Page 35 - scooter mototriti 01 Αυγούστου 2024
P. 35

Honda SH Mode 125


        Mode  επιταχύνει  στις  αστικές  ταχύτητες  χωρίς  δεν χαλά επ ουδενί από αυτή την παρατήρηση.
        κανέναν δισταγμό. Πολύ καλή χαρακτηρίζεται η           Μια ευχάριστη έκπληξη περιμένει τον χρήστη
        ρύθμιση του CVT, που υποστηρίζει τον κινητήρα  του SH Mode στον  αυτοκινητόδρομο, στην οποία
        στις επιταχύνσεις εν κινήσει, χωρίς να επιτρέπει  πρωταγωνιστεί  η  ρύθμιση  της  CVT  μετάδοσης:
        μεγάλη αύξηση των στροφών και άρα, της κατα- Από τα 70 χλμ και πάνω ο κινητήρας δίνει την αί-
        νάλωσης. Στην πράξη, οι εκκινήσεις αλλά και οι  σθηση ότι συνδέεται απευθείας με τον πίσω τρο-
        ρεπρίζ έχουν μια δόση «σπιρτάδας», που κάνει  χό, με αποτέλεσμα την εύκολη κίνηση σε ταχύτη-

        αισθητά πιο ευχάριστη την εμπειρία του SHMode,  τες εθνικής αλλά και άνετη επίτευξη της τελικής
        ενώ η επιτάχυνση δείχνει να παραμένει το ίδιο  των 110 χλμ/ώρα στο κοντέρ.
        «ζωηρή», είτε ανοίγετε από τα 30 είτε από τα 60
        χλμ/ώρα δείχνοντας τις δυνατότητες ενός καλο-                      Τεχνικά xαρακτηριστικά
        μελετημένου συνδυασμού κινητήρα-μετάδοσης.            Κινητήρας                          4T 1K, Υ/Ψ 4Β
                                                             Τύπος
        Το Start-stop λειτουργεί επίσης απροβλημάτιστα       Κυβισμός (κ.εκ.)                              125
        εκκινώντας τον κινητήρα σε «χρόνο dt», σαν να  Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.)                 53,5 x 55,5
        μην είχε σβήσει ποτέ.                                Συμπίεση (:1)                                 11,5
          Οι  μεγάλοι  τροχοί  του  SHModeεξασφαλίζουν       Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)                 11,4/8.500
                                                                                                     1,2/5.000
        συμπεριφορά  σε  επίπεδα  μεγάλου  scooter.  Η       Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)                      Ψεκασμός
                                                             Τροφοδοσία
        σταθερότητα του στην ευθεία είναι παροιμιώδης  Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)                      5,5
        και η αίσθηση στις στροφές εμπνέει εμπιστοσύ-        Κατανάλωση (λτ./100χλμ.)                       2,4
        νη,  με  αισθητά  υψηλό  κράτημα  που  το  αισθά-    Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)                    110
        νεσαι ήδη από την είσοδο. Η ελαφριά αίσθηση           Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα
                                                                              Ατσάλινο με πρεσαριστά τμήματα
                                                             Τύπος
        στους χειρισμούς είναι κάτι αυτονόητο, μιας και  Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις              Πιρούνι 33 χλστ.
        δεν έχουμε να κάνουμε μόνο με ένα καλορυθμι-         Διαδρομή (χλστ.)                               89

        σμένο, αλλά και με ένα πολύ ελαφρύ όχημα.            Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις     Μονό αμορτισέρ, ΠΕ
                                                                                                            75
          Οι  αναρτήσεις  είναι  μαλακά  ρυθμισμένες,  με    Διαδρομή (χλστ.)                   Δ/220, 3Ε, CBS
                                                             Φρένα Ε (χλστ.)
        αποτέλεσμα τα επίπεδα άνεσης να είναι υψηλά  Φρένα Π (χλστ.)                                T/130, CBS
        ακόμα και σε πιο δύσκολες συνθήκες. Το μονό           Τροχοί-ελαστικά
        αμορτισέρ  πίσω  λειτουργεί  καλύτερα  από  πολ-     Ελαστικό Ε                              80/90-16’’
        λά συστήματα διπλού αμορτισέρ που έχουμε δο-         Ελαστικό Π                            100/90-14’’
        κιμάσει, ενώ ανάλογα με την χρήση που κάνε-
        τε ίσως χρειαστεί να αυξήσετε προφόρτιση στο  Η άποψή μας

        ελατήριο,  αφού  η  αρχική  ρύθμιση  είναι  αρκε-     Το SH Mode 125 συστήνεται ως το στυλάτο μέλος μιας
        τά μαλακή. Στην πέδηση, το σύστημα δισκόφρε-          οικογένειας scooter με τεράστια ιστορία, κάνοντας για
        νου-ταμπούρου μας απέδειξε την ισχύ του στις          πρώτη φορά στην ιστορία του άνοιγμα σε χρήστες δι-
                                                              κύκλου αλλά και αυτοκινήτου. Με βασικά ατού του την
        μετρήσεις μας και στην πράξη, η εξισορρόπηση          πολύ καλή οδηγική του συμπεριφορά, ένα σπιρτόζικο
        ισχύος εμπρός-πίσω από την αριστερή μανέτα εί-        και συνάμα πολύ οικονομικό μοτέρ και υψηλά επίπεδα
        ναι πολύ καλή αποφεύγοντας αποτελεσματικά τα          πρακτικότητας, το SH Mode χαρακτηρίζεται επίσης από
        μπλοκαρίσματα. Το εμπρόσθιο φρένο λειτουργεί          μια ανταγωνιστική τιμή, που το τοποθετεί στην καρδιά
                                                              της κατηγορίας του. Με το όνομα της Honda και όσα
        θαυμάσια  αυξάνοντας  την  αισθητή  δύναμη  πέ-       αυτό συνεπάγεται, ως έναν ακόμα πόλο έλξης στην
        δησης όταν απαιτείται. Θα θέλαμε λίγο καλύτε-         απαιτητική αγορά μας, το SH Mode 125 αποτελεί εν
        ρη αίσθηση και μικρότερες διαδρομές μανέτας           τέλει μια κορυφαία επιλογή, που αξίζει τα χρήματα της
                                                              μέχρι το τελευταίο ευρώ.
        (ειδικά στην αριστερή), όμως η συνολική εικόνα
                                             Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   30   31   32   33   34   35   36   37   38   39   40