Page 442 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 442
ESF R8 E-Bike
περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 25 χλμ. / ώρα, όπως λινους σωλήνες κυκλικής διατομής, όπως και το
ορίζεται από τον νόμο για αυτή την κατηγορία οχη- ψαλίδι το οποίο καλύπτεται από πλαστικά που
μάτων. του δίνουν σχήμα “μπανάνα”. Στο εμπρός μέρος
Η μπαταρία που τροφοδοτεί τον ηλεκτροκινητήρα έχουμε τηλεσκοπικό πιρούνι ενώ δυο αμορτισέρ
είναι λιθίου 48V χωρητικότητας 12Αh. Είναι αποσπώ- αναλαμβάνουν την ανάρτηση του πίσω τροχού.
μενη, οπότε αφαιρείται πανεύκολα και μπορείς να τη Εντυπωσιακό είναι το γεγονός ότι έχουν επιλε-
φορτίσεις σπίτι, με μια πλήρη φόρτιση να χρειάζεται γεί δισκόφρενα και στους δύο τροχούς, αφού συ-
6 με 8 ώρες. Ο χώρος που φιλοξενεί τη μπαταρία νήθως σε ηλεκτρικά scooter βλέπουμε να χρη-
κλειδώνει με ανεξάρτητο κλειδί, οπότε οι δυο διαφο- σιμοποιείται ταμπούρο πίσω. Οι ζάντες του είναι
ρετικές κλειδαριές που χρειάζεται να ανοίξουν για αλουνινίου10 ιντσών και φορούν ελαστικά διά-
να έχεις πρόσβαση στη μπαταρία, προσφέρουν αυ- στασης 2,75 – 10 της Kenda εμπρός και πίσω. Το
ξημένη ασφάλεια απέναντι στην κλοπή. Φυσικά, αν βάρος του είναι 75 κιλά.
το γκαράζ σου διαθέτει πρίζα δεν είναι απαραίτητη η Οδηγώντας
αφαίρεση της μπαταρίας, αφού υπάρχει φύσα φόρτι- Για να τεθεί σε λειτουργία το R8 πρέπει να πατήσεις
σης στην ποδιά. Όπως διαπιστώσαμε με μια φόρτιση αρχικά το κουμπί με το ανοικτό λουκέτο που βρίσκε-
μπορείς να διανύσεις 50 με 55 χιλιόμετρα αναλόγως ται πάνω στο ασύρματο κλειδί. Έτσι απενεργοποι-
της κλίσης του δρόμου και το βάρος του αναβάτη. είται ο συναγερμός και ξεκλειδώνει το τιμόνι. Με
Πλαίσιο – αναρτήσεις – φρένα το πάτημα του κουμπιού Start – Stop που υπάρχει
Το πλαίσιό του είναι κατασκευασμένο από ατσά- στην ποδιά, ο πίνακας οργάνων ζωντανεύει και εί-
Eπιστροφή στα περιεχόμενα