Page 425 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 425
ESF E-R MAX
Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής
Δεν το λες και μετρημένο. Το κορμί του E-R MAX εί-
ναι γεμάτο γωνίες και προεξοχές -μέχρι και στο μπρο-
στινό φτερό και την προστατευτική καρίνα - σχηματί-
ζοντας μια ρέουσα εικόνα που εκπέμπει δυναμισμό
ακόμα και σταματημένο. Η GT φιλοσοφία είναι προφα-
νής, ενώ τα σπορ χαρακτηριστικά του δεν κρύβονται.
Οι τεθλασμένου σχήματος προβολείς σε συνδυασμό
με τη ψηλή ζελατίνα, σχηματίζουν μια μεγάλη και επι-
βλητική μετωπική επιφάνεια, ενώ τα φλας έχουν εν-
σωματωθεί στο κάτω μέρος της ποδιάς για πιο καθαρή
εικόνα. Στο πίσω μέρος, το τριγωνικό φανάρι συμβάλει
τα μέγιστα στη δημιουργία της μυτερής ανασηκωμέ-
νης ουράς, ενώ ο φωτισμός είναι παντού τύπου LED.
Οι πανέμορφες πολυάκτινες ζάντες με το διπλό χρω- Τα δύο ντουλαπάκια στο εσωτερικό της ποδιάς
κλειδώνουν για μεγαλύτερη ασφάλεια, ενώ στο
ματικό συνδυασμό μαύρου και νίκελ, ολοκληρώνουν αριστερό εξ αυτών υπάρχει και υποδοχή φόρτισης
την σπορ αισθητική του μοντέλου. Η επιλογή των υλι- για ηλεκτρικές συσκευές.
κών και η συναρμογή πλαστικών και μεταλλικών επι- φτάνει στον αναβάτη.
φανειών – εκτός ελαχίστων περιπτώσεων βλέπε με- Κινητήρας - Περιφερειακά
ντεσέ στο ντουλαπάκι– είναι απόλυτα ικανοποιητική Ο Brushless ηλεκτροκινητήρας του E-R ΜΑΧ, ο
και συμβάλει στη δημιουργία μιας γεροδεμένης κατα- οποίος είναι τοποθετημένος στο κέντρο του πίσω τρο-
σκευής που δείχνει αρκετά ποιοτική ώστε να αντέξει χού, έχει ισχύ 6.000W ή αλλιώς 8,1 ίππους με τη μέ-
στις καθημερινές κακουχίες της πόλης. γιστη τιμή του να φτάνει στιγμιαία τα 12.000W ή τους
Άνεση - Εργονομία 16,3 ίππους. Τα 3 διαφορετικά modes οδήγησης ρυθ-
Οι μεγάλες διαστάσεις του E-R MAX μαρτυρούν μίζουν ανάλογα ισχύ και τελική ταχύτητα, η οποία στο
ένα άνετο scooter και αυτό επιβεβαιώνεται και στην γρήγορο πρόγραμμα φτάνει μέχρι τα 129 πραγματικά
πράξη. Η εργονομία της θέσης οδήγησης φέρνει τον χλμ./ώρα! Οι επιδόσεις του E-R MAX είναι εντυπωσι-
αναβάτη σε όρθια ξεκούραστη στάση με τα πόδια να ακές, αφού χρειάζεται μόλις 12 δευτερόλεπτα για το
έχουν άπλετο χώρο για τοποθέτηση κάθετα ή σε αμ- 0-100, ενώ οι ενδιάμεσες ρεπρίζ 50-100, διαρκούν
βλεία γωνία χάρη στη μεγάλες κεκλιμένες πλατφόρ- μόλις 5,6 δεύτερα. Πηγή τροφοδοσίας αποτελεί μια
μες. Η μεγάλη σε μέγεθος μονοκόμματη σέλα προ- μπαταρία τεχνολογίας λιθίου, η οποία λειτουργεί στα
σφέρει άνετη χρήση σε οδηγό και συνεπιβάτη, ενώ 72 Volt και έχει χωρητικότητα 80 Ah. Μπορεί να μην
ο χώρος κάτω από αυτή μπορεί να φιλοξενήσει ένα είναι αποσπώμενη, αλλά ενσωματώνει ένα πρακτικό
full face κράνος αλλά και αρκετά αντικείμενα. Παράλ- καλώδιο μήκους 5 μέτρων –κρύβεται επιμελώς σε δι-
ληλα, ο αναβάτης έχει στη διάθεση του 2 ντουλαπά- κό του χώρο κάτω από τη σέλα- το οποίο διευκολύ-
κια στην ποδιά για αυξημένη χρηστικότητα, τα οποία νει αρκετά όταν το scooter δεν μπορεί να τοποθετηθεί
μάλιστα κλειδώνουν για μεγαλύτερη ασφάλεια, ενώ κοντά στην πρίζα φόρτισης. Η αυτονομία της, στο γρή-
στο αριστερό εξ αυτών υπάρχει και υποδοχή φόρτι- γορο πρόγραμμα, φτάνει τα 70 έως και τα 120 χιλιό-
σης για ηλεκτρικές συσκευές. Η απεικόνιση των πλη- μετρα ανάλογα το ρυθμό οδήγησης, με τις τιμές αυτές
ροφοριών γίνεται μέσω δύο στρογγυλών ψηφιακών να αυξάνονται αν μπουν στην εξίσωση και τα πιο αργά
οθονών, ενώ στον εξοπλισμό προσφέρεται και μεγά- modes, τη στιγμή που μια πλήρης φόρτιση διαρκεί πε-
λη φιμέ ζελατίνα που κόβει αρκετό από τον αέρα που ρίπου 5,5 ώρες με τον ταχυφορτιστή των 20A.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα