Page 384 - scooter mototriti 01 Αυγούστου 2024
P. 384

Mega scooter +400 cc                       Honda Forza 750













































        7 kg-m στις 4.750 σ.α.λ., ενώ διατίθεται και σε έκ- πέρα χάρη στη δυνατότητα επιλογής 4 προγραμ-
        δοση 35KW, κατάλληλη για Α2 δίπλωμα. Η Ride- μάτων αλλαγής σχέσεων του DCT, με το επίπεδο 1
        by-wire λειτουργία γκαζιού επιτρέπει τη χρήση 4  να είναι το πιο χαλαρό και το επίπεδο 4 να κρατά-
        διαφορετικών  προγραμμάτων  οδήγησης  -Sport,  ει μέχρι ψηλά τις στροφές και να κατεβάζει σχέσεις

        Standard, Rain, User- τα οποία μεταβάλλουν ανά- νωρίτερα. Ο κινητήρας είναι αρκετά ολιγαρκής σε
        λογα τα ηλεκτρονικά συστήματα του Forza 750 και  καύσιμο και αυτό είναι το μεγαλύτερο πλεονέκτη-
        τα οποία αλλάζουν εν κινήσει απλώς με ένα στιγμι- μα του, αφού παρουσιάζει καταναλώσεις 300αριου
        αίο κλείσιμο του γκαζιού. Πιο συγκεκριμένα, έχου- με τη μέση τιμή να μην υπερβαίνει τα 4,4 λίτρα για
        με ισχύς κινητήρα 3 επιπέδων, engine brake 3 επι- κάθε 100 χιλιόμετρα και την αυτονομία από το ρε-
        πέδων, traction control 3 επιπέδων με δυνατότητα  ζερβουάρ των 13,2 λίτρων, να ξεπερνάει τα 300 χι-
        απενεργοποίησης και πρόγραμμα αλλαγής DCT 4  λιόμετρα ανάμεσα σε κάθε ανεφοδιασμό.
        επιπέδων, τα οποία ρυθμίζονται σύμφωνα με τον          Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

        επιλεγμένο χάρτη οδήγησης, ενώ μπορούν να δια-         Η Honda επέλεξε και πάλι τη γνωστή συνταγή με
        μορφωθούν ξεχωριστά και κατ’ επιλογήν στο mode  το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο τύπου διαμάντι, κα-
        user. Το Forza 750 χρησιμοποιεί ένα 6τάχυτο DCT  θώς εκτός από την απαιτούμενη ακαμψία, δημιουρ-
        κιβώτιο με δυνατότητα επιλογής εντελώς  αυτόμα- γεί και αποθηκευτικό χώρο κάτω από τη σέλα. Το
        της χρήσης ή ημι-αυτόματη αλλαγή σχέσεων μέσω  μονοκόμματο  αλουμινένιο  ψαλίδι  σε  συνδυασμό
        paddles στο αριστερό μέρος του τιμονιού, ενώ η  με το μεταξόνιο στα 1.580 χιλιοστά, προσφέρουν
        τελική μετάδοση γίνεται με αλυσίδα. Η Honda, από  εξαιρετική σταθερότητα και σιγουριά. Στο σύστημα
        το 2010 μέχρι σήμερα, έχει καταφέρει να πουλήσει  πέδησης το Forza 750 χρησιμοποιεί το ίδιο setup
        πάνω από 140.000 κιβώτια DCT στην Ευρωπαϊκή  με το X-ADV, το οποίο περιλαμβάνει δύο δίσκους
        αγορά. Στο νέο Forza προχωράει ένα βήμα παρα- 310 χιλιοστών και ακτινικές δαγκάνες 4 εμβόλων

                                                 Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   379   380   381   382   383   384   385   386   387   388   389