Page 263 - scooter mototriti 01 Αυγούστου 2024
P. 263
Nerva Exe
Κάπως έτσι, η Ισπανική Nerva κάνει δυναμική εί-
σοδο στην Ελληνική αγορά με το Exe, ένα ηλεκτρι-
κό GT scooter που δίνει ιδιαίτερη βαρύτητα στην
πρακτικότητα, την άνεση και τους χώρους, έχο-
ντας επιδόσεις αντίστοιχες με ένα βενζινοκίνητο
scooter 200 - 250 κυβικών και νέας τεχνολογίας
μπαταρία η οποία έχει διπλάσια διάρκεια ζωής σε
σχέση με τις λιθίου που ξέραμε μέχρι τώρα, ενώ
φορτίζει και από δημόσιους σταθμούς φόρτισης Η σέλα προσφέρει υψηλά επίπεδα άνεσης με
χάρη στην Type 2 υποδοχή. το μαξιλαράκι να στηρίζει σωστά τη μέση σου.
Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής Ευρύχωρο είναι και το κομμάτι του συνεπιβάτη.
Το Exe δεν περνάει απαρατήρητο, τόσο λόγω ενώ και τα γόνατα σχηματίζουν φυσιολογικές γωνί-
όγκου, καθώς έχει μέγεθος scooter 300 – 400 κυ- ες και μάλιστα έχεις στη διάθεσή σου και κεκλιμέ-
βικών, όσο και σχεδίασης, αφού συνδυάζει την νες πλατφόρμες. Η σέλα έχει πλούσιο και σωστής
πολυτέλεια με τα σπορ στοιχεία. Δυναμισμό στο σκληρότητας αφρώδες υλικό που θα σου επιτρέψει
εμπρός μέρος δίνουν τα διπλά LED φωτιστικά σώ- να εξαντλήσεις την αυτονομία της μπαταρίας, χω-
ματα με τα ενσωματωμένα DRL να θυμίζουν «φρυ- ρίς να νιώσεις κούραση, με το μαξιλαράκι να στη-
δάκια», αλλά και η φιμέ ζελατίνα. Οι έντονες γω- ρίζει τη μέση σου. O συνεπιβάτης έχει αρκετό χώ-
νίες διατρέχουν όλο το μήκος του scooter πριν ρο στη διάθεσή του με το κομμάτι της σέλας που
καταλήξουν στην ιδιαίτερα αιχμηρή και εντυπωσι- του αναλογεί να είναι ελαφρώς πιο σκληρό, χω-
ακής σχεδίασης ουρά με το επίσης LED φωτιστι- ρίς όμως να δημιουργεί πρόβλημα σε μεγαλύτερες
κό που σχηματίζει ένα «W». Στην αριστερή πλευ- αποστάσεις. Επίσης, οι χειρολαβές είναι εργονομι-
ρά το σύστημα για την μετάδοση της ισχύος στον κές και τα φαρδιά μαρσπιέ είναι σε σωστό ύψος και
πίσω τροχό, θυμίζει έντονα το καπάκι της CVT με- δεν λυγίζουν πολύ τα γόνατα, όπως συμβαίνει με
τάδοσης ενός συμβατικού scooter με αποτέλεσμα άλλα scooter.
κάποιος που δεν είναι εξοικειωμένος, να χρειαστεί Κάτω από τη σέλα θα χωρέσει με ευκολία ένα
λίγο χρόνο μέχρι να αντιληφθεί ότι πρόκειται για full face κράνος και μένει ακόμα χώρος για ένα jet
ηλεκτρικό. κράνος ακόμα ή το καλώδιο φόρτισης. Στην ποδιά
Σε επίπεδο ποιότητας η Nerva δεν έχει κάνει εκ- υπάρχει θύρα φόρτισης USB, αλλά όχι κάποιο άλ-
πτώσεις με το φινίρισμα και την συναρμογή να μην λο ντουλαπάκι. Ο πίνακας οργάνων είναι από τους
αφήνουν περιθώριο αμφισβήτησης σε όποιο ση- πιο όμορφους και πολυτελής στην κατηγορία αφού
μείο του scooter κι αν κοιτάξεις. Τριγμοί, που θα αριστερά έχουμε αναλογικό ταχύμετρο και δεξιά
μπορούσαν εύκολα να γίνουν αντιληπτοί, λόγω ένα επίσης αναλογικό «ρολόι» σε ρόλο στροφόμε-
απουσίας θορύβου κατά την κύλιση, απουσιάζουν τρου που δείχνει τα kw που καταναλώνει ή παρά-
πλήρως συμβάλλοντας έτσι στην premium αίσθη- γει ο ηλεκτροκινητήρας εκείνη τη στιγμή. Ανάμεσά
ση που λαμβάνει ο αναβάτης. τους υπάρχει μια έγχρωμη TFT οθόνη με αυτόμα-
Άνεση – Εργονομία τη ρύθμιση φωτεινότητας. Στο κέντρο της εμφανί-
Όπως αναφέραμε και πιο πάνω έχουμε να κά- ζεται το ποσοστό της μπαταρίας, αριστερά υπάρχει
νουμε με ένα χορταστικών διαστάσεων scooter ψηφιακό ταχύμετρο και δεξιά το επιλεγμένο mode
που προσφέρει απλόχερα χώρους και άνεση. Η λειτουργίας κατά την κίνηση. Ρολόι, θερμοκρασία
εργονομία είναι γνήσια GT με το τιμόνι να έρχεται περιβάλλοντος, μερικός και ολικός χιλιομετρητής
ψηλά, τοποθετώντας τα χέρια σε ξεκούραστη θέση, ολοκληρώνουν τις ενδείξεις με την οθόνη να έχει
Eπιστροφή στα περιεχόμενα