Page 52 - net.mototriti.gr 01 Δεκεμβρίου 2022
P. 52

TEST        BMW K
                                                         1600 GT
                                             l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ



















                                                              Το ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενο σύστημα Duo-
        Ή εξαιρετική σε αίσθηση και εργονομία σέλα Op-        lever απορροφάει με άνεση κάθε  ανωμαλία του
        tion 719-διαθέτει θερμαινόμενη λειτουργία-            οδοστρώματος. Οι διπλοί δίσκοι 320 χιλιοστών με
        ξεχωριστή για αναβάτη συνεπιβάτη, ενώ το              τις  4πίστονες δαγκάνες συνεργάζονται με το ABS
        ύψος της στα 810 χιλιοστά επιτρέπει εύκολη            Pro για ασφαλές φρενάρισμα ακόμα και υπό κλίση.
        πρόσβαση στο έδαφος,  κάτι κρίσιμο σε μια βαριά       Πανέμορφοι οι σφυρήλατοι τροχοί Classic των 17
        μοτοσυκλέτα όπως το Κ 1600 GT.                        ιντσών.


        μπεριφορά που σε ωθεί να σχεδιάζεις ολοένα και με-
        γαλύτερες διαδρομές στο ταξιδιωτικό πλάνο σου. Σε
        αντίθεση με ότι έχεις οδηγήσει μέχρι εκείνη τη στιγμή,
        όταν βρεθείς πάνω στο Κ 1600 GT βιώνεις μια πρω-
        τόγνωρη κατάσταση με μηδενικούς κραδασμούς και
        ραφιναρισμένη λειτουργία του κινητήρα που δεν πε-
        ριγράφονται. Ο εξακύλινδρος έχει ηλεκτρική λειτουρ-
        γία και η απόδοση του είναι σεμιναριακή από το ρελα-

        ντί έως τον κόφτη. Με ανοιχτό το γκάζι, το Γερμανικό
        sport touring επιταχύνει δυνατά και χωρίς δισταγμό
        συνοδεία του απολαυστικού ήχου και με το κοντέρ να
        “χορεύει»  πανεύκολα σε τριψήφια νούμερα. Τα 0-100
        σε 3,3 και 60-120 σε 3,9 δευτερόλεπτα είναι αδιάψευ-
        στοι μάρτυρες των ικανοτήτων του. Η θηριώδης ρο-
        πή γίνεται αισθητή από το ρελαντί- το70% αποδίδεται
        στις 1.700σαλ.- ενώ ακόμα και με έκτη στο κιβώτιο και

        μέχρι τις 2.000σαλ. το Κ 1600 συνεχίζει να επιταχύ-
        νει αδιαμαρτύρητα σε κάθε εντολή του αναβάτη. Με-
        τά τις 4.000σαλ. τα πράγματα αλλάζουν και το Κ 1600
        εξακοντίζεται από σημείο σε σημείο με το quickshifter
        να μειώνει περαιτέρω τους χρόνους διευκολύνοντας
        τις αλλαγές ταχυτήτων. Μέσα στην πόλη και ειδικά σε
        συνθήκες  έντονου  μποτιλιαρίσματος  το  Κ  1600  GT
        μοιάζει με bodybuilder σε low cost αεροπορική θέ-     Οι δύο ρυθμιζόμενους εκτροπείς δεξιά και
        ση. Οι μεγάλες διαστάσεις με το πλατύ μούτρο και το   αριστερά του φέρινγκ παίζουν το ρόλο του air
                                                              condition, στέλνοντας φρέσκο αέρα προς τον
        σχετικά βαρύ κορμί του, δεν πολυσυμπαθούν τα στε- αναβάτη.
                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα     52
   47   48   49   50   51   52   53   54   55   56   57