Page 261 - scooter mototriti 01 Αυγούστου 2024
P. 261

e-Viball 125



          Στο δρόμο                                                        Τεχνικά xαρακτηριστικά
          Το μοντέλο της Daytona έχει φτιαχτεί με γνώ-        Κινητήρας
        μονα την εύκολη, οικονομική και ευέλικτη μετα-       Τύπος                                    Ατσάλινο
        κίνηση του αναβάτη μέσα στη πόλη χωρίς περιτ-        Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις     Τηλεσκοπικό πιρούνι
                                                                                                            90
                                                             Διαδρομή (χλστ.)
        τές «φανφάρες» και κινήσεις εντυπωσιασμού. Η         Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις         Διπλά αμορτισέρ
        δύναμη που βγάζει ο ηλεκτροκινητήρας είναι κα-       Διαδρομή (χλστ.)                               71
        τάλληλη για να σε κινήσει μέσα στην πόλη ακό-        Φρένα Ε (χλστ.)                        Δ, 220mm
                                                             Φρένα Π (χλστ.)
                                                                                                    Δ, 200mm
        μα και με συνοδηγό χωρίς προβλήματα μιας και           Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
        φτάνει  σχετικά  γρήγορα  τα  50  χιλιόμετρα  την    Μήκος (χλστ.)                                1841
                                                                                                           684
        ώρα. Εμείς κινηθήκαμε άνετα με 2 άτομα βάρους        Πλάτος (χλστ.)                               1260
                                                             Μεταξόνιο (χλστ.)
        άνω των 165 κιλά και ύψος πάνω από 1,82 έκα-         ΄Ύψος σέλας (χλστ.)                           Δ.Α.
        στος χωρίς το e-Viball να παραπονεθεί. Δεν είναι     Βάρος (κιλά)                                  120
                                                               Τροχοί - Ελαστικά
        τυχαίο άλλωστε ότι δεν δίστασε με αναβάτη (άνω       Ελαστικό Ε                                    14’’
        των 110 κιλών) με φορτισμένη μπαταρία να ανέ-        Ελαστικό Π                                    14’’
        βει ανηφόρα μεγαλύτερη των 30 μοιρών με σχε-

        τική ευκολία.
          Τις ημέρες που συζήσαμε με το e-Viball πραγ-
        ματικά δεν σταματήσαμε να ελέγχουμε ξανά και
        ξανά την αυτονομία του.  Με το «mode 1» ενερ-
        γοποιημένο και με μόνο τον οδηγό στη σέλα του
        scooter η αυτονομία ξεπέρασε τα 105 χιλιόμετρα
        αυτονομία με τις μπαταρίες να έχουν ακόμα από-
        θεμα αλλά να μην θέλουν να το εξαντλήσουμε

        γιατί δεν κάνει καλό στην μακροζωία τους.  Συ- Ο πλήρως ψηφιοποιημένος πίνακας οργάνων δίνει
        νεχίσαμε με το ίδιο «mode» με τη διαφορά ότι         όλες τις απαραίτητες πληροφορίες στον αναβάτη

        αυτή τη φόρα ήταν μια πιο μεικτή χρήση, με συ-       του e-Viball 125, με την παράσταση να κλέβει το
                                                             τεράστιο ταχύμετρο.
        νεπιβάτη,  φόρτωμα  και  επιλογή  διαδρομών  με
        πιο έντονες ανηφόρες που είναι λίγο πιο κοντά
        σε μια καθημερινή χρήση. Το αποτέλεσμα ήταν            Η άποψή μας
        κοντά στα 98 χιλιόμετρα αυτονομίας.  Στη τρίτη         Κατά την διάρκεια της δοκιμής μας σταμάτησαν αρκετοί
        και τελευταία δοκιμή με το «mode 2» ενεργοποι-         στο δρόμο να μας ρωτήσουν αν αξίζει η αγορά του e-
                                                               Viball 125. Η απάντηση είναι «Πες μου τι χρήση θα του
        ημένο, το γκάζι πάντα στο τέρμα και με χρήση           κάνεις για να σου απαντήσω». Αν ψάχνεις ένα scooter

        ακόμα πιο ρεαλιστική για τον αναβάτη, κατάφε-          για να πηγαίνεις στη δουλειά, να κάνεις βόλτες μέσα
        ρε να σημειώσει 75 χιλιόμετρα αυτονομία. Καθό-         στην πόλη και να πληρώνεις στο χειρότερο σενάριο 1,3
                                                               ευρώ ανά 100 χιλιόμετρα, τότε σίγουρα ναι. Η άνε-
        λου άσχημα για το λιλιπούτειο scooter που χάρη         τη σέλα, η ευελιξία, η απουσία θορύβου, οι έξυπνες
        στο σχεδιασμό του θα μπορέσει άνετα να περά-           λειτουργίες που διαθέτει και η καλή επιτάχυνση το
        σει  ανάμεσα  από  τα  αυτοκίνητα  σε  μποτιλιαρι-     κάνουν απολαυστικό για τη κίνηση μέσα στο κλεινόν
        σμένους δρόμοι, με τους ψηλά τοποθετημένους            άστυ. Με την τιμή να διαμορφώνεται στα 2.112 ευρώ
                                                               με απόσυρση και επιδότηση, το περιβαλλοντολογικό
        καθρέπτες να βοηθούν και να προσφέρουν καλή            όφελος και  τα μηδενικά σχεδόν κόστη συντήρησης
        ορατότητα. Οι κακοτεχνίες των δρόμων δεν φο-           που έχει, το e-Viball αποτελεί μια άκρως ενδιαφέρου-
        βίζουν, όπως αναφέραμε, τις αναρτήσεις του και         σα, ελκυστική και εναλλακτική πρόταση σε σχέση με
                                                               ένα κλασικό 125αρι scooter.
        τα φρένα θα είναι εκεί όταν τα χρειαστείς.

                                             Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   256   257   258   259   260   261   262   263   264   265   266