Page 426 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 426
ESF E-R MAX
Το στιβαρό ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο υποστηρίζε- γόνατα του αναβάτη, ενώ η πρόσβαση των ποδιών στο
ται από ένα τηλεσκοπικό πιρούνι και ένα αλουμινένιο έδαφος είναι σχετικά εύκολη παρά την ύπαρξη του κε-
ψαλίδι πάνω στο οποίο εδράζουν τα διπλά αμορτισέρ ντρικού τούνελ. Στο δεξί μέρος του τιμονιού βρίσκεται
της πίσω ανάρτησης, με τους τροχούς των 13 ιντσών ο διακόπτης επιλογής των προγραμμάτων οδήγησης.
να συμβαδίζουν με τα δεδομένα της GT κατηγορί- Με τα πρώτα δύο modes– βλέπε 1,2- το E-R MAX συ-
ας. Δύο δισκόφρενα με τριπίστονη δαγκάνα μπροστά μπεριφέρεται κόσμια διοχετεύοντας μετρημένες δό-
και διπίστονη πίσω συνεργάζονται με σύστημα συν- σεις ροπής στον πίσω τροχό και μεγαλώνοντας τα επί-
δυασμένης πέδησης CBS ώστε να προσφέρουν με- πεδα αυτονομίας. Με το που επιλέξεις το πρόγραμμα
γαλύτερη αποτελεσματικότητα στα φρεναρίσματα, με 3 όλα αλλάζουν. Νιώθεις ότι αφαιρέθηκε ο «κόφτης»,
το 80-0 να ολοκληρώνεται σε 33 μέτρα. Το συνολικό με την απόκριση του γκαζιού να είναι πλέον ακαριαία
βάρος του E-R MAX, συνυπολογίζοντας την μπαταρία και τη ροπή να φτάνει σαν κύμα τσουνάμι στον πίσω
των 25 κιλών, ανέρχεται στα 185 κιλά. τροχό. Ο τρόπος που επιταχύνει το E-R ΜΑΧ, ειδικά
Στο δρόμο στις ενδιάμεσες ρεπρίζ που μετατρέπουν τις προσπε-
Το E-R MAX αποτάσσεται τις αρχές του μινιμαλισμού ράσεις σε ένα απολαυστικό παιχνίδι το οποίο θέλεις
και με μια ευρύχωρη «καμπίνα» προσφέρει την ιδανι- να επαναλαμβάνεις συνέχεια, σηματοδοτεί την εξέλι-
κή θέση οδήγησης που μπορεί να σε συντροφεύσει ξη των ηλεκτροκίνητων scooter. Όσο ανοίγεις το γκά-
στις καθημερινές σου μετακινήσεις. Από πλευράς δι- ζι η παροχή ισχύος είναι αδιάκοπη κρατώντας τον ίδιο
αστάσεων προσεγγίζει την αντίστοιχη κατηγορία των ρυθμό μέχρι την τελική των 130χλμ./ώρα, που απο-
βενζινοκίνητων 300αριων, με τη GT φόρμα σχεδίασης τελεί την καλύτερη επίδοση της αγοράς σε ηλεκτρικό
να τοποθετεί σε ξεκούραστες γωνίες τα χέρια και τα scooter. Όσο ανεβαίνουν τα χιλιόμετρα, μπορείς πα-
Eπιστροφή στα περιεχόμενα