Page 49 - scooter mototriti 01 Αυγούστου 2024
P. 49
Keeway Vieste
δια, το φαρδύ τιμόνι, καθώς και η μεγάλη και λή πίεση ελαστικών.
αφράτη σέλα, αποτελούν τα διαπιστευτήρια άνε- Κινητήρας
σης του Vieste. Η τελευταία έχει ύψος 770 χιλι- Οι δύο εκδόσεις του Vieste τροφοδοτούνται
οστά και αφήνει και τα δύο πόδια να πατήσουν από δύο κινητήρες 125 και 300 κυβικών αντί-
με ευκολία στο έδαφος παρά την ύπαρξη του με- στοιχα. Στην πρώτη περίπτωση, ο κινητήρας των
γάλου κεντρικού τούνελ. Το γέμισμα της επαρ- 125 κυβικών είναι ένας μονοκύλινδρος αερόψυ-
κεί για μεγάλες αποστάσεις χωρίς να κουράζει τα κτος με απόδοση 10,6 ίππους στις 8.000 στρο-
μαλακά μόρια του αναβάτη, ο οποίος έχει στη δι- φές και 0,9 kg-m ροπής στις 6.000 στροφές. Η
άθεση του και μαξιλαράκι πλάτης. Μικρότερο εί- εκκίνηση του μπορεί να γίνει είτε με μίζα είτε με
ναι το πίσω τμήμα που έχει προβλεφθεί για το συ- μανιβέλα! Στην έκδοση των 300 κυβικών, την
νεπιβάτη χωρίς να σημαίνει ότι θα αντιμετωπίσει τροφοδοσία του συνόλου έχει αναλάβει ο κινη-
πρόβλημα στην παραμονή του πάνω στο scooter, τήρας που φορούσε το Beverly της προηγούμε-
αρκεί να μην ξεπερνάει τα 80 κιλά. Ο αποθηκευ- νης γενιάς. Γνώριμος λοιπόν ο κινητήρας, μονο-
τικός χώρος κάτω από τη σέλα θα χωρέσει ένα jet κύλινδρος, υγρόψυκτος και τετραβάλβιδος, με
κράνος μαζί με διάφορα αντικείμενα, αλλά υστε- ηλεκτρονικό ψεκασμό και χωρητικότητα 278,2
ρεί σε σχέση με άλλα scooter των δύο αυτών κα- κυβικών. Είναι ρυθμισμένος για να αποδίδει 22
τηγοριών, τα οποία μπορούν να φιλοξενήσουν ίππους στις 7.000 σ.α.λ. και 2,4 kg–m ροπής στις
ένα full face κράνος. Αυτό λύνεται με μια βαλί- 5.750 σ.α.λ, όντας προσαρμοσμένος στις Euro
τσα από τον κατάλογο των αξεσουάρ, όπως και 5 προδιαγραφές. Το ρεζερβουάρ καυσίμου των
στα δύο scooter της δοκιμής. Παράλληλα απου- 9,5 λίτρων είναι κοινό, με τη διαφοροποίηση να
σιάζει ο φωτισμός και η βάση στήριξης της σέλας αφορά τα επίπεδα αυτονομίας. Για να μιλήσουμε
όταν είναι ανοικτή, δυσκολεύοντας την αναζή- με νούμερα, το Vieste 125 πετυχαίνει μέση τιμή
τηση και την τοποθέτηση αντικειμένων στο χώ- 2,9 λ / 100 χλμ., με το 300αρι να βρίσκεται λίγο
ρο αποσκευών. Στο αριστερό μέρος της ποδιάς ο ψηλότερα στα 4,1 λ / 100 χλμ., με την κατανάλω-
αναβάτης θα βρει ένα ντουλαπάκι-τσέπη για επι- ση να κρίνεται αρκετά ικανοποιητική και στις δύο
πλέον μικροαντικείμενα καθώς και μια παροχή περιπτώσεις.
ρεύματος USB για φόρτιση ηλεκτρικών συσκευ- Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
ών. Το Vieste εξοπλίζεται με σύστημα ανάφλε- Η δομή του πλαισίου ακολουθεί τα συνήθη πρό-
ξης keyless, με έναν ασύρματο πομπό να αντι- τυπα, με μια ατσάλινη σωληνωτή κατασκευή να
καθιστά το κλειδί και έναν ηλεκτρονικό κεντρικό φροντίζει για την ακαμψία του συνόλου σε όλες
διακόπτη, από τον οποίο ο αναβάτης ελέγχει όλα τις συνθήκες. Σε ότι αφορά τα περιφερειακά, στο
τα συστήματα του scooter, ενώ είναι το μοναδι- Vieste 125 συναντάμε τηλεσκοπικό πιρούνι δι-
κό στην κατηγορία που διαθέτει θερμαινόμενα αδρομής 33 χιλιοστών εμπρός και δύο αμορτι-
γκριπ 4 επιπέδων στην έκδοση των 300 κυβικών! σέρ πίσω με ρυθμιζόμενη προφόρτιση ελατηρίου
Ο μεγάλος πίνακας οργάνων του Vieste συνδυ- 5 θέσεων, ενώ το σύστημα φρένων αποτελείται
άζει αναλογικού τύπου ενδείξεις στο στροφόμε- από 2 δίσκους τύπου μαργαρίτα 240 και 215 χι-
τρο και το ταχύμετρο, με μια μεγάλη LCD οθόνη λιοστών, εμπρός και πίσω αντίστοιχα, με συνδυ-
4,3 ιντσών πολλαπλών ενδείξεων στην οποία εμ- ασμένη πέδηση CBS. Από την άλλη, στο Vieste
φανίζονται πληροφορίες σχετικά με την ταχύτη- 300 συναντάμε τηλεσκοπικό πιρούνι εμπρός με
τα, των ώρα, τη θερμοκρασία περιβάλλοντος, τη διαδρομή 35 χιλιοστά και δύο αμορτισέρ με ρυθ-
θερμοκρασία κινητήρα, τα επίπεδα στάθμης καυ- μιζόμενη προφόρτιση ελατηρίου 5 θέσεων πίσω,
σίμου, όπως επίσης και προειδοποίηση για χαμη- αμφότερα προερχόμενα από την KYB. Την επι-
Eπιστροφή στα περιεχόμενα