Page 443 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 443
ESF R8 E-Bike
ΤΕΧΝΙΚΑ
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
Τύπος Ηλεκτροκινητήρας
Κινητήρας Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) Δ.Α.
250W
Ισχύς
Μπαταρία
Αποσπώμενη λιθίου 48V 12Ah
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)
25
Αναρτήσεις - Φρένα Τύπος Ατσάλινο
Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις Τηλεσκοπικό πιρούνι
Δ.Α.
Διαδρομή (χλστ.)
Ο παραδοσιακός διακόπτης απουσιάζει, αφού το Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις Διπλά αμορτισέρ
Δ.Α.
κλειδί είναι ασύρματο. Διαδρομή (χλστ.) Δίσκος
Φρένα Ε (χλστ.)
Φρένα Π (χλστ.)
Δίσκος
Ελαστικά Ελαστικό Ε 2.75-10’’
Ελαστικό Π
2.75-10’’
σαι έτοιμος να ξεκινήσεις. Η απόκριση του κινητή-
ρα στις εντολές του αναβάτη είναι άμεση και μπο-
ρείς να ελέγχεις την ταχύτητά σου με ακρίβεια,
ενώ το μικρό βάρος και οι μίνιμαλ διαστάσεις κά-
νουν το χειρισμό ιδιαίτερα εύκολο. Η δύναμή του
επιτρέπει στο R8 να ανεβαίνει ακόμα και σε ανηφό-
ρες με 15% κλίση, με την ταχύτητα βέβαια να μει-
ώνεται όσο μεγαλώνει η κλίση, όπως συμβαίνει με
όλα τα ηλεκτρικά scoooter. Για να μην εξαντλείς τη
μπαταρία στις έντονες ανηφόρες, μπορείς να υπο-
βοηθήσεις τον κινητήρα κάνοντας πετάλι.
Οι έντονες και συνεχόμενες ανωμαλίες στο οδό-
Ο LED μπλε δακτύλιος περικλείει το φωτιστικό
σώμα. στρωμα ταλαιπωρούν τις αναρτήσεις, οι οποίες
δεν προλαβαίνουν να απορροφήσουν τους κραδα-
σμούς, ενώ οι μικρής διαμέτρου τροχοί δίνουν πό-
ντους στην ευελιξία, αλλά αφαιρούν από την άνε-
ση. Η επιλογή δίσκων στα φρένα εμπρός και πίσω
αποδείχτηκε πολύ σωστή και είναι ένα από τα δυ-
νατά σημεία του R8. Έχουν αρκετή δύναμη ώστε να
μπλοκάρουν τους τροχούς και χρειάζεται προσο-
χή όταν ο δρόμος είναι βρεγμένος. Το scooter δια-
θέτει κεντρικό και πλαϊνό σταντ με το τελευταίο να
ενεργοποιεί το πίσω φρένο όταν κατεβαίνει. Πολύ
χρήσιμο καθώς δεν επιτρέπει στο R8 να τσουλήσει
Το top box ανήκει στον στάνταρ εξοπλισμό και το και να πέσει σε περίπτωση που χρειαστεί να παρ-
καπάκι του είναι βαμμένο στο χρώμα του scooter. κάρεις σε κεκλιμένο δρόμο.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα