Page 261 - scooter mototriti 01 Αυγούστου 2024
P. 261
e-Viball 125
Στο δρόμο Τεχνικά xαρακτηριστικά
Το μοντέλο της Daytona έχει φτιαχτεί με γνώ- Κινητήρας
μονα την εύκολη, οικονομική και ευέλικτη μετα- Τύπος Ατσάλινο
κίνηση του αναβάτη μέσα στη πόλη χωρίς περιτ- Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις Τηλεσκοπικό πιρούνι
90
Διαδρομή (χλστ.)
τές «φανφάρες» και κινήσεις εντυπωσιασμού. Η Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις Διπλά αμορτισέρ
δύναμη που βγάζει ο ηλεκτροκινητήρας είναι κα- Διαδρομή (χλστ.) 71
τάλληλη για να σε κινήσει μέσα στην πόλη ακό- Φρένα Ε (χλστ.) Δ, 220mm
Φρένα Π (χλστ.)
Δ, 200mm
μα και με συνοδηγό χωρίς προβλήματα μιας και Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
φτάνει σχετικά γρήγορα τα 50 χιλιόμετρα την Μήκος (χλστ.) 1841
684
ώρα. Εμείς κινηθήκαμε άνετα με 2 άτομα βάρους Πλάτος (χλστ.) 1260
Μεταξόνιο (χλστ.)
άνω των 165 κιλά και ύψος πάνω από 1,82 έκα- ΄Ύψος σέλας (χλστ.) Δ.Α.
στος χωρίς το e-Viball να παραπονεθεί. Δεν είναι Βάρος (κιλά) 120
Τροχοί - Ελαστικά
τυχαίο άλλωστε ότι δεν δίστασε με αναβάτη (άνω Ελαστικό Ε 14’’
των 110 κιλών) με φορτισμένη μπαταρία να ανέ- Ελαστικό Π 14’’
βει ανηφόρα μεγαλύτερη των 30 μοιρών με σχε-
τική ευκολία.
Τις ημέρες που συζήσαμε με το e-Viball πραγ-
ματικά δεν σταματήσαμε να ελέγχουμε ξανά και
ξανά την αυτονομία του. Με το «mode 1» ενερ-
γοποιημένο και με μόνο τον οδηγό στη σέλα του
scooter η αυτονομία ξεπέρασε τα 105 χιλιόμετρα
αυτονομία με τις μπαταρίες να έχουν ακόμα από-
θεμα αλλά να μην θέλουν να το εξαντλήσουμε
γιατί δεν κάνει καλό στην μακροζωία τους. Συ- Ο πλήρως ψηφιοποιημένος πίνακας οργάνων δίνει
νεχίσαμε με το ίδιο «mode» με τη διαφορά ότι όλες τις απαραίτητες πληροφορίες στον αναβάτη
αυτή τη φόρα ήταν μια πιο μεικτή χρήση, με συ- του e-Viball 125, με την παράσταση να κλέβει το
τεράστιο ταχύμετρο.
νεπιβάτη, φόρτωμα και επιλογή διαδρομών με
πιο έντονες ανηφόρες που είναι λίγο πιο κοντά
σε μια καθημερινή χρήση. Το αποτέλεσμα ήταν Η άποψή μας
κοντά στα 98 χιλιόμετρα αυτονομίας. Στη τρίτη Κατά την διάρκεια της δοκιμής μας σταμάτησαν αρκετοί
και τελευταία δοκιμή με το «mode 2» ενεργοποι- στο δρόμο να μας ρωτήσουν αν αξίζει η αγορά του e-
Viball 125. Η απάντηση είναι «Πες μου τι χρήση θα του
ημένο, το γκάζι πάντα στο τέρμα και με χρήση κάνεις για να σου απαντήσω». Αν ψάχνεις ένα scooter
ακόμα πιο ρεαλιστική για τον αναβάτη, κατάφε- για να πηγαίνεις στη δουλειά, να κάνεις βόλτες μέσα
ρε να σημειώσει 75 χιλιόμετρα αυτονομία. Καθό- στην πόλη και να πληρώνεις στο χειρότερο σενάριο 1,3
ευρώ ανά 100 χιλιόμετρα, τότε σίγουρα ναι. Η άνε-
λου άσχημα για το λιλιπούτειο scooter που χάρη τη σέλα, η ευελιξία, η απουσία θορύβου, οι έξυπνες
στο σχεδιασμό του θα μπορέσει άνετα να περά- λειτουργίες που διαθέτει και η καλή επιτάχυνση το
σει ανάμεσα από τα αυτοκίνητα σε μποτιλιαρι- κάνουν απολαυστικό για τη κίνηση μέσα στο κλεινόν
σμένους δρόμοι, με τους ψηλά τοποθετημένους άστυ. Με την τιμή να διαμορφώνεται στα 2.112 ευρώ
με απόσυρση και επιδότηση, το περιβαλλοντολογικό
καθρέπτες να βοηθούν και να προσφέρουν καλή όφελος και τα μηδενικά σχεδόν κόστη συντήρησης
ορατότητα. Οι κακοτεχνίες των δρόμων δεν φο- που έχει, το e-Viball αποτελεί μια άκρως ενδιαφέρου-
βίζουν, όπως αναφέραμε, τις αναρτήσεις του και σα, ελκυστική και εναλλακτική πρόταση σε σχέση με
ένα κλασικό 125αρι scooter.
τα φρένα θα είναι εκεί όταν τα χρειαστείς.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα