Page 53 - net.mototriti.gr 01 Δεκεμβρίου 2022
P. 53

TEST         BMW K
                                                         1600 GT
                                             l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
        νά περάσματα και την κίνηση ανάμεσα στα αυτοκίνη-
        τα, ενώ και τα 1600 κυβικά δεν συστήνονται για daily
        routine στο κέντρο της Αθήνας. Παρόλα αυτά, το Κ
        1600 καταφέρνει να κινηθεί αξιοπρεπέστατα στο κλεί-
        νον άστυ, αν ο οδηγός του δεχθεί ορισμένες παρα-

        χωρήσεις σε θέματα χώρου και ευελιξίας. Σημαντική
        και η βοήθειας της όπισθεν σε επιτόπιες αναστροφές
        και κατηφορικά κομμάτια. Τα μείον μετατρέπονται σε
        συν στον ανοικτό δρόμο, εκεί όπου η φαρδιά σιλουέ-
        τα απλώνει δίχτυ αεροδυναμικής προστασίας και η εκ-   Οι ευρύχωρες πλαϊνές βαλίτσες ανήκουν στο
        πληκτική ποιότητα κύλισης παραδίδει σεμινάρια του-    στάνταρ εξοπλισμό. Οι διπλές εξατμίσεις με τις
        ρισμού. Η ηλεκτρική ζελατίνα διαθέτει μεγάλο εύρος    εξαπλές απολήξεις παραπέμπουν στο εξακύλινδρο
                                                              μοτέρ και παράγουν ένα χαρακτηριστικό ήχο που
        ρύθμισης και προσφέρει την ιδανική ανεμοκάλυψη,       επιδιώκεις να τον ακούς συνέχεια.

        σε σημείο που ακούς τη μουσική από τα ηχεία μέσα
        από το κράνος ακόμα και με 160χλμ./ώρα στο κοντέρ.     Η άποψή μας
        Ο συνδυασμός πλαισίου-ηλεκτρονικών αναρτήσεων
        δουλεύει εξαιρετικά και καταπίνει κάθε ανωμαλία του      Η ανανεωμένη εμφάνιση και οι βελτιωμένες
        οδοστρώματος, στρώνοντας μαγικό χαλί σε κάθε χι-       επιδόσεις του νέου Κ 1600 GT προσθέτουν λί-
        λιόμετρο διαδρομής, ενώ η απουσία και του παραμι-      γη περισσότερη μαγεία σε μια ήδη υπερπλή-
        κρού κραδασμού συμβάλει στο να φτάσεις ατσαλάκω-       ρης ταξιδιωτική μοτοσυκλέτα, πάνω στη σέλα
        τος στον προορισμό σου όσο μακρινός και αν είναι.      της οποίας θα ζήσεις μια μοναδική εμπειρία
        Η παρουσία του Κ 1600 σε δρόμο με στροφές συνο-        οδήγησης. Με πλούσιο εξοπλισμό, που παρέ-
        δεύεται από σταθερότητα και ουδετερότητα. Βέβαια       χει πολυτέλεια και ανώτερου επιπέδου ασφά-

        σε  πιο γρήγορους ρυθμούς εμφανίζει υποστροφικές       λεια, και συνοδεία του απολαυστικού εξακύ-
        τάσεις λόγω βάρους, αλλά αν το παρακάνεις τα ηλε-      λινδρου  κινητήρα,  το  Κ  1600  GT  σε  προ(σ)
        κτρονικά βοηθήματα και τα εξαιρετικά σε απόδοση και    καλεί σε μακρινά ταξίδια χιλιομέτρων αλλά και
        λειτουργία φρένα βάζουν τα πράγματα στη θέση τους.     αισθήσεων πέρα από κάθε λογική και συμβι-
                                                               βασμό. Η τιμή της βρίσκεται στο μέσο όρο της

                                                               κατηγορίας, έχοντας να αντιπαραθέσει έναντι
                                                               των ανταγωνιστών την made in Gernany ποιό-
                                                               τητα κατασκευής και τον εξακύλινδρο κινητή-
                                                               ρα διαμάντι.


                                                                    6κύλινδρος κινητήρας, άνεση, πολυτέλεια,
                                                                    εξοπλισμός, ποιότητα κύλισης


                                                                     Aιτία διαζυγίου
        6κύλινδρο τέρας με τεράστια αποθέματα δύναμης
        και ροπής, χωρίς το παραμικρό ίχνος κραδασμών.                                      Εξοπλισμός αναβάτη
        Ξεκινάει εύκολα με 2η ταχύτητα.  Οι πιο                                 Κράνος: LS2 Valiant (LS2- Κιούπης)
        παρατηρητικοί θα προσέξουν το διακριτικό 6άρι                       Jacket: Nordcode Pantera(Motomarket)
        στην κεφαλή.                                                               Γάντια: Furygan Kenn(Motoway)

                                               53   Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   48   49   50   51   52   53   54   55   56   57   58