Page 40 - scooter mototriti 01 Αυγούστου 2024
P. 40

Honda PCX 125





























































        με συχνά και μπορεί να συμβάλλει στο «κράτη- τωνίου, ώστε οι διαστάσεις του να μένουν σταθε-
        μα» του οδηγού στην σωστή θέση, ειδικά κατά  ρές κατά την λειτουργία και η τριβή του πιστονιού
        την διάρκεια προσπέλασης από κακοτεχνίες.            στον κύλινδρο να είναι η ελάχιστη δυνατή.

          Κινητήρας                                            Πλαίσιο-αναρτήσεις-φρένα
          Μεγάλες είναι οι αλλαγές στην μονάδα ισχύος          Το πλαίσιο του PCX παραμένει κατασκευασμέ-
        του PCX. Ακολουθώντας σταθερά την φιλοσοφία  νο από ατσάλι και χρησιμοποιεί την φιλοσοφία της
        ESP, ο κινητήρας γίνεται τετραβάλβιδος, αποκτά  διπλής ραχοκοκαλιάς, ενώ για το 2021 είναι ανα-
        traction  control  και  συμμορφώνεται  με  Euro  5,  σχεδιασμένο, όπως δηλώνει η Honda. Μια σημα-
        μεταξύ άλλων. H διάμετρος του πιστονιού αυξή- ντική αλλαγή αποτελεί η υιοθέτηση πίσω τροχού
        θηκε και η διάμετρος μειώθηκε, επιτρέποντας την  13 ιντσών (αντί 14 του προηγούμενου μοντέλου),
        φιλοξενία των 4 βαλβίδων στην κεφαλή και συμ- μια επιλογή που εκτός από τα οφέλη στον αποθη-
        βάλλοντας στην μείωση των τριβών. Για τον σκο- κευτικό χώρο κάτω από την σέλα, έχει αποτελέ-
        πό αυτό υπάρχουν και άλλα σημεία-κλειδιά, όπως  σματα και στην αύξηση της ευελιξίας του μοντέ-
        ο κύλινδρος offset και η ειδική κατασκευή του χι- λου. Και οι δύο τροχοί εξοπλίζονται με φαρδύτερα

                                                 Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   35   36   37   38   39   40   41   42   43   44   45