Page 387 - scooter mototriti 01 Αυγούστου 2024
P. 387

Honda Integra 750 ABS DCT


               ο Integra είναι 100% μοτοσικλέτα  δομικά,
               όμως η σχεδίαση, η εργονομία και η θέση
        Τοδήγησης,  θυμίζουν  έντονα  scooter.  Είναι
        λοιπόν ένα υβρίδιο, που προσπαθεί να συνδυάσει
        δύο κόσμους. Πάμε να δούμε πως τα καταφέρνει.
          Σχεδίαση – Ποιότητα

          Ο προβολέας και το πίσω φωτιστικό σώμα είναι
        LED και έχει τοποθετηθεί ένα νέο, ελαφρύτερο τε-
        λικό το οποίο παράγει πιο μπάσο ήχο, ενώ οι λα-
        στιχένιες πλατφόρμες της ποδιάς συνδυάζονται με
        inox  «φιλέτα».  Νέος  είναι  και  ο  έγχρωμος,  πλή-
        ρως ψηφιακός πίνακας οργάνων, που μπορεί να
        «customαριστεί» από τον αναβάτη. Η ποιότητα κα-

        τασκευής βρίσκεται σε πολύ υψηλά επίπεδα, αφού
        το Integra κατασκευάζεται στην Ιαπωνία.
          Άνεση – Χώροι                                      To νέο SDBV πιρούνι δουλεύει πάρα πολύ καλά!
          Η θέση οδήγησης τοποθετεί τον οδηγό σε άνετη       Θετικά και τα φρένα αν και θα θέλαμε άλλον έναν
                                                             δίσκο μπροστά.
        στάση, με το τιμόνι να πέφτει «φυσικά» στα χέρια
        και τα πόδια να ξεκουράζονται στις μεγάλες πλατ- μπεριφορά. Βελτίωση υπήρξε επίσης και στην σύ-
        φόρμες  της  ποδιάς.  Το  «τούνελ»  όμως  ανάμεσά  μπλεξη,  μέσω  του  συστήματος  «Adaptive  Clutch
        τους, είναι αρκετά ψηλό και δεν επιτρέπει την με- Capabillity Control», το οποίο ομαλοποιεί την εναλ-
        ταφορά αντικειμένων. Ο χώρος κάτω από την σέλα  λαγή των σχέσεων. Τέλος, το Integra εφοδιάζεται
        είναι μικρός και δεν χωράει κράνος κλειστού τύ- και με  σύστημα ανίχνευσης κλίσεων, με το DCT να
        που, ενώ το μοναδικό ντουλαπάκι στα αριστερά της  προσαρμόζεται  αυτόματα,  όταν  ανιχνεύσει  κλίση

        ποδιάς, δεν κλειδώνει, παρ΄ ότι έχει μέγεθος ικα- και να αλλάζει τις σχέσεις με διαφορετικό τρόπο.
        νό να χωρέσει αρκετά μικροπράγματα. Το μεγάλο          Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
        τμήμα της άνετης σέλας που αναλογεί στον αναβά-        Το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο  δεν έχει τροπο-
        τη του επιτρέπει να διανύσει πολλά χιλιόμετρα χω- ποιηθεί,  ωστόσο  στις  αναρτήσεις  και  στα  φρένα,
        ρίς να κουραστεί, αλλά η σέλα του συνεπιβάτη εί- έχουμε αλλαγές. Ξεκινώντας από το πιρούνι, αυτό
        ναι πιο λεπτή, μικρότερη και στενή στο πίσω μέρος  φέρει πλέον την τεχνολογία Dual Bending Valves
        της, με αποτέλεσμα η άνεση να μην είναι σε ίδια  της Showa, ώστε να προσαρμόζει τις αποσβέσεις

        επίπεδα με αυτή του οδηγού.                          του αναλόγως των δυνάμεων που του ασκούνται.
          Κινητήρας                                          Η απόδοση είναι αντίστοιχη με αυτή ενός cartridge
          Ο κινητήρας αποδίδει 54 ίππους στις 6.250 σ.α.λ.  πιρουνιού αλλά το σύστημα είναι ελαφρύτερο, πιο
        και 6,9 kg-m ροπής στις 4.750 σ.α.λ., από τα 745  απλό και πιο φθηνό στην παραγωγή. Σε ότι αφορά
        κ.εκ. To DCT βελτιώθηκε στα σημεία και απέκτη- στα φρένα, έχει τοποθετηθεί νέα διπίστονη δαγκά-
        σε μεγαλύτερο εύρος ρυθμίσεων. Συγκεκριμένα,  να της Nissin στον μπροστινό, μόνο δίσκο των 320
        υπάρχουν πλέον τρεις διαβαθμίσεις στο πρόγραμ- χλστ., ενώ πίσω τα ο δίσκος των 240 χλστ. συνερ-
        μα «S», με το S1 να είναι το λιγότερο δυναμικό, το  γάζεται με μονοπίστονη δαγκάνα. Το δικάναλο ABS
        S2 να αποτελεί επί της ουσίας το S της προηγούμε- είναι standard.
        νης γενιάς και τέλος, το S3 να αλλάζει τις σχέσεις     Οδηγώντας

        κοντά στα κόκκινα, προσδίδοντας την πιο sport συ-      Η απουσία όμως χειροκίνητου συμπλέκτη αφαι-
                                             Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   382   383   384   385   386   387   388   389   390   391   392