρησιμοποιηθεί ζάντες αλουμινίου που «ντύ- φρένα έχουν προοδευτική λειτουργία και αρκετά
νονται» με tubeless ελαστικά διαστάσεων 110/70- καλή αίσθηση, ενώ μπορούν να διαχειριστούν με
17 και 140/70-17 εμπρός και πίσω αντίστοιχα. άνεση τα 181 κιλά της μοτοσυκλέτας με την ακι-
Οδηγώντας νητοποίηση από τα 100 χλμ./ώρα να γίνεται σε 48
Είναι φυσιολογικό να περάσεις λίγη ώρα χαζεύ- μέτρα.
οντας το HNTR 350 για να ανακαλύψεις τις λεπτο-
μέρειες στον σχεδιασμό και την κατασκευή του.
Όσο περισσότερο όμως το κοιτάς, τόσο περισσό-
τερο θέλεις να βρεθείς στη σέλα του. Γυρίζοντας
το διακόπτη της μίζας ξεκινούν οι «βαριές» πιστο-
νιές του μονοκύλινδρου με τον ήχο από την εξά-
τμιση να είναι απολαυστικός ακόμα και στο ρελα-
ντί. Κουμπώνεις 1η στο θετικό κιβώτιο, αφήνεις τη
μανέτα του συμπλέκτη με τη μαλακή αίσθηση και
απολαμβάνεις την πολύ καλή ποιότητα κύλισης και Το συγκεκριμένο καπάκι κρύβει έναν μικρό
την ευελιξία που προσφέρει το πιο κοντό μεταξό- αποθηκευτικό χώρο.
νιο σε σχέση με τα Meteor και Classic. Το χαμηλό
κέντρο βάρους και η συνολική γεωμετρία συνθέ- Η άποψή μας
τουν ένα ευκολοδήγητο σύνολο που είναι ιδανικό
για όσους κάνουν τα πρώτα τους βήματα στο χώ- Η Royal Enfield έχει μπει στο σωστό δρόμο και
ρο των δυο τροχών. Η απόδοση του κινητήρα δεν κάνει σταθερά βήματα εμπρός. Το HNTR 350
βάζει φωτιά στην άσφαλτο, αλλά οι απόλυτες επι- ανοίγει νέους ορίζοντες αφού στοχεύει, όχι μόνο
δόσεις δεν ταιριάζουν έτσι κι αλλιώς με τη ρετρό στους λάτρεις του ρετρό, αλλά και στη νέα γενιά.
φιλοσοφία. Σε αυτό που διαπρέπει είναι η ελαστι- Είναι ιδανική επιλογή για να κάνεις την είσοδό σου
κότητά του που σου επιτρέπει να κινείσαι με μια στους δυο τροχούς και να μετακινείσαι οικονομικά
ταχύτητα πάνω και ξεχνάς τα συνεχόμενα ανεβο- με απαράμιλλο στιλ. Η ποιότητα κατασκευής και η
κατεβάσματα μέσα στην πόλη. Ο ηλεκτρονικός ψε- τιμή των 4.390 ευρώ είναι το κερασάκι στην τούρ-
κασμός ανταποκρίνεται γλυκά σε κάθε άνοιγμα τα.
του γκαζιού, που γίνεται μια εθιστική διαδικασία
με χαρακτηριστική ηχητική υπόκρουση. Λατρεύει Εμφάνιση, ποιότητα κατασκευής,
να κινείται σε ταχύτητες κοντά στα 100 χιλιόμετρα, χαμηλή κατανάλωση
με πλήρη απουσία κραδασμών, ενώ αν επιμείνεις
στο γκάζι, το κοντέρ θα δείξει κάτι παραπάνω από Δύσχρηστο
120 χλμ./ώρα. κεντρικό σταντ
Eπιστροφή στα περιεχόμενα 66