Page 101 - scooter mototriti 01 Αυγούστου 2024
P. 101

SYM DRGBT 160


        τότητα δεν πρέπει να υφίσταται σε βάρος της πρα-
        κτικότητας. Το DRG ζυγίζει επιτυχώς τους δύο κό-
        σμους  δίνοντας  την  απαραίτητη  έμφαση,  στον
        πρώτο.  H  σέλα  είναι  δύο  επιπέδων  και  το  τμή-
        μα του αναβάτη είναι μεν αρκετά σκληρό, ωστόσο
        καλά σχηματισμένο για σωστή στήριξη. Ο αναβά-
        της βάζει τα πόδια του σε επίπεδο πάτωμα, ένα τε-

        ράστιο πλεονέκτημα για μεταφορές αντικειμένων
        στην καθημερινή χρήση. Δύο «τούνελ» για τα πό-
        δια του αναβάτη επιτρέπουν και σε ψηλότερα άτο-
        μα, να βολευτούν στο DRG χωρίς να στριμωχτούν.       Κάτω από την σέλα, μπορεί να τοποθετηθεί ένα jet
        Το τιμόνι βρίσκεται σε μια φυσική θέση στο ύψος      κράνος και αρκετά αντικείμενα, χάρη στο βολικό
                                                             σχήμα του χώρου.
        της κοιλιακής χώρας και το πλάτος του είναι ιδανι-
        κό για την αστική οδήγηση.                             Κινητήρας

          Η –μεγάλη- έκπληξη έρχεται από το πίσω τμήμα         Πρόκειται για την πιο εξελιγμένη μονάδα ισχύ-
        της σέλας, για τον συνεπιβάτη: Σαν να είναι δύο  ος που εξοπλίζει αυτή την στιγμή, μοντέλο της κα-
        σέλες σε μία, το πίσω τμήμα είναι αισθητά πιο μα- τηγορίας  από  την  SYM.  Ο  160άρης  μονοκύλιν-
        λακό και φέρει περισσότερο γέμισμα, προσφέρο- δρος κάνει χρήση της τελευταίας τεχνολογίας, με
        ντας μια διαφορετική εργονομική ταυτότητα. Προ- αποκορύφωμα φυσικά το σύστημα start-stop της
        φανώς στόχος είναι η άνεση του συνεπιβάτη, κάτι  SYM (σύστημα που δουλεύει εντυπωσιακά καλά),
        που δεν πετυχαίνουν πολλά δίκυκλα αυτού του με- με την ονομασία ZRSG – Zero Resistance Starter
        γέθους, αλλά το DRG εκπλήσσει κρατώντας ξεκού- Generator.  Στο  εσωτερικό  του  κινητήρα,  υπάρχει
        ραστο τον πίσω επιβαίνοντα. Τα πίσω μαρσπιέ βρί- ένας  ηλεκτροκινητήρας-γεννήτρια,  που  εναλλάσ-
        σκονται επίσης στις ιδανικές θέσεις.                 σει ρόλους ανάλογα με τη φάση λειτουργίας και

          Ο μόνος αποθηκευτικός χώρος του DRG βρίσκε- αναλαμβάνει να εκκινήσει γρήγορα τον κινητήρα
        ται κάτω από την σέλα και είναι αρκετά μεγάλος,  βενζίνης, καταργώντας την παραδοσιακή μίζα. Το
        αφού θα χωρέσει ένα jet κράνος και ένα τσαντά- σύστημα Start-Stop μπαίνει σε λειτουργία όταν ο
        κι μαζί ή κάτι  τέτοιο (όχι όμως και full-face). Ένας  κινητήρας ζεσταθεί και δουλεύει απλούστατα, απε-
        γάντζος προσφέρει επιπλέον δυνατότητες μεταφο- νεργοποιώντας τον κινητήρα σε στάση και φέρνο-
        ράς, ενώ και μια θήκη για αντικείμενα στην ποδιά  ντας τον ξανά στην ζωή, απλά με το άνοιγμα του
        θα ήταν ευπρόσδεκτη και ειδικά δίπλα στην παρε- γκαζιού. Φυσικά υπάρχει διακόπτης απενεργοποί-
        χόμενη θύρα ρεύματος USB.                            ησης του, για τους πιο «παλιακούς» που προτιμούν

          Η οθόνη του DRG είναι τύπου LED και εντυπω- να λειτουργεί μόνιμα ο κινητήρας τους.
        σιακή φέροντας την χαρακτηριστική LCD  γραμμα-         Το  μονοκύλινδρο  μοτέρ  φέρει  4βάλβιδη  κεφα-
        τοσειρά που όλοι ξέρουμε και αγαπάμε. Η φωτει- λή, αποδίδοντας 15 ίππους στις 8.500 στροφές και
        νότητα της προσαρμόζεται αυτόματα με αισθητήρα  1,6 kgm ροπής στις 5.500 στροφές. Στην πράξη,
        περιβάλλοντος φωτός, ενώ τα 3 διαφορετικά χρώ- οι τιμές αυτές αποδεικνύονται κάτι παραπάνω από
        ματα των ενδείξεων τις κάνουν ευανάγνωστες σε  επαρκείς για τα 132 κιλά του DRG, αφού οι επιδό-
        κάθε περίπτωση. Στις απαραίτητες ενδείξεις (ταχύ- σεις που μετρήσαμε το αποδεικνύουν: Τα 50 χλμ/
        μετρο,  χιλιομετρητές,  ένδειξη  καυσίμου)  προστί- ώρα από στάση έρχονται σε 4,2 δευτερόλεπτα, ενώ
        θενται και ένα βολτόμετρο αλλά και ένα ψηφιακό  η ρεπρίζ 40-80 χρειάζεται 8 δευτερόλεπτα. Πολύ
        στροφόμετρο με αριθμητική απεικόνιση.                καλά απέδωσε ο κινητήρας και στον τομέα της κα-

                                             Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   96   97   98   99   100   101   102   103   104   105   106