Page 103 - scooter mototriti 01 Αυγούστου 2024
P. 103
SYM DRGBT 160
και φέρει ειδική διάταξη των μερών του, ώστε να Τεχνικά xαρακτηριστικά
μειώνεται η ανύψωση το κινητήρα στις επιταχύν- Κινητήρας
σεις προσφέροντας περισσότερη πρόσφυση και Τύπος 4Τ 1Κ, Υ/Ψ 4Β
158
Κυβισμός (κ.εκ.)
σταθερότητα. Το μονό αμορτισέρ, που ρυθμίζεται Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 59x57,8
στην προφόρτιση, βρίσκεται στην αριστερή πλευ- Συμπίεση (:1) 11,2
ρά του DRG και είναι οριζόντια τοποθετημένο. Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) 15/8.500
1,6/5,500
Το σύστημα πέδησης φέρει 2 δίσκους 260 και Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) Ψεκασμός
Τροφοδοσία
230 χιλιοστών εμπρός και πίσω αντίστοιχα, που Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) 7,1
συνεργάζονται με δαγκάνες δύο εμβόλων. Το Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) 2,7
DRG φέρει ABS και μάλιστα το κορυφαίο σύστη- Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 120
Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
μα της Bosch, ABS 10, που είναι κατά 30% ελα- Τύπος Ατσάλινο σωληνωτό, διπλό
φρύτερο και κατά 45% μικρότερο σε όγκο, από Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις Τηλεσκοπικό πιρούνι
τον προκάτοχο του. Για την συμπεριφορά των Διαδρομή (χλστ.) 33χλστ.
90
φρένων στην πράξη θα διαβάσετε και παρακάτω, Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις Μονό αμορτισέρ
ωστόσο στις μετρήσεις απέδωσαν κατά τα προσ- Διαδρομή (χλστ.) 43
δοκώμενα, ακινητοποιώντας το DRG από τα 80 Φρένα Ε (χλστ.) Δ/260, 2Ε, ABS
χλμ/ώρα μέσα σε 29,5 μέτρα. Φρένα Π (χλστ.) Δ/233, 2Ε, ABS
Τροχοί - Ελαστικά
Οδηγώντας Ελαστικό Ε 120/70-13’’
Με το «δρακάκι» της SYM να σου κλείνει προ- Ελαστικό Π 130/70-13’’
κλητικά το… LED μάτι του, δεν γίνεται να μην
ενδώσεις στον πειρασμό για καθημερινή (κατά) Η άποψή μας
χρήση του σπορ scooter της SYM. Και πως γί- Το DRG160 είναι ένα scooter με σπορ διάθεση και συ-
νεται να μην παρασυρθείς άλλωστε, από τον πο- μπεριφορά, αλλά με γενναίες δόσεις πρακτικότητας και
τεχνολογίας ταυτόχρονα. Κάνοντας το επόμενο βήμα
λύ ζωηρό κινητήρα των 160 κυβικών που κλέβει για την SYM στην κατηγορία αλλά και στην τεχνολογία,
εύκολα την παράσταση. Με ευστροφία και άμε- καταφέρνει λόγω κυβισμού να ξεχωρίσει ανάμεσα στα
ση απόκριση στο γκάζι, αλλά και πολύ σωστή κλι- «αστικά scooters με start-stop», με τις επιδόσεις του
στο προσκήνιο. Τελικά, μένει σε μία «κατηγορία» σχε-
μάκωση του CVT με έμφαση στις χαμηλομεσαίες δόν μόνο του, με ανταγωνισμό μετρημένο στα δάχτυλα.
στροφές, το μοτέρ κινεί το DRG σαν σαΐτα ανάμε- Επιπλέον, είναι καλοφτιαγμένο, καταναλώνει λίγο και η
σα στην κίνηση και από σημείο σε σημείο. τιμή του κυμαίνεται στα επίπεδα της κατηγορίας όντας
Οι 15 ίπποι του μοντέλου είναι καλά γυμνα- ορθά υπολογισμένη. Αν επιθυμείτε να μετακινείστε με
«νεύρο» και αιχμηρή σχεδιαστική άποψη, χωρίς να χά-
σμένοι, αφού ακόμη και με δύο άτομα στην σέ- σετε τίποτα από τις αρετές των μικρών αστικών scooter,
λα, οι επιταχύνσεις του DRG ήταν απρόσκοπτες, το DRG160 σας κλείνει πονηρά… το LED μάτι του!
ενώ καταφέραμε να δούμε μέχρι και 120 χλμ/
ώρα στο κοντέρ του. To σύστημα start-stop λει- Το εμπρός
τουργεί απροβλημάτιστα όταν ο κινητήρας «ζε- μέρος δεν
σταθεί» λίγο, ενεργοποιώντας τον κινητήρα αμέ- μοιάζει
με τίποτε
σως με το που ο αναβάτης ανοίξει το γκάζι, από άλλο. Πολύ
στάση. Η εκκίνηση εξασφαλίζεται σε κάθε περί- επιθετικό και…
πτωση και η λειτουργία του ZRSG δεν έχει κάτι απειλητικό.
να ζηλέψει, από τις ανάλογες εφαρμογές σε άλ-
λα μοντέλα της αγοράς που βρίσκονται περισσό-
τερο καιρό διαθέσιμα.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα