Page 44 - scooter mototriti 01 Αυγούστου 2024
P. 44
Honda Vision 110
πίσω αντίστοιχα, με τις αναρτήσεις να αποτελούνται σύστημα Start-Stop χρησιμοποιεί την γεννήτρια
από τηλεσκοπικό πιρούνι εμπρός και μονό αμορτι- ως μοτέρ, ενώ στις στάσεις και εκκινήσεις που θα
σέρ πίσω. Στα φρένα, συναντάμε έναν δίσκο 220 χι- συναντήσεις στην πόλη, η εκκίνηση του κινητή-
λιοστών εμπρός και ένα ταμπούρο 130 χιλιοστών ρα είναι ταχύτατη και αξιόπιστη κάθε φορά. Ο κι-
πίσω, τα οποία συνδέονται με μηχανικό σύστημα νητήρας έχει καλή απόκριση στο γκάζι και η με-
CBS: Η μανέτα του πίσω φρένου συνδέεται με ντί- τάδοση είναι ρυθμισμένη για «σβέλτη» εμπλοκή
ζα με την τρόμπα του εμπρός φρένου, ενεργοποιώ-
ντας το κατά την πέδηση.
Στο δρόμο
Φυσικό περιβάλλον του Vision είναι η πόλη και
το scooter της Honda προτάσσει τον απίστευτα εύ-
χρηστο χαρακτήρα του για να σε βγάλει ασπροπρό-
σωπο στην κόλαση της καθημερινότητας. Ας ξεκι-
νήσουμε από τις πολύ μικρές διαστάσεις και το…
ανύπαρκτο βάρος του Vision, που το καθιστούν
εξαιρετικά εύχρηστο στο φιλτράρισμα της πυ-
κνής κίνησης και στις επιτόπιες μανούβρες. Πα-
ράλληλα, το –αναμενόμενα- μεγάλο κόψιμο του
τιμονιού ενισχύει τις ως άνω αρετές. O κινητή- Βασικές οι ενδείξεις του πίνακα οργάνων, με το
ευανάγνωστο αναλογικού τύπου ταχύμετρο σε
ρας εκκινεί αστραπιαία χωρίς μίζα, μιας και το πρώτο πλάνο.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα