Page 40 - scooter mototriti 01 Αυγούστου 2024
P. 40
Honda PCX 125
με συχνά και μπορεί να συμβάλλει στο «κράτη- τωνίου, ώστε οι διαστάσεις του να μένουν σταθε-
μα» του οδηγού στην σωστή θέση, ειδικά κατά ρές κατά την λειτουργία και η τριβή του πιστονιού
την διάρκεια προσπέλασης από κακοτεχνίες. στον κύλινδρο να είναι η ελάχιστη δυνατή.
Κινητήρας Πλαίσιο-αναρτήσεις-φρένα
Μεγάλες είναι οι αλλαγές στην μονάδα ισχύος Το πλαίσιο του PCX παραμένει κατασκευασμέ-
του PCX. Ακολουθώντας σταθερά την φιλοσοφία νο από ατσάλι και χρησιμοποιεί την φιλοσοφία της
ESP, ο κινητήρας γίνεται τετραβάλβιδος, αποκτά διπλής ραχοκοκαλιάς, ενώ για το 2021 είναι ανα-
traction control και συμμορφώνεται με Euro 5, σχεδιασμένο, όπως δηλώνει η Honda. Μια σημα-
μεταξύ άλλων. H διάμετρος του πιστονιού αυξή- ντική αλλαγή αποτελεί η υιοθέτηση πίσω τροχού
θηκε και η διάμετρος μειώθηκε, επιτρέποντας την 13 ιντσών (αντί 14 του προηγούμενου μοντέλου),
φιλοξενία των 4 βαλβίδων στην κεφαλή και συμ- μια επιλογή που εκτός από τα οφέλη στον αποθη-
βάλλοντας στην μείωση των τριβών. Για τον σκο- κευτικό χώρο κάτω από την σέλα, έχει αποτελέ-
πό αυτό υπάρχουν και άλλα σημεία-κλειδιά, όπως σματα και στην αύξηση της ευελιξίας του μοντέ-
ο κύλινδρος offset και η ειδική κατασκευή του χι- λου. Και οι δύο τροχοί εξοπλίζονται με φαρδύτερα
Eπιστροφή στα περιεχόμενα