Page 58 - net.mototriti.gr 01 Δεκεμβρίου 2022
P. 58

TEST         Ducati Scrambler
                                                         Urban Motard
                                             l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
        είναι το πλαίσιο από ατσάλινο χωροδικτύωμα. Στην  σε γεμίζουν προσδοκίες πριν ανέβεις στη σέλα του,
        περίπτωση του Urban Motard η γεωμετρία είναι δι- ανεξάρτητα τη διαδρομή που πρόκειται να ακολου-
        αφορετική, με μικρότερο ίχνος κατά 18χιλ και επί- θήσεις. Το Urban Motard μπορεί να είναι φιλικό και
        σης μικρότερο μεταξόνιο (1.435χιλ) ώστε να είναι  ευκολοδήγητο όπως κάθε Scrambler, μπορεί όμως
        ακόμη πιο ευέλικτο, κάτι που δεν θα ήταν εφικτό  να βγάλει και σπορ χαρακτήρα, ακόμη και αν κινεί-
        αν η μοτοσυκλέτα ήταν βαριά. Το βάρος με πλήρη  σαι στα στενάκια της πόλης. Η καθημερινή συμβί-
        υγρά δεν ξεπερνά τα 196 κιλά.                         ωση μαζί του σε καμία περίπτωση δεν γίνεται κου-

          Οι αναρτήσεις αποτελούνται από ένα μη ρυθμι- ραστική και σε αυτό συμβάλλει τόσο η όρθια θέση
        ζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι 41 χιλ της KYB με  οδήγησης, όσο και οι ρυθμίσεις των αναρτήσεων
        μεγάλη  διαδρομή  150χιλ  και  από  ένα  αμορτισέρ  που φιλτράρουν ικανοποιητικά τις κακοτεχνίες των
        της ίδιας εταιρίας με παρόμοια διαδρομή και ρύθ- δρόμων. Στην αυξημένη κίνηση το χαμηλό βάρος
        μιση  προφόρτισης  ελατηρίου,  το  οποίο  εδράζεται  το βοηθά να ελίσσεται ανάμεσα στα αυτοκίνητα, μέ-
        στην αριστερή πλευρά του ψαλιδιού, χωρίς μοχλι- χρι βέβαια το όριο που θέτουν το μικρό κόψιμο αλ-
        κό.  Ένας  τομέας  που  παραδοσιακά  η  Ducati  δί- λά και το φάρδος του τιμονιού.
        νει μεγάλη βαρύτητα είναι αυτός των φρένων. Το          Κινούμενος  σε  πολύ  χαμηλές  ταχύτητες,  κάτω

        Urban Motard δεν θα μπορούσε να εξαιρείται από  από  τις  2.500  σ.α.λ  θα  νιώσεις  κάποια  σκορτσα-
        τον κανόνα και έτσι εφοδιάζεται με monoblock τε- ρίσματα -ειδικά όταν ο κινητήρας είναι κρύος-, τα
        τραπίστονη ακτινική δαγκάνα της Brembo (M4-32),  οποία όμως περισσότερο δίνουν χαρακτήρα παρά
        ακτινική τρόμπα και δίσκο 330χιλ μπροστά, ενώ πί- ενοχλούν. Όταν ανοίξεις λίγο παραπάνω το γκάζι ο
        σω διαθέτει δίσκο 245 χιλ και μονοπίστονη δαγκά- δικύλινδρος ξυπνά για τα καλά, δείχνοντας ότι το
        να. Το ABS προέρχεται από την Bosch και διαθέ- δυνατό του σημείο είναι η μεσαία περιοχή των στρο-
        τει λειτουργία cornering ενώ οι ακτινωτοί τροχοί 17  φών, αλλά και η γραμμική απόδοση που αφήνει την
        ιντσών  ακολουθούν  την  ασφάλ-       Εξοπλισμός - τιμή                απουσία του  traction control σε
        τινη  φιλοσοφία  της  μοτοσυκλέ-                                       δεύτερη μοίρα. Αν το επιδιώξεις οι
        τας και τυλίγονται με τα ελαστικά     ABS / Ρυθμ.                l/8   73 ίπποι θα ¨σπάσουν¨ την πρό-
                                              Τraction Control / Ρυθμ.
                                                                           8
        Diablo Rosso ΙII της Pirelli σε δια-  Στροφόμετρο                  l   σφυση του πίσω τροχού, αλλά και
        στάσεις 120/70-17 και 180/55-17       Immobilizer                  l   τότε η σωστή απόκριση στις εντο-
                                              Yπολογιστής ταξιδιού
                                                                           l
        εμπρός και πίσω αντίστοιχα.           Μερικός χιλιομετρητής        l   λές του δεξιού γκριπ θα σου δώ-
          Οδηγώντας                           Ένδειξη βενζίνης             l   σει  τον  έλεγχο  που  χρειάζεσαι.
                                              Δείκτης θερμοκρασίας
                                                                           8
          Δεν  είναι  μόνο  η  εμφάνιση,  τα   Θερμοκρασία περιβάλλοντος    l  Αυτό φυσικά παίζει ιδιαίτερο ρό-
        γονίδια της Ducati είναι αυτά που     Ζελατίνα / Ρυθμ.           8/8   λο στα παιχνίδια όπως οι πλαγιο-
                                              Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ   8/l
                                              Πλάγιο σταντ                 l   λισθήσεις και οι σούζες που αργά
                                              Κεντρικό σταντ               8   ή γρήγορα θα γίνουν κομμάτι της
                                              Χειρολαβές / Σχάρα         l/8   καθημερινότητάς σου. Βγαίνοντας
                                              Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Ε/Π    8/l
                                              l: στάνταρ, 8: προαιρετικός,     από το αστικό περιβάλλον θα δια-
                                                -: δε διατίθεται               τηρήσει με άνεση ταχύτητες ταξι-
                                                                               δίου στο φάσμα των 140χλμ/ώρα,
                                                              δηλαδή κοντά στο όριο στο οποίο αισθάνεσαι άνετα
                                                              σε μια μοτοσυκλέτα με ανύπαρκτη κάλυψη από τον
                                                              αέρα (το κοντέρ μπορεί να αγγίξει τα 205), ενώ όταν

              PHOTO GALLERY                                   η ευθεία τελειώσει, συναντάς τη γνώριμη συμπερι-
                                                              φορά του ονόματος Ducati.

                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα     58
   53   54   55   56   57   58   59   60   61   62   63