Page 35 - scooter mototriti 01 Αυγούστου 2024
P. 35
Honda SH Mode 125
Mode επιταχύνει στις αστικές ταχύτητες χωρίς δεν χαλά επ ουδενί από αυτή την παρατήρηση.
κανέναν δισταγμό. Πολύ καλή χαρακτηρίζεται η Μια ευχάριστη έκπληξη περιμένει τον χρήστη
ρύθμιση του CVT, που υποστηρίζει τον κινητήρα του SH Mode στον αυτοκινητόδρομο, στην οποία
στις επιταχύνσεις εν κινήσει, χωρίς να επιτρέπει πρωταγωνιστεί η ρύθμιση της CVT μετάδοσης:
μεγάλη αύξηση των στροφών και άρα, της κατα- Από τα 70 χλμ και πάνω ο κινητήρας δίνει την αί-
νάλωσης. Στην πράξη, οι εκκινήσεις αλλά και οι σθηση ότι συνδέεται απευθείας με τον πίσω τρο-
ρεπρίζ έχουν μια δόση «σπιρτάδας», που κάνει χό, με αποτέλεσμα την εύκολη κίνηση σε ταχύτη-
αισθητά πιο ευχάριστη την εμπειρία του SHMode, τες εθνικής αλλά και άνετη επίτευξη της τελικής
ενώ η επιτάχυνση δείχνει να παραμένει το ίδιο των 110 χλμ/ώρα στο κοντέρ.
«ζωηρή», είτε ανοίγετε από τα 30 είτε από τα 60
χλμ/ώρα δείχνοντας τις δυνατότητες ενός καλο- Τεχνικά xαρακτηριστικά
μελετημένου συνδυασμού κινητήρα-μετάδοσης. Κινητήρας 4T 1K, Υ/Ψ 4Β
Τύπος
Το Start-stop λειτουργεί επίσης απροβλημάτιστα Κυβισμός (κ.εκ.) 125
εκκινώντας τον κινητήρα σε «χρόνο dt», σαν να Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 53,5 x 55,5
μην είχε σβήσει ποτέ. Συμπίεση (:1) 11,5
Οι μεγάλοι τροχοί του SHModeεξασφαλίζουν Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) 11,4/8.500
1,2/5.000
συμπεριφορά σε επίπεδα μεγάλου scooter. Η Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) Ψεκασμός
Τροφοδοσία
σταθερότητα του στην ευθεία είναι παροιμιώδης Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) 5,5
και η αίσθηση στις στροφές εμπνέει εμπιστοσύ- Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) 2,4
νη, με αισθητά υψηλό κράτημα που το αισθά- Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 110
νεσαι ήδη από την είσοδο. Η ελαφριά αίσθηση Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα
Ατσάλινο με πρεσαριστά τμήματα
Τύπος
στους χειρισμούς είναι κάτι αυτονόητο, μιας και Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις Πιρούνι 33 χλστ.
δεν έχουμε να κάνουμε μόνο με ένα καλορυθμι- Διαδρομή (χλστ.) 89
σμένο, αλλά και με ένα πολύ ελαφρύ όχημα. Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις Μονό αμορτισέρ, ΠΕ
75
Οι αναρτήσεις είναι μαλακά ρυθμισμένες, με Διαδρομή (χλστ.) Δ/220, 3Ε, CBS
Φρένα Ε (χλστ.)
αποτέλεσμα τα επίπεδα άνεσης να είναι υψηλά Φρένα Π (χλστ.) T/130, CBS
ακόμα και σε πιο δύσκολες συνθήκες. Το μονό Τροχοί-ελαστικά
αμορτισέρ πίσω λειτουργεί καλύτερα από πολ- Ελαστικό Ε 80/90-16’’
λά συστήματα διπλού αμορτισέρ που έχουμε δο- Ελαστικό Π 100/90-14’’
κιμάσει, ενώ ανάλογα με την χρήση που κάνε-
τε ίσως χρειαστεί να αυξήσετε προφόρτιση στο Η άποψή μας
ελατήριο, αφού η αρχική ρύθμιση είναι αρκε- Το SH Mode 125 συστήνεται ως το στυλάτο μέλος μιας
τά μαλακή. Στην πέδηση, το σύστημα δισκόφρε- οικογένειας scooter με τεράστια ιστορία, κάνοντας για
νου-ταμπούρου μας απέδειξε την ισχύ του στις πρώτη φορά στην ιστορία του άνοιγμα σε χρήστες δι-
κύκλου αλλά και αυτοκινήτου. Με βασικά ατού του την
μετρήσεις μας και στην πράξη, η εξισορρόπηση πολύ καλή οδηγική του συμπεριφορά, ένα σπιρτόζικο
ισχύος εμπρός-πίσω από την αριστερή μανέτα εί- και συνάμα πολύ οικονομικό μοτέρ και υψηλά επίπεδα
ναι πολύ καλή αποφεύγοντας αποτελεσματικά τα πρακτικότητας, το SH Mode χαρακτηρίζεται επίσης από
μπλοκαρίσματα. Το εμπρόσθιο φρένο λειτουργεί μια ανταγωνιστική τιμή, που το τοποθετεί στην καρδιά
της κατηγορίας του. Με το όνομα της Honda και όσα
θαυμάσια αυξάνοντας την αισθητή δύναμη πέ- αυτό συνεπάγεται, ως έναν ακόμα πόλο έλξης στην
δησης όταν απαιτείται. Θα θέλαμε λίγο καλύτε- απαιτητική αγορά μας, το SH Mode 125 αποτελεί εν
ρη αίσθηση και μικρότερες διαδρομές μανέτας τέλει μια κορυφαία επιλογή, που αξίζει τα χρήματα της
μέχρι το τελευταίο ευρώ.
(ειδικά στην αριστερή), όμως η συνολική εικόνα
Eπιστροφή στα περιεχόμενα