Page 53 - scooter mototriti 01 Αυγούστου 2024
P. 53
KYMCO Like II 125
πώσεις. Πρόκειται για μία αρκε-
τά άνετη σέλα σε σχήμα αλλά
και γέμισμα, μέτριας σκληρό-
τητας, όχι όμως κουραστική για
την αστική χρήση. Ο συνεπιβά-
της δεν θα αντιμετωπίσει κανέ-
να πρόβλημα στην πίσω θέση,
αρκεί να μην κάνει διαδρομές
ιδιαίτερα μεγάλης διάρκειας. Τα
αναδιπλούμενα μαρσπιέ του εί-
ναι σωστά τοποθετημένα και η
μεγάλη, περιμετρική χειρολαβή
πίσω θα του επιτρέψει να κρατη-
θεί όπως τον βολεύει.
Πλαίσιο-αναρτήσεις-φρένα
Το πλαίσιο του LikeII είναι
τα μοντέλα της. Με μια μικρή εξαίρεση στο ντου- ένα από τα μέρη που ανανεώθηκαν σημαντικά στο
λαπάκι και το πορτάκι του δοχείου καυσίμου –τα scooter. Πιο συγκεκριμένα, η κατασκευή είναι δι-
οποία υστερούν ελάχιστα-, τα πλαστικά και η συ- πλού σωλήνα και έχει ενισχυθεί σε σημεία-κλειδιά
ναρμογή τους στο Like II είναι εξαιρετικά. Στα ίδια για καλύτερη οδηγική συμπεριφορά, ενώ το ρε-
επίπεδα κινείται η βαφή, η χρωμίωση και η αίσθη- ζερβουάρ καυσίμου βρίσκεται κάτω από το πλαί-
ση από τους διακόπτες, τα γκριπ και τις μανέτες. σιο, στο κέντρο του scooter, για καλύτερη κατανο-
Την πολύ ευχάριστη εικόνα επισφραγίζει η πλήρης μή βάρους. Το αποτέλεσμα είναι κάτι που φαίνεται
απουσία τριγμών σε οποιαδήποτε συνθήκη χρήσης εύκολα στο δρόμο, καθώς το Like ελέγχεται με ευ-
του μοντέλου. κολία και ακρίβεια και δεν προβληματίζει με ταλα-
Εργονομία-άνεση ντώσεις, πλεύσεις και ασάφειες. Η ανάρτηση απο-
Το Like II είναι ένα πολύ εύχρηστο scooter, μια τελείται από τηλεσκοπικό πιρούνι εμπρός και δύο
εντύπωση που την σχηματίζει κανείς ακόμη και αμορτισέρ πίσω, που ρυθμίζονται στην προφόρτιση
πριν το οδηγήσει. Αφού ξεπεράσετε το αρχικό...χά- –συμβατικές αλλά απόλυτα λειτουργικές επιλογές.
ζεμα και αποφασίσετε να ανέβετε στην σέλα του, Στα φρένα, συναντάμε ένα σύστημα συνδυασμέ-
θα διαπιστώσετε αρκετά πράγματα. Αρχικά, το Like νης πέδησης, που φέρει μια εμπρός δαγκάνα 3 εμ-
ΙΙ είναι μικρό, πολύ ελαφρύ και άριστα ζυγισμέ- βόλων και μία πίσω 2 εμβόλων. Η εμπρός δαγκά-
νο, γεγονός καθόλου τυχαίο, καθώς η KYMCO το να είναι διπλού κυκλώματος, καθώς με την μανέτα
απευθύνει και στο ωραίο φύλο. Η θέση οδήγησης του πίσω φρένου ενεργοποιείται το μεσαίο, μικρό-
ακολουθεί την φιλοσοφία «πάνω στο scooter» και τερο έμβολο της ασκώντας δύναμη στον εμπρός
τοποθετεί τον αναβάτη σε όρθια θέση. Το πλάτος δίσκο. Οι δίσκοι είναι διαμέτρου 220 και 200 χιλιο-
του τιμονιού είναι όσο μικρό χρειάζεται, για τον ορ- στών, εμπρός και πίσω αντίστοιχα.
θό συμβιβασμό άνεσης-ευελιξίας στην πόλη, ενώ Κινητήρας
ο χώρος για τα πόδια στο πάτωμα κρίνεται επαρ- To μοτέρ των 125 κυβικών εκατοστών που εξο-
κής. Η σέλα δίνει αρκετό περιθώριο μετακίνησης πλίζει το Like II συνάδει με τον πολυτελή χαρακτή-
του αναβάτη κατά μήκος της, για να βρει την τέλεια ρα που το μοντέλο θέλει να επιδείξει. Πρόκειται για
θέση οδήγησης συμβάλλοντας στις θετικές εντυ- μία 4βάλβιδη μονάδα που τροφοδοτείται με ψεκα-
Eπιστροφή στα περιεχόμενα