Page 383 - scooter mototriti 01 Αυγούστου 2024
P. 383

Honda Forza 750


          Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
          Οι δεσμοί αίματος με την οικογένεια Forza αποτυ-
        πώνονται και στην εμφανισιακή ταυτότητα του νέ-
        ου μοντέλου. Ο διπλός μακρόστενος LED προβο-
        λέας με τα ενσωματωμένα φώτα ημέρας θυμίζει
        αρκετά μοτοσυκλέτα, ενώ σε συνδυασμό με τους

        κυψελοειδής αεραγωγούς στο κάτω μέρος της μά-
        σκας και τα φουσκωμένα πλαϊνά φέρινγκ δημιουρ-
        γούν  μια  αρκετά  επιβλητική  εικόνα  αντάξια  ενός  Ο δικύλινδρος κινητήρας είναι παρόμοιος με
        mega scooter. Ο σχεδιασμός ασπάζεται τη GT φι-       αυτόν που τροφοδοτούσε τα Integra και X-ADV,
        λοσοφία, αλλά πετυχαίνει μια ιδανική μίξη μοντέρ-    αλλά διαθέτει πλέον αυξημένη ιπποδύναμη κατά
                                                             4 ίππους, φτάνοντας τους 58, ενώ διατίθεται και
        νας αισθητικής με αρκετά σπορ δυναμικά στοιχεία.      σε έκδοση 35KW, κατάλληλη για Α2 δίπλωμα. Το
        Έτσι, έντονες γωνίες, προεξοχές καθώς και αερα-      μεγάλο πλεονέκτημα του είναι η ιδιαίτερα χαμηλή

        γωγοί διατρέχουν ολόκληρη τη σιλουέτα του Forza      κατανάλωση που πετυχαίνει.
        750. Η ελαφρώς ανασηκωμένη ουρά θυμίζει έντο- και το πλούσιο αφρώδες συμπεριφέρεται με ευγέ-
        να CBR1000 προηγούμενης γενιάς καθώς έχει πα- νεια σε οδηγό και συνεπιβάτη και θα τους κρατήσει
        ρόμοιας σχεδίασης πίσω φωτιστικό και πλαϊνά κα- φρέσκους και ξεκούραστος ακόμα και για διαδρο-
        πάκια.  Φυσικά  το  Forza  750  διαθέτει  FULL  LED  μές  με  τριψήφιο  νούμερο  χιλιομετρικής  απόστα-
        φωτισμό, ενώ τα μπροστινά φλάς έχουν μετακομί- σης. Το δε ύψος στα 790 χιλιοστά από το έδαφος
        σει στο κάτω μέρος των φέρινγκ, σε σχέση με τα  αφήνει τα πόδια να πατήσουν με σιγουριά στο έδα-
        μικρότερα 300 και 350 που τα έχουν τοποθετημέ- φος ακόμα και σε αναβάτες μετρίου αναστήματος.
        να στους καθρέπτες. Η premium προσέγγιση είναι  Με το σύστημα keyless, η εκκίνηση και το κλείδω-
        εμφανής σε κάθε σημείο της κατασκευής του Ια- μα του τιμονιού γίνονται μέσω περιστροφικού δια-
        πωνικού scooter και τα υψηλά επίπεδα ποιότητας  κόπτη, ενώ δύο διακόπτες ανοίγουν ηλεκτρικά τη

        ανταποκρίνονται πλήρως στις αυξημένες προσδο- σέλα και τη τάπα πλήρωσης καυσίμου, όλα χωρίς
        κίες που μπορεί να έχει κάποιος σε ένα τέτοιο εύ- χρήση κλειδιού. Η ανύψωση της σέλας γίνεται με
        ρος τιμής.                                           υδραυλική υποβοήθηση σε 45 μοίρες γωνία και δί-
          Άνεση – Εργονομία                                  νει πρόσβαση σε 22 λίτρα αποθηκευτικού χώρου.
          Το Forza 750 πετυχαίνει διάνα τόσο σε εργονομι- Εκεί μπορούν να τοποθετηθούν ένα full face κρά-
        κό επίπεδο όσο και σε θέμα πρακτικότητας. Ο ανα- νος και διάφορα αντικείμενα, ενώ στο ίδιο μέρος
        βάτης απολαμβάνει μια αρκετά ξεκούραστη αλλά  υπάρχει διαθέσιμη και USB θύρα φόρτισης.

        και συνάμα sport θέση οδήγησης, με τον κορμό σε        Κινητήρας
        όρθια θέση και ελεύθερη μετακίνηση των ποδιών          Ένας παλιός γνώριμος σε νέα λημέρια. Ο δικύ-
        σε διάφορες γωνίες στις μεγάλες πλατφόρμες με  λινδρος σε σειρά υδρόψυκτος κινητήρας με τα δι-
        την γωνιώδη σχεδίαση. Μπροστά του απλώνεται το  αστήματα ανάφλεξης των 270 μοιρών, είναι παρό-
        κεντρικό πάνελ, το οποίο μαζί με την ψηλή ζελα- μοιος με αυτόν που τροφοδοτούσε τα Integra και
        τίνα δημιουργούν ένα τείχος προστασίας απέναντι  X-ADV. Διατηρώντας την χωρητικότητα, με ίδια δι-
        στον αέρα και τα στοιχεία της φύσης. Μειονέκτη- άμετρο και διαδρομή εμβόλων, στα επίπεδα των
        μα αποτελεί η έλλειψη δυνατότητας ρυθμίσεων για  745  κ.εκ.,  διαθέτει  πλέον  αυξημένη  ιπποδύνα-
        τη ζελατίνα, τη στιγμή που τα μικρότερα Forza 300  μη και ροπή και φυσικά είναι εναρμονισμένος με
        & 350 την προσφέρουν και μάλιστα με ηλεκτρική  τις Euro 5 προδιαγραφές. Η απόδοση του αγγίζει
        λειτουργία. Η ενιαία σέλα με τα μεγάλα τμήματα  τους 58 ίππους στις 8.250 σ.α.λ. με μέγιστη ροπή

                                             Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   378   379   380   381   382   383   384   385   386   387   388