Page 449 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 449
ESF MT3-PRO
Εμφάνιση – ποιότητα κατασκευής
Η εικόνα του MT3-PRO σε κερδίζει από την πρώ-
τη στιγμή καθώς έχουμε να κάνουμε με ένα σύγ-
χρονης σχεδίασης scooter με αθλητική εμφάνι-
ση και αιχμηρά πλαστικά σε όλο του το μήκος. Στο
εμπρός μέρος πρωταγωνιστεί ο LED προβολέας με
τα 4 επιμέρους φωτιστικά και τα DRL στις άκρες
του, ενώ τα φλας βρίσκονται ενσωματωμένα στο τι-
μόνι. Το πίσω φωτιστικό σώμα διαθέτει συμβατικό
λαμπτήρα, όπως και τα φλας με τα σκουρόχρωμα
κρύσταλλα. Τα πλαστικά καλύμματα του ψαλιδιού Η τοποθέτηση της μπαταρίας χαμηλά έχει αφήσει
και η μεγάλη γωνία κάστερ εμπρός, δημιουργούν χώρο κάτω από τη σέλα.
την εντύπωση ότι το MT3-PRO είναι μακρύτερο θυ-
μίζοντας scooter μεγαλύτερης κατηγορίας. Όλο το
πίσω μέρος περιβάλλεται από προστατευτικά κά-
γκελα, τα οποία μπορεί να μην ενθουσιάζουν εμ-
φανισιακά, αλλά έχουν λόγο ύπαρξης και θα προ-
στατεύσουν το scooter σε περίπτωση πτώσης,
μειώνοντας το κόστος επισκευής.
Η ποιότητα κατασκευής είναι αντιστρόφως ανά-
λογη της προσιτής τιμής με το φινίρισμα και τη συ-
ναρμογή των πλαστικών και των διακοπτών να μην
αφήνουν κανένα περιθώριο για παράπονα. Περνώ- Τα κάγκελα προστατεύουν όλο το πίσω μέρος.
ντας πάνω από πολύ έντονες ανωμαλίες του οδο- αφήσει έναν πρακτικό χώρο κάτω από τη σέλα που
στρώματος, γίνονται αισθητοί κάποιοι τριγμοί, αλλά χωράει τον φορτιστή και πολλά ακόμα μικροαντι-
δεν είναι ικανοί να χαλάσουν την πολύ καλή συνο- κείμενα. Στην ποδιά υπάρχει ποτηροθήκη και θύρα
λικά εικόνα. Είναι διαθέσιμο σε γκρι ματ, κόκκινο USB για φόρτιση συσκευών, ενώ ο εξοπλισμός πε-
και λευκό χρώμα. ριλαμβάνει ακόμα σχάρα, γάντζο, LCD οθόνη, πλα-
Ανεση – εργονομία ϊνό και κεντρικό σταντ.
Η σέλα του MT3-PRO έχει πλούσιο και μαλα- Κινητήρας – μπαταρία – περιφερειακά
κό αφρώδες που μπορεί να σε κρατήσει ξεκούρα- Ο ηλεκτροκινητήρας των 2.600 Watt είναι τοπο-
στο για πολύ περισσότερη ώρα από όση επιτρέπει θετημένος στο κέντρο του πίσω τροχού, μια λύση
η αυτονομία της μπαταρίας, αλλά μικρό εργονομι- που καταργεί την αλυσίδα ή τον ιμάντα μετάδοσης
κό φάουλ είναι η απόστασή της από το δάπεδο του και μειώνει το κόστος συντήρησης. Ο αναβάτης
scooter που δίνει στα γόνατα μεγάλη κλίση και θα έχει στη διάθεσή του 3 mode λειτουργίας, τα οποία
χρειαστεί λίγος χρόνος εξοικείωσης. Το τιμόνι φέρ- μπορεί να αλλάξει εν κινήσει. Το κάθε ένα από αυ-
νει τα χέρια σε σωστό ύψος, ενώ έχει σωστό φάρ- τά έχει επίδραση στην απόκριση του γκαζιού και η
δος και μεγάλο κόψιμο. Έχουμε να κάνουμε με ένα τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 30,
χορταστικών διαστάσεων scooter που μπορεί να 40 και 50 χλμ. / ώρα. Η μπαταρία γραφενίου των
φιλοξενήσει δεύτερο άτομο, το οποίο μάλιστα έχει 72V χωρητικότητας 24Ah δεν είναι αποσπώμενη
αρκετό χώρο και χειρολαβές στη διάθεσή του. και προσφέρει αυτονομία κοντά στα 50 χιλιόμετρα
Η μπαταρία βρίσκεται στο πάτωμα και αυτό έχει με χρήση αποκλειστικά του mode 3, με την υψη-
Eπιστροφή στα περιεχόμενα