Page 105 - scooter mototriti 01 Αυγούστου 2024
P. 105
Sym Symphony ST 200 ABS
Χάριν εξοικονόμησης αποθηκευτικού χώρου,
Ο πίνακας οργάνων έχει συμμορφωθεί με τις υιοθετήθηκε η λύση του τροχού 14 ιντσών πίσω.
επιταγές της σύγχρονης αισθητικής, με μια Κάτω από τη σέλα μπορούν πλέον μπορεί να
LDC οθόνη να απεικονίζει με ευκρίνεια τις φιλοξενηθούν ένα full face ή δύο κράνη jet,
απαιτούμενες ενδείξεις. καθώς και διάφορα μικροαντικείμενα.
οτικά κατασκευή. μέρος και η κλειδαριά στο δεξί , έχουν αποκλείσει
Άνεση – Εργονομία αύτη τη δυνατότητα. Όμως, το στάνταρ Top box το
Σε ό,τι αφορά τα παρεχόμενα επίπεδα άνεσης, το επίπεδο πάτωμα και ο αναδιπλούμενος γάντζος χει-
Symphony προσφέρει μια θέση οδήγησης ικανή να ραποσκευών στην ποδιά, αυξάνουν τις μεταφορικές
φιλοξενήσει επί μακρόν τον αναβάτη. Θα βολέψει δυνατότητες του Symphony και έτσι θα μπορέσετε
ακόμα και ψηλούς αναβάτες, αφού ο παρεχόμενος να βολέψετε εύκολα σακίδια, τσάντες και σακούλες
για τα πόδια χώρος μέχρι την ποδιά είναι μεγάλος. Το super market, διευκολύνοντας την καθημερινότη-
τιμόνι έρχεται πολύ φυσικά στα χέρια, ενώ οι διάταξη τα σας. Μια θύρα USB Quick Charge 3.0 με εύκο-
των διακοπτών και των χειριστηρίων δεν κρύβει δυ- λη πρόσβαση στο εμπρός μέρος του τιμονιού, είναι
σάρεστες εργονομικές εκπλήξεις. Παράλληλα, η νέα υπεύθυνη για τη γρήγορη φόρτιση ηλεκτρικών συ-
ευρύχωρη σέλα, διαχωρισμένη σε δύο επίπεδα, με- σκευών. Ο πίνακας οργάνων έχει συμμορφωθεί με
γάλωσε τόσο σε μήκος όσο και σε συνολικό πλάτος τις επιταγές της σύγχρονης αισθητικής, με μια LDC
προσφέροντας μεγαλύτερη άνεση σε αναβάτη και οθόνη να απεικονίζει με ευκρίνεια τις απαιτούμενες
συνεπιβάτη, ενώ το χαμηλό της ύψος στα 790 χιλι- ενδείξεις.
οστά, προσφέρει εύκολη πρόσβαση στο έδαφος. Το Κινητήρας
νέο ST έχει αναβαθμιστεί και σε επίπεδο πρακτικότη- Ο αερόψυκτος διβάλβιδος κινητήρας των 169
τας, αφού το δοχείο καυσίμου έχει μεταφερθεί κάτω κ.εκ. τροφοδοτείται με ηλεκτρονικό ψεκασμό και
από τα πόδια του αναβάτη, μετακινώντας το κέντρο έχει σχεδιασθεί με γνώμονα την αξιοπιστία, τη χα-
βάρους χαμηλότερα. Αυτό σημαίνει ότι ο ανεφοδια- μηλή κατανάλωση και την καθαρότερη λειτουρ-
σμός καυσίμου είναι πλέον ευκολότερος ,καθώς η τά- γία, αφού πλέον συμμορφώνεται με τις Euro5 προ-
πα του ρεζερβουάρ μεταφέρθηκε στο εσωτερικό της διαγραφές, χωρίς ωστόσο αυτό να έχει αρνητικές
ποδιάς χωρίς να απαιτείται οδηγός και συνεπιβάτης επιπτώσεις στην απόδοσή του. Η ιπποδύναμη έχει
να κατέβουν από το scooter. Παράλληλα, ο αποθη- σκαρφαλώσει στους 12,5 ίππους στις 7.500 σαλ. με
κευτικός χώρος κάτω από τη σέλα αυξήθηκε στα 31 τη μεγίστη ροπή των 1,27 kg-m να αποδίδεται στις
λίτρα και πλέον μπορεί να φιλοξενήσει ένα full face 6.000 σ.α.λ. Οι επιδόσεις του είναι άκρως ικανοποι-
ή δύο κράνη jet, καθώς και διάφορα μικροαντικεί- ητικές με το 0-80 να έρχεται σε 11,5 και το 40-80 σε
μενα. Δυστυχώς στην ποδιά δεν βρίσκεται κάποιο 7,8 δευτερόλεπτα. Στον αντίποδα, η μέση κατανά-
ντουλαπάκι, αφού η τάπα πλήρωσης στο αριστερό λωση των 3,1 λίτρων δίνει αυτονομία άνω των 200
Eπιστροφή στα περιεχόμενα