Page 52 - net.mototriti.gr 01 Φεβρουαρίου 2023
P. 52

TEST        Piaggio MP3 530
                                                         Exclusive
                                             l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
        διαμέτρου 258 και 240 χιλιοστών, εμπρός και πί-
        σω αντίστοιχα, ενώ όλες οι δαγκάνες είναι διπί-
        στονες. Το ABS της Continental, έχει ελαφρύτερη
        κεντρική μονάδα. Στις μετρήσεις τα φρένα απέ-
        δωσαν σημαντικά καλύτερα από αυτά του προη-

        γούμενου MP3, ακινητοποιώντας το μοντέλο από
        τα 100 χλμ/ώρα σε 45,3 μέτρα.
          Οδηγώντας
          Δεν  υπάρχει  μεγαλύτερη…  μόστρα,  από  όταν
        ανεβαίνεις  στο  MP3  και  ενεργοποιείς  την  όπι-    Ελαφρώς σκληρότερη από το ιδανικό, αλλά πολύ
        σθεν, για να ξεπαρκάρεις. Τα βλέμματα… δυσπι-         άνετη σε γενικές γραμμές η σέλα για τον αναβάτη
        στίας και αμφισβήτησης μετατρέπονται σε μορφα-        και τον συνεπιβάτη.
        σμούς έκπληξης, την στιγμή που άλλοι παλεύουν

        να τραβήξουν τις μοτοσυκλέτες τους από το ίδιο
        σημείο! Η κάμερα οπισθοπορείας είναι πιο χρή-
        σιμη από ότι περιμέναμε, επιτρέποντας ασφαλή
        χειρισμό του ογκώδους MP3 σε ξεπαρκαρίσματα
        και επιτόπιες μανούβρες. Στην πορεία, η αίσθηση
        σταθερότητας των 3 τροχών ξεχωρίζει, όπως επί-
        σης και η υψηλή ποιότητα κύλισης ειδικά σε καλό
        οδόστρωμα. Το μοντέλο ακούει στο τιμόνι και πλα-
        γιάζει όπως ένα συμβατικό δίκυκλο, αν και λόγω

        του πολύπλοκου συστήματος εμπρός, είναι ανα- Ή TFT… τηλεόραση των 7 ιντσών φέρνει το
        μενόμενη η μέτρια πληροφόρηση και η πιο βα-           MP3 στο σήμερα, όσον αφορά τις ενδείξεις, την
        ριά,  «υποστροφική»  συμπεριφορά  στις  αλλαγές       πληροφόρηση και την συνδεσιμότητα. Διακρίνεται
                                                              και το γράφημα ροπής, δεξιά!
        κατεύθυνσης. Όμως τα πλεονεκτήματα ασφάλει-
        ας του τρίτου τροχού σε μέτριες και κακές συν- τά τα πόδια του κάτω στα φανάρια, ενώ γρήγορα
        θήκες  δρόμου,  δεν  επιδέχονται  αμφισβήτησης.  συνηθίζεις να κάνεις βόλτες χωρίς να ακουμπάς
        Μπορείς να στρίψεις πιο ξέγνοιαστα σε βρεγμένο  καθόλου στο έδαφος, κλειδώνοντας το μπροστι-
        και να φρενάρεις καλύτερα ακόμα και μέσα στην  νό πριν σταματήσεις.
        στροφή, με σημαντικά μειωμένο κίνδυνο ολίσθη-          Ο  κινητήρας  προσφέρει  μια  έντονη  «μονοκύ-

        σης. Η αίσθηση στις μανέτες είναι βελτιωμένη σε  λινδρη»  αίσθηση  που  παραπέμπει  στο  μοτοσυ-
        σχέση με το προηγούμενο μοντέλο και η ισχύς  κλετιστικό κομμάτι του MP3,  ενώ κάποιοι κραδα-
        που μπορούν να ασκήσουν στα φρένα είναι μεγά- σμοί που γίνονται αισθητοί στο ρελαντί και κατά
        λη, αλλά απαιτούν και περισσότερη δύναμη από  την εκκίνηση, μειώνονται κατά την οδήγηση και
        τα δάχτυλα. Το πεντάλ προσφέρει εξαιρετική δυ- δεν  ενοχλούν.  O  ροπάτος  χαρακτήρας  του  μο-
        νατότητα  ακινητοποίησης,  με  την  απόκριση  του  τέρ  προσφέρει  ευχαρίστηση,  είτε  κινείστε  ήπια
        να μην είναι πια απότομη, αλλά πιο προοδευτι- είτε πιο ζωηρά, ενώ οι 3 χαρτογραφήσεις Sport,
        κή και ελέγξιμη. Το εμπρόσθιο σύστημα «κλειδώ- Comfort και Eco αλλάζουν αισθητά την απόκρι-
        νει» στην όρθια θέση εν στάσει, με τον ανάλογο  ση στο γκάζι: από το πιο άμεσο και σπιρτόζικο στο

        διακόπτη και έτσι, ο αναβάτης μπορεί να μην πα- Sport,  μέχρι  την  εξευγενισμένη  λειτουργία  του
                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα     52
   47   48   49   50   51   52   53   54   55   56   57