Page 50 - net.mototriti.gr 01 Δεκεμβρίου 2022
P. 50

TEST        BMW K
                                                         1600 GT
                                             l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
                                                              ρω διευκόλυνση του αναβάτη, έχουν προστεθεί σύ-
                                                              στημα  υποβοήθησης  εκκίνησης  σε  ανηφόρα  (HSC
                                                              Pro) καθώς και υποβοήθηση όπισθεν. βΜπαίνει σε
                                                              λειτουργία πατώντας το κουμπί με την ένδειξη R και
                                                              κρατώντας πατημένο το κουμπί της μίζας. Η μέση κα-

                                                              τανάλωση των 7,3 λίτρων στα 100 χιλιόμετρα είναι
                                                              ικανοποιητική και βρίσκεται στο μέσο όρο της κατη-
                                                              γορίας, ενώ σε συνδυασμό με το ρεζερβουάρ των
                                                              26,5 λίτρων θα καθυστερήσουν τις ενδιάμεσες στά-
                                                              σεις για ανεφοδιασμό.
                                                               Πλαίσιο – Άναρτήσεις – Φρένα
                                                               Το πλαίσιο είναι αλουμινένιο τύπου γέφυρας και εί-
                                                              ναι στηριγμένο στον κινητήρα για μεγαλύτερη ακαμ-

                                                              ψία και σταθερότητα. Το μενού των περιφερειακών
                                                              είναι πλήρες και περιλαμβάνει πανίσχυρες λύσεις σε
                                                              ανάρτηση και φρένα. Στην μπροστινή ανάρτηση, το
                                                              σύστημα Duolever της BMW με κεντρικό ελατήριο
                                                              έχει αναλάβει την απόσβεση των ανωμαλιών, ενώ το
                                                              πίσω μέρος εξοπλίζεται με χυτό αλουμινένιο ψαλίδι
        Το εμπρός μέρος περιλαμβάνει στον βασικό              με σύστημα Paralever. Οι αναρτήσεις είναι ηλεκτρο-
        του εξοπλισμό το νέο Full LED προβολέα με
        προσαρμοζόμενη λειτουργία. Επιβλητικό και             νικά ρυθμιζόμενες και μέσω του Dynamic ESA που
        επίσης LED το πίσω τριπλοφάναρο, ενώ οι               κάνει 100 υπολογισμούς το δευτερόλεπτο, σετάρο-
        προβολείς ομίχλης αυξάνουν κατά πολύ το οπτικό        νται σε πραγματικό χρόνο. Υπάρχει δυνατότητα δύο
        πεδίο φωτισμού.
                                                              διαφορετικών προγραμμάτων Road και Dynamic και
        η  μέγιστη  ροπή  έχει  αυξηθεί  στα  18,3  kg-m  στις  επιμέρους επιλογές, που αλλάζουν την σκληρότητα
        5.250σαλ. Η κτηνώδης ροπή σηκώνει την βαριά κα- και την προφόρτιση των αναρτήσεων ανάλογα με την
        τασκευή με οποιαδήποτε σχέση στο εξατάχυτο κιβώ- προτίμηση του αναβάτη. Εξίσου δυνατό  είναι και το
        τιο και προσφέρει άμεσες επιταχύνσεις σε όλες τις  σύστημα πέδησης  όπως δείχνει και η μέτρηση 100-0
        συνθήκες. Χαρακτηριστικά τα 0-100 έρχονται σε μό- σε μόλις 42,1 μέτρα. Διπλοί δίσκοι 320 χιλιοστών με
        λις 3,3 δευτερόλεπτα ενώ οι ενδιάμεσες ρεπρίζ 60- 4πίστονες δαγκάνες μπροστά και μονός δίσκος 320
        120 ολοκληρώνονται σε 3,9 δεύτερα. Στις επιδόσεις  χιλιοστών με 2πίστονη δαγκάνα πίσω συνεργάζονται

        σημαντική είναι η συμβολή του Quick shifter, το ποίο  με το ABS Pro που εγγυάται ασφαλές φρενάρισμα
        εκτός από γρηγορότερες αλλαγές ταχυτήτων, κάνει  ακόμα και υπό κλίση. Οι σφυρήλατοι τροχοί Classic
        και πιο άνετη τη διαδικασία οδήγησης. Μια νέα μο- των 17 ιντσών εφοδιάζονται με ελαστικά διαμέτρου
        νάδα ελέγχου είναι υπεύθυνη για την βέλτιστη λει- 120/70 μπροστά και 190/55 πίσω.
        τουργία των επιμέρους παραμέτρων του κινητήρα.         Οδηγώντας
        Τρεις διαφορετικές χαρτογραφήσεις Road, Rain και       Καθισμένος στη σέλα του K 1600 GT, το επικρατέ-
        Dynamic, διαμορφώνουν ανάλογα την απόδοση του  στερο σενάριο για πολυτελείς και ξεκούραστες δια-
        κινητήρα και το επίπεδο παρέμβασης του Traction  δρομές επιβεβαιώνεται. Δεν είναι μόνο ο εξοπλισμός
        Control, ενώ η ρύθμιση ροπής αδράνειας εξασφαλί- που προσφέρει απλόχερα στον αναβάτη του όλου
        ζει ασφάλεια κατά την επιβράδυνση. Για την περαιτέ- του κόσμου τις ανέσεις, είναι και η άρτια οδική συ-

                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα     50
   45   46   47   48   49   50   51   52   53   54   55