Page 445 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 445

E-ride E-RV


          Εμφάνιση- ποιότητα κατασκευής
          Το λιλιπούτειο ηλεκτρικό scooter ξεχωρίζει στο
        δρόμο, με τη σχεδιαστική φιλοσοφία του να θυμίζει
        ιταλικά θρυλικά μοντέλα. Γεμάτο κλασικές καμπύ-
        λες και minimal γραμμές, το E-ride E-VR σε κερδί-
        ζει οπτικά από την πρώτη επαφή μαζί του. Το μπρο-

        στινό στρογγυλό LED φανάρι του ταιριάζει απόλυτα
        με τη «στρογγυλεμένη» σχεδίαση του και δένει αρ-
        μονικά με τα φλάς. Τα πλαϊνά του μοντέλου διακα-
        τέχονται από καθαρές κι απλές γραμμές που στέλ-
        νουν αρμονικά το μάτι στο πίσω φωτιστικό σώμα,        Kάτω από τη σέλα είναι τοποθετημένες δυο
                                                              αποσπώμενες μπαταρίες νεότερης τεχνολογίας
        που είναι κι αυτό LED.  H εξάτμιση φυσικά λείπει,     NCM 30Ah έκαστος με διάρκεια ζωής πάνω
        ενώ το scooter της δοκιμής μας διέθετε top box,  από 1.000 κύκλους πλήρους φόρτωσης, που

        στο ίδιο χρώμα με το υπόλοιπο σώμα. Το E-VR είναι     αναλογούν σε 50.000-70.000 χιλιόμετρα οδήγησης.
        διαθέσιμο σε 3 χρωματισμούς, κόκκινο, λευκό και
        μαύρο και o υποψήφιος αγοραστής μπορεί να δια-
        λέξει προαιρετικά ανάμεσα σε δυο μεγέθη top box.
        Ποιοτικά το μοντέλο της E-ride είναι ικανοποιητικό,
        με τα κομμάτια να μην τρίζουν χωρίς λόγο και να
        μην υπάρχουν κενά στη μεταξύ τους συναρμογή.
          Άνεση-Εργονομία
          Εξελιγμένο  για  κίνηση  μέσα  στην  πόλη,  το  E-
        ride E-VR θα βολέψει τον αναβάτη στις καθημερι-       Το μπροστινό στρογγυλό LED φανάρι ακολουθάει

        νές μετακινήσεις του. Η σέλα διαθέτει ικανοποιητι-    τη φιλοσοφική σχεδίαση του E-ride, με το φως του
                                                              να κρίνεται επαρκής.
        κό αφρώδες υλικό, ώστε να μην είναι κουραστική
        και χάρη στο χαμηλό της ύψος επιτρέπει να πατή- για να ακουμπήσεις κάποια σακούλα ή χαρτοφύ-
        σει ο αναβάτης τα πόδια του στο έδαφος με μεγάλη  λακα.  Στον  προαιρετικό  εξοπλισμό  διατίθεται  ερ-
        ευκολία ανεξαρτήτως αναστήματος. Δεύτερο άτο- γοστασιακή βάση κινητού, για να βλέπεις εύκολα
        μο θα καθίσει με λίγο ζόρι ειδικά αν έχει τοποθε- και με ασφάλεια την διαδρομή που θέλεις να ακο-
        τηθεί top box, , αφού η μικρή σέλα δεν αφήνει ικα- λουθήσεις, ενώ υπάρχει και η επιλογή τοποθέτη-
        νοποιητικό χώρο, αλλά θα βρει εύκολη πρόσβαση  σης Bluetooth ηχείου για να ακούς την αγαπημένη
        σε χειρολαβές και μαρσπίε. Ο χώρος για τα γόνατα  σου μουσική. To E-ride E-VR έρχεται με εργοστασι-

        είναι σχετικά περιορισμένος, με άτομα μεγαλύτε- ακό σύστημα συναγερμού 100dB και ηλεκτρονική
        ρα σε ύψος από το μέσο όρο να στριμώχνονται λί- κλειδαριά με τηλεχειριστήριο, διώχνοντας από τον
        γο, αλλά να αποζημιώνονται από την ευελιξία που  αναβάτη ως ένα βαθμό το άγχος της κλοπής. Κάτω
        προσφέρει το E-VR. To τιμόνι είναι εξοπλισμένο με  από τη σέλα συναντάμε τις μπαταρίες, με το χώρο
        όλους τους βασικούς διακόπτες, που είναι εύκο- να είναι εντελώς περιορισμένος και να χωράει μό-
        λα προσβάσιμοι και διαχειρίσιμοι ακόμα και με χο- νο τα χαρτιά του scooter.
        ντρά γάντια, ενώ ο στρογγυλός πίνακας οργάνων          Κινητήρας-περιφερικά
        έχει όλες τις πληροφορίες που πρέπει να γνωρίζει       To E-ride E-VR κινεί ένα ηλεκτρικό μοτέρ χωρίς
        ο αναβάτης. Το επίπεδο πάτωμα δίνει πόντους στην  ψήκτρες της Yuma, που έχει μέγιστη στιγμιαία ισχύ
        πρακτικότητα του scooter, αφού βολεύει ιδιαίτερα  3kW. Το μοτέρ βρίσκεται πάνω στο τροχό, περνώ-

                                                    Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   440   441   442   443   444   445   446   447   448   449   450