Page 264 - scooter mototriti 01 Αυγούστου 2024
P. 264

Nerva Exe                                                  Honda Forza 300









































        αρκετό  κενό  χώρο.  Φυσικά,  υπάρχει  δυνατότητα  άρκεια ζωής καθώς μια μπαταρία λιθίου με βάση
        σύνδεσης με κινητό μέσω Bluetooth για διαχείρι- το νικέλιο (NMC), αντέχει έως 2.000 πλήρεις κύ-
        ση των κλήσεων και της πλοήγησης.                    κλους φόρτισης, ενώ μια LFP αγγίζει τους 6.000
          Κινητήρας – Μπαταρία                               κύκλους. Μάλιστα, μετά από 5 χρόνια, η αυτονομία
          Ο ηλεκτροκινητήρας έχει ονομαστική ισχύ 9000  μειώνεται το πολύ κατά 5%, όταν το ποσοστό αυ-
        Watt (12,1 ίπποι) και είναι τοποθετημένος εμπρός  τό σε μια συμβατική NMC μπαταρία μπορεί να φτά-

        από τον πίσω τροχό με την τελική μετάδοση να γίνε- σει το 75%.
        ται με ιμάντα που καταλήγει σε μειωτήρα στον άξο-      Η μη αποσπώμενη μπαταρία έχει χωρητικότητα
        να του τροχού. Η διάταξη αυτή προσφέρει καλύτε- 75 Ah και κατά τη διάρκεια της δοκιμής οδηγώντας
        ρη κατανομή βάρους σε σχέση με τη λύση του να  φυσιολογικά και με εναλλαγές μεταξύ Normal και
        είναι το μοτέρ στο κέντρο του πίσω τροχού. Ο ανα- Sport, αναλόγως των συνθηκών, η αυτονομία άγ-
        βάτης έχει στη διάθεσή του τρία modes λειτουργί- γιξε τα 110 χιλιόμετρα, οπότε τα 150 που δηλώ-
        ας, Eco, Normal και Sport που διαφοροποιούνται  νει η Nerva με χρήση αποκλειστικά του Eco, είναι
        ως προς τη μέγιστη δύναμη και ροπή, ενώ προσφέ- εφικτά. Πολύ σημαντικό χαρακτηριστικό που σπά-

        ρουν τελική 50, 80 και 125 χλμ. / ώρα αντίστοιχα.  νια συναντάμε σε ηλεκτρικά scooter είναι η ύπαρ-
        Για πιο εύκολο παρκάρισμα, υπάρχει και όπισθεν.      ξη υποδοχής φόρτισης Type 2, που σου επιτρέπει
          Η  μπαταρία  είναι  ένα  από  τα  πιο  αξιοσημείωτα  να φορτίζεις και από δημόσιο σταθμό  φόρτισης.
        στοιχεία του Exe καθώς κατασκευάζεται από την  Φυσικά, παρέχεται και καλώδιο για φόρτιση από
        BYD, έναν από τους μεγαλύτερους κατασκευαστές  συμβατική οικιακή πρίζα. Ο ενσωματωμένος φορ-
        ηλεκτρικών  οχημάτων  και  είναι  τεχνολογίας  LFP.  τιστής χρειάζεται 3,5 ώρες για να φτάσει η μπατα-
        Η συγκεκριμένη τεχνολογία επιτρέπει στην μπατα- ρία στο 80%, ενώ για μια πλήρη φόρτιση χρειάζο-
        ρία να λειτουργεί σε χαμηλότερη θερμοκρασία και  νται 4 ώρες και 20 λεπτά.
        να έχει καλύτερη θερμική σταθερότητα. Αυτό στην        Πλαίσιο – αναρτήσεις – φρένα

        πράξη μεταφράζεται σε σημαντικά μεγαλύτερη δι-         Το Exe έχει κτιστεί γύρω από ένα ατσάλινο σω-
                                                 Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   259   260   261   262   263   264   265   266   267   268   269