Page 449 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 449

ESF MT3-PRO


          Εμφάνιση – ποιότητα κατασκευής
          Η εικόνα του MT3-PRO σε κερδίζει από την πρώ-
        τη στιγμή καθώς έχουμε να κάνουμε με ένα σύγ-
        χρονης  σχεδίασης  scooter  με  αθλητική  εμφάνι-
        ση και αιχμηρά πλαστικά σε όλο του το μήκος. Στο
        εμπρός μέρος πρωταγωνιστεί ο LED προβολέας με

        τα 4 επιμέρους φωτιστικά και τα DRL στις άκρες
        του, ενώ τα φλας βρίσκονται ενσωματωμένα στο τι-
        μόνι. Το πίσω φωτιστικό σώμα διαθέτει συμβατικό
        λαμπτήρα, όπως και τα φλας με τα σκουρόχρωμα
        κρύσταλλα. Τα πλαστικά καλύμματα του ψαλιδιού         Η τοποθέτηση της μπαταρίας χαμηλά έχει αφήσει
        και η μεγάλη γωνία κάστερ εμπρός, δημιουργούν         χώρο κάτω από τη σέλα.
        την εντύπωση ότι το MT3-PRO είναι μακρύτερο θυ-

        μίζοντας scooter μεγαλύτερης κατηγορίας. Όλο το
        πίσω μέρος περιβάλλεται από προστατευτικά κά-
        γκελα, τα οποία μπορεί να μην ενθουσιάζουν εμ-
        φανισιακά, αλλά έχουν λόγο ύπαρξης και θα προ-
        στατεύσουν  το  scooter  σε  περίπτωση  πτώσης,
        μειώνοντας το κόστος επισκευής.
          Η ποιότητα κατασκευής είναι αντιστρόφως ανά-
        λογη της προσιτής τιμής με το φινίρισμα και τη συ-
        ναρμογή των πλαστικών και των διακοπτών να μην
        αφήνουν κανένα περιθώριο για παράπονα. Περνώ-         Τα κάγκελα προστατεύουν όλο το πίσω μέρος.
        ντας πάνω από πολύ έντονες ανωμαλίες του οδο- αφήσει έναν πρακτικό χώρο κάτω από τη σέλα που

        στρώματος, γίνονται αισθητοί κάποιοι τριγμοί, αλλά  χωράει τον φορτιστή και πολλά ακόμα μικροαντι-
        δεν είναι ικανοί να χαλάσουν την πολύ καλή συνο- κείμενα. Στην ποδιά υπάρχει ποτηροθήκη και θύρα
        λικά εικόνα. Είναι διαθέσιμο σε γκρι ματ, κόκκινο  USB για φόρτιση συσκευών, ενώ ο εξοπλισμός πε-
        και λευκό χρώμα.                                      ριλαμβάνει ακόμα σχάρα, γάντζο, LCD οθόνη, πλα-
          Ανεση – εργονομία                                   ϊνό και κεντρικό σταντ.
          Η  σέλα  του  MT3-PRO  έχει  πλούσιο  και  μαλα-     Κινητήρας – μπαταρία – περιφερειακά
        κό αφρώδες που μπορεί να σε κρατήσει ξεκούρα-          Ο ηλεκτροκινητήρας των 2.600 Watt είναι τοπο-
        στο για πολύ περισσότερη ώρα από όση επιτρέπει  θετημένος στο κέντρο του πίσω τροχού, μια λύση

        η αυτονομία της μπαταρίας, αλλά μικρό εργονομι- που καταργεί την αλυσίδα ή τον ιμάντα μετάδοσης
        κό φάουλ είναι η απόστασή της από το δάπεδο του  και  μειώνει  το  κόστος  συντήρησης.  Ο  αναβάτης
        scooter που δίνει στα γόνατα μεγάλη κλίση και θα  έχει στη διάθεσή του 3 mode λειτουργίας, τα οποία
        χρειαστεί λίγος χρόνος εξοικείωσης. Το τιμόνι φέρ- μπορεί να αλλάξει εν κινήσει. Το κάθε ένα από αυ-
        νει τα χέρια σε σωστό ύψος, ενώ έχει σωστό φάρ- τά έχει επίδραση στην απόκριση του γκαζιού και η
        δος και μεγάλο κόψιμο. Έχουμε να κάνουμε με ένα  τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 30,
        χορταστικών  διαστάσεων  scooter  που  μπορεί  να  40 και 50 χλμ. / ώρα. Η μπαταρία γραφενίου των
        φιλοξενήσει δεύτερο άτομο, το οποίο μάλιστα έχει  72V  χωρητικότητας  24Ah  δεν  είναι  αποσπώμενη
        αρκετό χώρο και χειρολαβές στη διάθεσή του.           και προσφέρει αυτονομία κοντά στα 50 χιλιόμετρα
          Η μπαταρία βρίσκεται στο πάτωμα και αυτό έχει  με χρήση αποκλειστικά του mode 3, με την υψη-

                                                    Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   444   445   446   447   448   449   450   451   452   453   454