Page 55 - net.mototriti.gr 01 Φεβρουαρίου 2023
P. 55
TEST CFMOTO
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ 300 CL-X
ποιοτική τους κατασκευή ειδικά Αναρτήσεις-Φρένα-Τιμόνι οτικό κάλυμμα αλλά και μπόλικο
σε σχέση με την τιμή τους και το αφρώδες για να σε κρατά ξε-
300CL-X δεν εξαιρείται από τον Τύπος Ατσάλινο χωροδικτύωμα κούραστο. Το χαμηλό ύψος της
Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις USD πιρούνι
κανόνα, καλύπτοντας και με το 37χιλ τελευταίας (795χιλ από το έδα-
παραπάνω τα στάνταρ της κατη- Διαδρομή (χλστ.) Δ.Α φος) σε συνδυασμό με τη στενή
Μονό
γορίας, σε υλικά, συναρμογή και Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις αμορτισέρ σιλουέτα της μοτοσυκλέτας επι-
φινίρισμα. Με δύο διαθέσιμους Διαδρομή (χλστ.) Δ.Α τρέπουν σε αναβάτες κάθε ανα-
χρωματισμούς (μαύρο-μπλε και Φρένα Ε (χλστ.) Δ/292, 4Ε, ΑBS στήματος να πατήσουν με άνεση
άσπρο-κίτρινο fluo) το 300 CL-X Φρένα Π (χλστ.) Δ/250, 1Ε , ΑBS τα πέλματά τους κάτω, κάτι ιδιαί-
αποδεικνύει ότι έχει τον δικό του τερα χρήσιμο στις καθημερινές
τρόπο να ξεχωρίζει. μετακινήσεις. Ο συνεπιβάτης κάθεται λίγο ψηλό-
Άνεση – εργονομία τερα και παρότι δεν έχει άπλετο χώρο στη διάθε-
Όπως και στο 700 CL-X, η θέση οδήγησης τοπο- σή του, έχει αρκετό αφρώδες για να σε ακολουθή-
θετεί τον αναβάτη σε όρθια στάση, με το φαρδύ τι- σει χωρίς παράπονα αν και η απουσία χειρολαβών
μόνι να βρίσκεται αρκετά ψηλά χωρίς να επιβαρύ- στερεί κάποιους πόντους από την άνεσή του.
νει τα χέρια με το βάρος του σώματος. Τα χαμηλά Τη φιλοσοφία του 700 CL-X ακολουθεί και ο πίνα-
μαρσπιέ δεν δημιουργούν έντονες γωνίες στα γό- κας οργάνων ο οποίος, σε αντίθεση με το 300ΝΚ,
νατα, ενώ η μονοκόμματη σέλα δεν έχει μόνο ποι- αποτελείται από μια LCD οθόνη στρογγυλού σχή-
55 Eπιστροφή στα περιεχόμενα

