Page 265 - scooter mototriti 01 Αυγούστου 2024
P. 265
Honda Forza 300
Nerva Exe
ληνωτό πλαίσιο με τη μπαταρία να φιλοξενείται χα- Τεχνικά xαρακτηριστικά
μηλά στο κεντρικό τούνελ για καλύτερη κατανομή Κινητήρας
βάρους με στόχο φυσικά την ευελιξία. Στον τομέα Τύπος Ηλεκτροκινητήρας 9000W
48 / .1720
της ανάρτησης δεν έχουμε εκπλήξεις με το 37άρι Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 76.8V 75Ah λιθίου
Μπαταρία
πιρούνι να συνεργάζεται με διπλά αμορτισέρ ρυθ- Αυτονομία (χλμ.) 110
μιζόμενα ως προς την προφόρτιση ελατηρίου. Τα Χρόνος φόρτισης 4:20 ώρες
πράγματα αρχίζουν να γίνονται εντυπωσιακά στον Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 125
Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
τομέα των φρένων καθώς δυο δίσκους εμπρός Τύπος Ατσάλινο σωληνωτό
βλέπουμε σπάνια σε scooter, αφού κάνουν την εμ- Αν. Ε / Ρυθμίσεις Τηλεσκοπικό πιρούνι 37χιλ.
φάνισή τους σε premium προτάσεις άνω των 400 Διαδρομή (χλστ.) 106
κυβικών. Στην περίπτωση του Nerva έχουν διάμε- Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις Διπλά αμορτισέρ / ΠΕ
70
Διαδρομή (χλστ.)
τρο 260 χιλ. και συνεργάζονται με διπίστονες δα- Φρένα Ε (χλστ.) Δίσκος, CBS
γκάνες ακτινικά τοποθετημένες, ενώ στον πίσω Φρένα Π (χλστ.) Δίσκος, CBS
τροχό συναντάμε δίσκο 230 χιλ. με δαγκάνα ενός Τροχοί - Ελαστικά 120/70-15’’
Ελαστικό Ε
εμβόλου. Τα φρένα έχουν σύστημα συνδυασμένης Ελαστικό Π 140/70-14’’
πέδησης και οι μανέτες είναι ρυθμιζόμενες. Έχουν
χρησιμοποιηθεί τροχοί 15 και 14 ιντσών εμπρός Η άποψή μας
και πίσω με ελαστικά διαστάσεων 120/70-15 και Η Nerva μπαίνει δυναμικά στα GT ηλεκτρικά scooter με
140/70-14 αντίστοιχα. μια πρόταση που στέκεται στο ύψος των περιστάσεων.
Στο δρόμο Το Exe σε κερδίζει με τη στιβαρότητα και την ποιότητα
Από τη σέλα του Exe αισθάνεσαι όπως σε ένα κύλισης, ενώ προσφέρει πολύ καλή κάλυψη από τον
αέρα, οπότε είναι ιδανικό για όσους κινούνται καθημε-
GT scooter μεγάλου κυβισμού, αφού απολαμβά- ρινά σε λεωφόρους και δρόμους ταχείας κυκλοφορίας.
νεις άνεση και τουριστική εργονομία, στοιχεία που Έχει καλύτερες επιδόσεις από ένα scooter 125 κυβικών
σου επιτρέπουν να καλύπτεις αποστάσεις απρο- και το οδηγείς με δίπλωμα αυτοκινήτου, οπότε αποτε-
λεί μια πολύ ενδιαφέρουσα πρόταση για όποιον θέλει
βλημάτιστα. Ανοίγοντας το γκάζι απολαμβάνεις τη να κάνει τη μετάβαση από τους τέσσερις στους δυο
γραμμική απόκριση, ενώ από τα πρώτα μέτρα γί- τροχούς.
νεται αντιληπτή η στιβαρότητα και η υψηλή ποιό-
τητα κύλισης του συνόλου. Στην αρχή θα παρα- φορτίζοντάς τη εν κινήσει, όχι μόνο όταν χρησιμο-
τηρήσεις την γενικά μπροστόβαρη αίσθηση, αλλά ποιείς τις μανέτες των φρένων, αλλά και όταν απλά
αυτό είναι κάτι που έχουμε συναντήσει ξανά σε GT κλείνεις το γκάζι, με το φρένο κινητήρα να είναι πα-
ηλεκτρικά scooter και γρήγορα συνηθίζεται, οπό- ραπλήσιο ενός βενζινοκίνητου συνόλου. Η ένδει-
τε εστιάζεις στην ευελιξία που προσφέρει στην πυ- ξη στιγμιαίας κατανάλωσης ρεύματος αποδείχθηκε
κνή κίνηση. Χάρη στην ισχύ και η ροπή του κινητή- πολύ χρήσιμη, καθώς σε βοηθάει να εξοικονομή-
ρα κινείσαι απροβλημάτιστα σε λεωφόρους, οδούς σεις ενέργεια και να πετύχεις μεγαλύτερη αυτο-
ταχείας κυκλοφορίας και επαρχιακό δίκτυο, ενώ οι νομία. Δεδομένης όμως της άνεσης, της κάλυψης
έντονες ανηφόρες ή οι δικάβαλες βόλτες δεν απο- από τον αέρα και γενικά των τουριστικών δυνατο-
τελούν πρόβλημα. Σύμφωνα με τις μετρήσεις μας τήτων του Exe, θα θέλαμε ιδανικά να είχε μεγα-
για 0 – 80 απαιτούνται 10,6 δευτερόλεπτα δηλαδή λύτερη αυτονομία, ακριβώς επειδή θα μπορούσε
μιλάμε για επιδόσεις αντίστοιχες με scooter 200 – ο αναβάτης να την αξιοποιήσει για κάποια εξόρμη-
250 κυβικών. ση, ενώ σε συνδυασμό με τη δυνατότητα φόρτισης
Το σύστημα ανάκτησης ενέργειας μπαίνει σε λει- από δημόσιους σταθμούς, η εξόρμηση αυτή δεν θα
τουργία μόλις η μπαταρία πέσει κάτω από το 95% ήταν απαραίτητα κοντινή.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα