Page 385 - scooter mototriti 01 Αυγούστου 2024
P. 385
Honda Forza 750
της Nissin μπροστά και ένα δίσκο 240 χιλιοστών Τεχνικά xαρακτηριστικά
με μονοπίστονη δαγκάνα πίσω, σε συνεργασία με Κινητήρας
δικάναλο ABS της Bosch. Παράλληλα, ένα ανε- Τύπος 4T, 2K, Υ/Ψ, 8β
745
στραμμένο πιρούνι Big Piston της Showa 41 χι- Κυβισμός (κ.εκ.) 77 Χ 80
Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.)
λιοστών χωρίς ρυθμίσεις καθοδηγεί το μπροστινό Συμπίεση (:1) 10,7
τροχό των 17 ιντσών, ενώ το monoshock αμορτι- Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) 58/8250
7 / 4750
σέρ με μοχλικό και δυνατότητα ρυθμίσεων, είναι Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) Ηλ. Ψεκασμός
Τροφοδοσία
υπεύθυνο για τον πίσω τροχό των 15 ιντσών. Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) 13,2
Στο δρόμο Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) 4,4
Δεν είναι η πρώτη φορά που η Honda κατασκευ- Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 170+
άζει ένα υβριδικό scooter. Αρκεί να ρίξουμε μια Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
Ατσάλινο σωληνωτό
Τύπος
ματιά στα δημοφιλή Integra και X-ADV για να γί- Αν. Ε / Ρυθμίσεις Ανεστραμμένο πιρούνι 41χιλ
νει κατανοητός ο στόχος της Ιαπωνικής εταιρεί- Διαδρομή (χλστ.) 120
ας να προσφέρει mega scooter πολλαπλών δυνα- Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις Μονό αμορτισέρ
Διαδρομή (χλστ.)
120
τοτήτων. Έτσι και στην περίπτωση του Forza 750 Φρένα Ε (χλστ.) 2Δ/310, 4Ε, ABS
φαίνεται ότι είχαν στο μυαλό τους κάτι παραπάνω Φρένα Π (χλστ.) Δ/240, 1Ε, ABS
από ένα scooter απλής διεκπεραίωσης καθημερι- Τροχοί - Ελαστικά 120/70-17’’
Ελαστικό Ε
νών αποστάσεων. Εξάλλου, η κατηγορία των mega Ελαστικό Π 160/60-15’’
scooter εκτός από πρακτικότητα προσφέρει πλέ-
ον και fun to drive δυνατότητες χάρη στα εν γένει Γνώριμη
εικόνα στο
σπορ χαρακτηριστικά των μοντέλων που την απαρ- πίσω μέρος, με
τίζουν. Το Forza 750 λοιπόν, βασισμένο σε αυτή τη 15αρη τροχό
φιλοσοφία και έχοντας ξεκάθαρα τόσο αστικό όσο και τελικό
και τουριστικό προσανατολισμό, παντρεύει περίτε- εξάτμισης
ακριβώς
χνα την ευχρηστία με την απόλαυση, το καθημερι- όπως και στο
νό με το σπορ. Η κίνηση στην πόλη μοιάζει παιχνί- X-ADV. Το
δι, καθώς το εξαιρετικό σε λειτουργία κιβώτιο DCT μονοκόμματο αλουμινένιο ψαλίδι σε συνδυασμό
με το μεταξόνιο στα 1.580 χιλιοστά, προσφέρουν
και ο ροπάτος κινητήρας με τον άψογο ψεκασμό, εξαιρετική σταθερότητα και σιγουριά.
σου λύνουν κυριολεκτικά τα χέρια και σε βοηθάνε
να ξεγλιστρήσεις χωρίς κόπο ακόμα και μέσα από Η άποψή μας
δύσκολες καταστάσεις με πυκνό μποτιλιάρισμα. Σε Το νέο Forza 750 αποτελεί ένα εξαιρετικό εργαλείο
κάθε άνοιγμα του γκαζιού υπάρχει αρκετή δύναμη μετακίνησης που διαχειρίζεται με απόλυτα εκλεπτυ-
για να πεταχτείς πρώτος στα φανάρια, ενώ οι ενδι- σμένο και ραφιναρισμένο τρόπο τις καθημερινές σου
άμεσες ρεπρίζ φροντίζουν ώστε να μειώσεις αρκε- διαδρομές. Προσφέρει υψηλά επίπεδα άνεσης και εξο-
τά τους χρόνους που απαιτούνται για την κάλυψη των πλισμού, τα οποία συνδυάζει με ένα δυναμικό κινητήρα
και το κορυφαίο σε λειτουργία κιβώτιο DCT. Έχοντας
καθημερινών διαδρομών. Η αλλαγή στο Sport ή User βασική φιλοσοφία την οικονομική και ξεκούραστη
mode ξεδιπλώνει όλη τη διαθέσιμη ιπποδύναμη. Οι 4 μετακίνηση εντός και εκτός των τειχών της πόλης,
επιπλέον ίπποι δίνουν περισσότερη ζωντάνια και ιδι- χωρίς παράλληλα να αποτάσσεται τη σπορ πλευρά που
φανερώνουν το πλαίσιο και περιφερειακά του, συγκε-
αίτερα στο ψηλό φάσμα στροφών, ενώ το DCT στη ντρώνει όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά που περιμένει
σπορ λειτουργία, αφήνει το στροφόμετρο να βουτή- κάποιος από ένα ολοκληρωμένο mega GT Scooter. Με
ξει στα κόκκινα πριν περάσει στην επόμενη σχέση τέτοιο πακέτο δυνατοτήτων, το Forza 750 αποδεικνύει
ότι μόνο η κορυφή μπορεί να το χωρέσει.
και κατεβάζει σχέσεις νωρίτερα.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα