Page 58 - net.mototriti.gr 01 Φεβρουαρίου 2023
P. 58
TEST CFMOTO
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ 300 CL-X
Όπως προαναφέραμε, το 300 CL-X βασίζεται scrambler χαρακτήρας του σε σχέση με το 300ΝΚ
στην ίδια πλατφόρμα με τα 300 ΝΚ και 300 SR. Αυ- συμβάλλει στην άνεση και σε συνδυασμό με την ξε-
τό σημαίνει ότι χτίζεται γύρω από το ατσάλινο πλαί- κούραστη θέση οδήγησης και το αρκετά μαλακό
σιο-υποπλαίσιο χωροδικτύωμα, μια λύση συνυφα- αφρώδες της σέλας θα περνάς αναίμακτα πάνω από
σμένη με σπορ κατασκευές, καθώς εκτός από την τις ανωμαλίες της ασφάλτου, κινούμενος με χαρα-
απαραίτητη ακαμψία συμβάλλει και στο χαμηλό βά- κτηριστική ευκολία ανάμεσα στα αυτοκίνητα, παρότι
ρος της μοτοσυκλέτας που δεν ξεπερνά τα 155 κιλά το κόψιμο του τιμονιού δεν είναι το μεγαλύτερο που
με πλήρη υγρά. Στον τομέα των αναρτήσεων συνα- έχεις συναντήσει.
ντάμε ανεστραμμένο πιρούνι 37χιλ και μονό αμορ- Ο συμπλέκτης είναι πανάλαφρος και ακριβής, ενώ
τισέρ το οποίο εδράζεται χωρίς μοχλικό στο ατσάλι- όταν ανοίξεις το γκάζι θα παρατηρήσεις ότι ο κινη-
νο ψαλίδι -όπως στις περισσότερες μοτοσυκλέτες τήρας είναι ιδιαίτερα ελαστικός, έτοιμος να επιτα-
της κατηγορίας-, ενώ την πέδηση αναλαμβάνουν χύνει χωρίς δισταγμό αλλά και χωρίς ενοχλητικούς
ένας δίσκος 292 χιλιοστών με τετραπίστονη-ακτινι- κραδασμούς παρά τη μονοκύλινδρη φύση του. Μό-
κή δαγκάνα εμπρός και ένας δίσκος 220 χιλιοστών νο ένα μικρό τίναγμα εμφανίζεται στο άνοιξε-κλεί-
με δαγκάνα ενός εμβόλου πίσω. Το ABS ανήκει σε του γκαζιού όταν κινείσαι με χαμηλές στροφές,
φυσικά στον βασικό εξοπλισμό και οι τροχοί τυ- κάτι που συνηθίζεται γρήγορα και ελαττώνεται από
λίγονται με ελαστικά CST διαστάσεων 110/70-17 το μεσαίο φάσμα και πάνω. Το ψηφιακό κοντέρ στα-
και 150/60-17 εμπρός και πίσω αντίστοιχα. ματά λίγο μετά τα 150χλμ/ώρα οπότε μπορείς άνετα
Οδηγώντας να βγεις και στον αυτοκινητόδρομο, εκεί όπου μπο-
Η πρακτικότητα, το χαμηλό κόστος χρήσης και η ρεί να κρατά ταχύτητες κοντά στα 120χλμ/ώρα χω-
φιλικότητα που προσφέρει μια μοτοσυκλέτα 300 ρίς να διαμαρτύρεται. Όταν χρειαστείς τα φρένα, θα
κυβικών είναι μερικά από τα πλεονεκτήματα που διαπιστώσεις ότι ενώ δεν εντυπωσιάζουν με το αρχι-
έχουν κάνει τη συγκεκριμένη κα- Εξοπλισμός - τιμή κό τους δάγκωμα, έχουν την απα-
τηγορία τόσο δημοφιλή και το 300 ραίτητη δύναμη για να σταματήσεις
CL-X δεν εξαιρείται. Ελαφρύ και ABS / Ρυθμ. l/8 με ασφάλεια σε όλες τις συνθή-
Τraction Control / Ρυθμ.
8
ευέλικτο, θα βοηθήσει τους νεοει- Στροφόμετρο l κες. Παρότι το 300 CL-X θα περά-
σερχόμενους στον κόσμο των δύο Immobilizer l σει το μεγαλύτερο μέρος της ζωής
Yπολογιστής ταξιδιού
8
τροχών και θα δώσει λύση στην Μερικός χιλιομετρητής l του στο αστικό περιβάλλον με κά-
καθημερινή μετακίνηση, ακόμη Ένδειξη βενζίνης l ποιες παραχωρήσεις που έχουν να
Δείκτης θερμοκρασίας
και αν τα χιλιόμετρα που κάνεις ξε- Θερμοκρασία περιβάλλοντος l κάνουν με την προστασία από τον
8
φεύγουν από τον μέσο όρο. O πιο Ζελατίνα / Ρυθμ. 8 αέρα, θα πραγματοποιήσεις και μι-
Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ l/8
Πλάγιο σταντ l κρές εξορμήσεις χωρίς δεύτερη
Κεντρικό σταντ 8 σκέψη.
Χειρολαβές / Σχάρα 8 Σε δρόμο με στροφές θα κινη-
Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Ε/Π 8 /l
l: στάνταρ, 8: προαιρετικός, θεί ακριβώς με τον ρυθμό που θέ-
-: δε διατίθεται λεις, καθώς πλαίσιο και αναρτή-
σεις ισορροπούν ανάμεσα στην
άνεση και στη σπορ συμπεριφορά. Έτσι, θα απολαύ-
σεις τόσο τις χαλαρές διαδρομές όσο και τη γρήγορη
οδήγηση όταν χουφτώνεις σαν λυσσασμένος το γκά-
PHOTO GALLERY ζι από στροφή σε στροφή. Πρόκειται για ένα καλο-
ζυγισμένο και αρκετά άκαμπτο σύνολο που δεν εμ-
Eπιστροφή στα περιεχόμενα 58