Page 73 - net.mototriti.gr 01 Απριλίου 2023
P. 73
TEST X-ADV
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ 750
σης, ο κινητήρας φέρει νέο χρονισμό βαλβίδων αλ- που μπορεί να καλύψει. H θέση οδήγησης προσφέ-
λαγμένο κατά 5%, με ασύμμετρη ρύθμιση μεταξύ ρει αυξημένη ορατότητα, με τα χέρια να έρχονται σε
των δύο κυλίνδρων, ενώ βελτιωμένο είναι και το σύ- ιδανική απόσταση από το αλουμινένιο τιμόνι, ενώ τα
στημα εξάτμισης. Το ηλεκτρονικό Ride-by-Wire γκά- πόδια έχουν πολλαπλές θέσεις που μπορούν να το-
ζι, επιτρέπει την ύπαρξη traction control 3 επιπέδων ποθετηθούν πάνω στα μεγάλα μαρσπιέ αυξάνοντας
και 5 διαφορετικών χαρτών απόδοσης: Standard, την εργονομία του μοντέλου. Το ύψος της σέλας βρί-
Sport, Rain και Gravel αλλά και την παραμετροποι- σκεται στα 820 χιλιοστά και προσφέρει εύκολη πρό-
ήσιμη επιλογή User. Κάθε χαρτογράφηση έχει προ- σβαση στο έδαφος για τους περισσότερους τύπους
επιλεγμένες ρυθμίσεις ισχύος, φρένου κινητήρα και αναβατών. Το άριστο ζύγισμα του πλαισίου και η
παρεμβατικότητας ABS, ενώ επεμβαίνει και στην ελαφριά αίσθηση που αποκομίζεις, μετατρέπουν το
ρύθμιση αλλαγών του DCT, με την επιλογή User να X-ADV σε μια ευέλικτη μοτοσυκλέτα που ανταποκρί-
δίνει την δυνατότητα 4 επιλογών, από την ομαλότε- νεται με ευκολία και αμεσότητα σε κάθε χειρισμό,
ρη στην πιο επιθετική αλλαγή ταχυτήτων. Το Traction ενώ το μεγάλο κόψιμο του τιμονιού διευκολύνει στις
Control μπορεί να απενεργοποιηθεί, όχι όμως και το επιτόπιες μανούβρες. Η κίνηση στην πόλη είναι μια
ABS. Το X-ADV τα καταφέρνει περίφημα στον τομέα συνηθισμένη διαδικασία ρουτίνας για το X-ADV, που
της κατανάλωσης, με τη μέση τιμή των 4,4λτ. να χα- παίρνει άριστα στο αστικό πεδίο, καθώς παραμένει
ρίζει αυτονομία άνω των 300 χιλιομέτρων σε κάθε άνετο και απολαυστικό. Ο ελαστικός κινητήρας συ-
γέμισμα, ενώ δεν υπολείπεται ούτε σε θέματα επι- νεργάζεται άψογα με το επανασχεδιασμένο κιβώ-
δόσεων με τα 100 χλμ/ώρα από στάση να έρχονται τιο DCT, προσφέροντας χαμηλή κατανάλωση όταν
σε 6 δευτερόλεπτα, τα 60-120 χλμ/ώρα σε 7,3 δλ., κινείσαι σε ήπιους ρυθμούς και γρήγορες προσπε-
και την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 175 χλμ/ώρα. ράσεις και επιταχύνσεις όταν αποφασίσεις να τον
Πλαίσιο – Άναρτήσεις – Φρένα ζορίσεις. Έξω από τα όρια της πόλης, o άνετος και
Το πλαίσιο του μοντέλου είναι νέο, κατασκευασμέ- περιπετειώδης χαρακτήρας του Χ-ADV, θα σας συ-
νο από ατσάλι σε φιλοσοφία «διαμαντιού» και είναι ντροφεύσει σε κάθε σας εξόρμηση. Οι προστατευ-
ελαφρύτερο από το απερχόμενο κατά 1 κιλό, αφή- τικές χούφτες διώχνουν αέρα και νερό, η ζελατίνα
νοντας περισσότερο διαθέσιμο αποθηκευτικό χώ- παρέχει επαρκή προστασία από τον αέρα και η όρ-
ρο κάτω από τη σέλα. Μάλιστα, το μοντέλο έχει χά-
σει συνολικά 3 κιλά από τον προκάτοχο του με το
βάρος του γεμάτο να φτάνει τα 236 κιλά. Το πιρού-
νι των 41 χιλιοστών είναι ρυθμιζόμενο σε προφόρ-
τιση και απόσβεση επαναφοράς, ενώ το αμορτισέρ
πίσω ρυθμίζεται σε προφόρτιση. Στα φρένα, την επι-
βράδυνση αναλαμβάνουν 2 δίσκοι 296 χιλιοστών
εμπρός με 4πίστονες δαγκάνες και ένας δίσκος 240
χιλιοστών με δαγκάνα ενός εμβόλου πίσω, ενώ το
σύστημα ESS ενεργοποιεί αυτόματα τα αλάρμ σε
φρενάρισμα πανικού. Οι τροχοί, 17 ιντσών εμπρός
και 15 πίσω, χρησιμοποιούν ακτίνες από ανοξείδω-
το ατσάλι με διάσταση 120/70 και 160/60 αντίστοιχα. Ή νέα οθόνη TFT 5 ιντσών, ενσωματώνει σύστημα
Στο δρόμο διασύνδεσης με κινητό τηλέφωνο, που δίνει
Το X-ADV διακρίνεται για την πολύπλευρη προσω- στον αναβάτη την δυνατότητα ελέγχου κλήσεων,
μουσικής, πλοήγησης και μηνυμάτων μέσω της
πικότητα του και το μεγάλο φάσμα των απαιτήσεων φωνής του και την χρήση ειδικού headset.
73 Eπιστροφή στα περιεχόμενα