Page 427 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 427
ESF E-R MAX
ΤΕΧΝΙΚΑ
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
Τύπος Ηλεκτροκινητήρας Brushless
Κινητήρας Μπαταρία Lithium 72V
6000W
Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)
80
Χωρητικότητα (Ah)
Αυτονομία (χιλιόμετρα)
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 70-120
129
Αναρτήσεις - Φρένα Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις Τηλεσκοπικό πιρούνι
Τύπος
Ατσάλινο σωληνωτό
Δ/Α
Διαδρομή (χλστ.)
Διπλά αμορτισέρ
Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις
Δ/Α
Διαδρομή (χλστ.)
Δ/ 3E, CBS
Φρένα Π (χλστ.)
Η απεικόνιση όλων των πληροφοριών γίνεται μέσω Φρένα Ε (χλστ.) Δ/, 2E, CBS
δύο στρογγυλών οθονών με ψηφιακό τρόπο για
Ελαστικά Ελαστικό Π 130/70-13’’
περισσότερη ευκρίνεια. Ελαστικό Ε 120/70-13’’
θέτει ένα πολύ δυνατό σύστημα πέδησης. Η ρύθμιση
της ανάρτησης μαζί με το μακρύ μεταξόνιο στα 1560
χιλιοστά, κρατούν σταθερό το E-R MAX στην άσφαλ-
το ακόμα και όταν το κοντέρ δείχνει τριψήφια νούμε-
ρα, όμως θα εμφανίσουν το «σκληρό» τους πρόσωπό
σε μεγάλες και απότομες κακοτεχνίες του οδοστρώ-
Η μεγάλη σε μέγεθος μονοκόμματη σέλα ματος. Η αμεσότητα και η δύναμη του ηλεκτροκινητή-
προσφέρει άνετη χρήση σε οδηγό και συνεπιβάτη,
ενώ το κάλυμμα της είναι αντιολισθητικό με ρα σε συνδυασμό με την απουσία traction control , θα
όμορφες κόκκινες ραφές στην επιφάνεια του. δοκιμάσει την πρόσφυση του πίσω τροχού σε γλιστε-
ράλληλα να εκμεταλλευτείς τη φόρα που έχεις και να ρές επιφάνειες ή σε συνθήκες βροχής, εξαιτίας των
αφήσεις πιο νωρίς το γκάζι όταν θες να διατηρήσεις ελαστικών πρώτης τοποθέτησης. Η αλλαγή τους θα
σταθερή ταχύτητα, αφού στο κλείσιμο του γκαζιού βελτιώσει δραματικά την κατάσταση.
δεν υπάρχει το φρένο του κινητήρα για να σε κόβει.
Η ισχύς είναι πανταχού παρούσα όποτε τη χρειαστείς
ακόμα και στις πιο δύσκολες περιστάσεις, όταν για πα-
ράδειγμα υπάρχει και δεύτερο άτομο στη σέλα ή σε
απότομη ανωφέρεια με τη δυνατότητα ανάβασης να
φτάνει το 35% κλίσης. Η λειτουργία του ηλεκτροκινη-
τήρα είναι πάντα αθόρυβη και χαλαρωτική και ξαφνι-
κά «μπαίνεις» σε μια διαφορετική από τη συνηθισμέ-
νη ρουτίνα, με τους ήχους του περιβάλλοντος είναι οι
μοναδικοί που φτάνουν στα αυτιά σου. Το μόνο που Ο χώρος κάτω από αυτή μπορεί να φιλοξενήσει
μπορεί να χαλάσει την οδηγική σου νιρβάνα είναι το ένα full face κράνος αλλά και αρκετά αντικείμενα.
στρίγκλισμα του πίσω τροχού σε απότομο φρενάρι- Εκεί βρίσκεται και το πρακτικό καλώδιο φόρτισης
σμα, αφού το E-R MAX δεν φέρει ABS, παρόλα αυ- των 5 μέτρων, το οποίο διευκολύνει αρκετά όταν
το scooter δεν μπορεί να τοποθετηθεί κοντά σε
τά φρενάρει ασφαλέστατα και με ακρίβεια καθώς δια- πρίζα.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα