Page 45 - scooter mototriti 01 Αυγούστου 2024
P. 45
Honda Vision 110
του συμπλέκτη στις εκκινήσεις. Η αποδιδόμενη Τεχνικά xαρακτηριστικά
ισχύς είναι επαρκής, αν και θα θέλαμε περισσό- Κινητήρας
τερη διαθέσιμη ροπή στις αστικές ταχύτητες (με- Τύπος 4T 1K, Α/Ψ 2Β
109,5
ταξύ 30-60 για παράδειγμα), καθώς στην περιοχή Κυβισμός (κ.εκ.) 47x63,1
Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.)
λειτουργίας εκείνη ο κινητήρας δείχνει να υστε- Συμπίεση (:1) 10
ρεί αν ο αναβάτης ζητά ρεπρίζ ή επιχειρεί προ- Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) 8,7/7.500
0,9/5.750
σπέραση. H ρύθμιση κινητήρα-μετάδοσης ευνοεί Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) Ψεκασμός
Τροφοδοσία
την ομαλή οδήγηση «με ροή» και εκεί το σύνο- Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) 4,9
λο του στησίματος του Vision λειτουργεί στα βέλ- Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) 1,9
τιστα. Οι μεγάλοι τροχοί και η αίσθηση ακαμψί- Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 100
ας από το πλαίσιο, προσφέρουν εμπιστοσύνη Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα
Τύπος
Ατσάλινο από πρεσαριστά τμήματα
και υψηλά περιθώρια πρόσφυσης στον αναβά- Αν. Ε / Ρυθμίσεις Τηλεσκοπικό πιρούνι 31mm
τη, ακόμη και σε έντονο μανουβράρισμα ή γρη- Διαδρομή (χλστ.) Δ/Α
γορότερες στροφές, με την ποιότητα κύλισης να Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις Μονό αμορτισέρ
Δ/Α
Διαδρομή (χλστ.)
παραμένει σε πολύ υψηλά επίπεδα. Οι αναρτή- Φρένα Ε (χλστ.) Δ/220, 1Ε, CBS
σεις είναι μαλακά ρυθμισμένες, πετυχαίνοντας Φρένα Π (χλστ.) T/130, CBS
ικανοποιητική απόσβεση των κακοτεχνιών στους Τροχοί-ελαστικά 120/70-17’’
Ελαστικό Ε
«τυπικούς» ελληνικούς δρόμους, αν και σε εντο- Ελαστικό Π 160/60-15’’
νότερες ανωμαλίες όπως π.χ. σαμαράκια και αν
έχετε «δικάβαλο», οι διαδρομές τους θα τερματί-
σουν ευκολότερα, κυρίως αυτή του μη ρυθμιζό- Η άποψή μας
μενου αμορτισέρ. Τα φρένα έχουν όση ισχύ χρει-
άζονται για την αποτελεσματική επιβράδυνση του Το Vision 110 μπαίνει σφήνα στην ευρύτερη κατηγορία
του «αστικού δικύκλου» , αποτελώντας ένα δίκυκλο
Vision από όλες τις ταχύτητες του. Η ύπαρξη του που φέρει αρετές παπιού, όπως πολύ μικρό βάρος και
συνδυασμένου συστήματος είναι σωτήριο γεγο- ευελιξία, με τα πλεονεκτήματα ενός scooter στο επίπε-
νός, σε συνθήκες μειωμένης πρόσφυσης ή από- δο της ποιότητας κύλισης και κατασκευής και φυσικά
στην πρακτικότητα. Ακόμα, με την νέα νομοθεσία,
τομου φρεναρίσματος, αποτρέποντας μπλοκαρί- το Vision 110 μπορεί να οδηγηθεί και από κατόχους
σματα του πίσω τροχού, αν και η αίσθηση στην διπλώματος αυτοκινήτου χωρίς δίπλωμα δικύκλου,
αριστερή μανέτα απέχει από το ιδανικό και η δι- αν πληρούν τις ανάλογες προϋποθέσεις. Συνολικά,
αποτελεί μια υψηλού επιπέδου πρόταση scooter, ενώ η
αδρομή της χαρακτηρίζεται μεγάλη, για την εξα- τιμή του κυμαίνεται σε αναμενόμενα επίπεδα, ειδικά αν
γωγή της ιδανικής ισχύος πέδησης. Απεναντί- σκεφτεί κανείς το υψηλό επίπεδο ποιότητας και αξιοπι-
ας, το εμπρός δισκόφρενο σώζει την κατάσταση στίας που το όνομα της Honda συνεπάγεται.
αφού, αν του το ζητήσετε, προσφέρει υψηλή ισχύ
με αυξημένη αίσθηση δημιουργώντας τις προϋ-
ποθέσεις για καλύτερα εντονότερα φρεναρίσματα
όταν αυτά χρειάζονται.
Ο κινητήρας αποδίδει ικανοποιητικά σε όλες
τις συνθήκες και προτάσσει εξαιρετικά χαμηλή
κατανάλωση κάτω από 2 λίτρα στα 100 χλμ!
Eπιστροφή στα περιεχόμενα