Page 451 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 451

ESF MT3-PRO



                                                                 ΤΕΧΝΙΚΑ
                                                                 ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA

                                                                 Τύπος              Ηλεκτροκινητήρας 2600W
                                                                Κινητήρας  Μπαταρία          24Ah γραφενίου
                                                                 Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)
                                                                                                         Δ.Α.
                                                                                                           50
                                                                 Αυτονομία (χλμ.)
                                                                 Χρόνος φόρτισης
                                                                 Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)           2 ώρες
                                                                                                           50
                                                                Αναρτήσεις - Φρένα   Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις  Τηλεσκοπικό πιρούνι
                                                                 Τύπος
                                                                                          Ατσάλινο σωληνωτό
                                                                                                         Δ.Α.
                                                                 Διαδρομή (χλστ.)
                                                                                             Διπλά αμορτισέρ
                                                                 Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις
        Στην ποδιά υπάρχει ανοιχτός χώρος με θύρα USB
                                                                                                         Δ.Α.
        και γάντζος.                                             Διαδρομή (χλστ.)                  Ταμπούρο
                                                                                                      Δίσκος
                                                                 Φρένα Ε (χλστ.)
                                                                 Φρένα Π (χλστ.)
                                                                Ελαστικά    Ελαστικό Ε             90/80-12’’
                                                                                                   90/80-12’’
                                                                 Ελαστικό Π


                                                              και το σύστημα ανάκτησης ενέργειας με την επι-
                                                              βράδυνση να γίνεται αισθητή. Όλα τα παραπάνω
                                                              κάνουν το MT3-PRO ευκολοδήγητο και κατάλλη-
                                                              λο για αναβάτες κάθε επιπέδου και αυτό είναι που
                                                              έχει σημασία σε ένα τέτοιο όχημα καθημερινής με-
        12 ιντσών και το μεγάλο κόψιμο του τιμονιού, προ- τακίνησης.
        σφέρουν εξαιρετική ευελιξία και κάνουν παιχνιδά-
        κι τις αλλαγές κατεύθυνσης, οπότε το μποτιλιάρι-

        σμα δεν αποτελεί πια πρόβλημα.
          Οι  αναρτήσεις  είναι  σχετικά  σκληρές  και  αυτό
        συμβάλει στη σταθερότητα και τη στιβαρότητα που
        αποκομίζεις, αλλά αφαιρεί πόντους από την άνε-
        ση όταν περνάς πάνω από έντονες κακοτεχνίες, οι
        οποίες  θα  γίνουν  αισθητές.  Ευτυχώς,  το  μαλακό
        αφρώδες της σέλας έρχεται να απορροφήσει μέ-
        ρων των δυνάμεων που ασκούνται στο σώμα σου,

        εξισορροπώντας κάπως τα πράγματα. Με ανάμει-
        κτα συναισθήματα μας άφησαν τα φρένα, καθώς
        το πίσω είχε σπογγώδη αίσθηση και υστερούσε σε
        δύναμη.  Όμως  δεν  πρέπει  να  παραβλέψουμε  το
        γεγονός ότι το scooter ήρθε στα χέρια μας με 0 χι-
        λιόμετρα και μπορεί να χρειάζονταν στρώσιμο και
        ρύθμιση.  Πολύ  καλύτερο  ήταν  το  εμπρός  δισκό-
        φρενο, το οποίο είχε προοδευτική λειτουργία και
        επαρκή δύναμη ώστε να σταματήσει με ασφάλεια
        το scooter. Κατά το φρενάρισμα ενεργοποιούνταν

                                                    Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   446   447   448   449   450   451   452   453   454   455   456