Page 415 - scooter mototriti 01 Iουνίου 2024
P. 415

Suzuki Burgman 400



               τελευταία  έκδοση  που  είχαμε  στη  διάθε-
               σή μας βελτιώνεται σε όλους τους τομείς,
        Ή  με σκοπό το Burgman 400 να συνεχίσει να
        βρίσκεται στο επίκεντρο της κατηγορίας. Παρ` όλο
        που η νέα εξωτερική εμφάνιση τραβάει αμέσως το
        βλέμμα, η Suzuki δεν έμεινε μόνο σε αυτό και προ-

        χώρησε σε εκτεταμένες αλλαγές που θα δούμε πα-
        ρακάτω.
          Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής
          H αίσθηση της λεπτότερης σιλουέτας σε συνδυ-
        ασμό με τις περισσότερες γωνίες, κάνουν  το νέο
        Burgman αρκετά κομψότερο αλλά και πιο σπορ σε
        σχέση με το παρελθόν. Σε αυτό συμβάλλουν  τα
        εμπρόσθια διπλά φωτιστικά σώματα τύπου LED μα-       Πολύ καλή απόδοση, τόσο από το πιρούνι όσο και

        ζί με τα πλαϊνά φλας τα οποία είναι χωνευτά στο  από τα φρένα.
        φέρινγκ, αλλά και το πίσω φωτιστικό, επίσης LED
        με ενσωματωμένα φλάς στο κάτω μέρος. Η υψη-            Πλαίσιο  - Αναρτήσεις  - Φρένα
        λή ποιότητα κατασκευής είναι ακόμα ένα στοιχείο        Το νέο πλαίσιο είναι λεπτότερο και ελαφρύτερο
        των Burgman που συνεχίζει να χαρακτηρίζει και το  κατασκευασμένο από διπλούς σωλήνες  μεγάλης
        νέο 400. Συναρμογή, υλικά και βαφή κινούνται σε  διαμέτρου, προσφέροντας αυξημένη ακαμψία αλ-
        κορυφαίο επίπεδο για την κατηγορία και προσδί- λά και μικρότερο βάρος, με αποτέλεσμα την καλύ-
        δουν τον απαραίτητο αέρα πολυτέλειας που πρέπει  τερη συμπεριφορά. Σε αυτό συμβάλλουν τόσο το
        να αποπνέει ένα GT scooter που σέβεται τον εαυ- εμπρός  πιρούνι 41 χιλιοστών , όσο  και το οριζό-
        τό του.                                              ντια τοποθετημένο με μοχλικό μονό αμορτισέρ, το

          Άνεση – Εργονομία                                  οποίο διαθέτει 7 θέσεις προφόρτισης του ελατηρί-
          Η νέα σχεδίαση του πατώματος επιτρέπει να πα- ου. Το σύστημα της πέδησης, αποτελείται από δι-
        τάς εύκολα στο έδαφος κάθε φορά που σταματάς,  πλούς δίσκους 260χιλ μπροστά με διπίστονες δα-
        κρατώντας  τα πόδια πιο κλειστά σε σχέση με το  γκάνες και ένα μονό δίσκο 210χιλ με μονοπίστονη
        προηγούμενο μοντέλο. Η μέτρια προς σκληρή σέ- δαγκάνα στο πίσω μέρος, ενώ κάτω από το τιμόνι
        λα είναι ευρύχωρη για δύο άτομα με τον συνεπι- συναντάμε χειρόφρενο που μπορεί να αποδειχθεί
        βάτη να έχει στη διάθεσή του χειρολαβές και ανα- χρήσιμο, όταν σταθμεύεις σε έδαφος με κλίση. Η
        διπλούμενα μαρσπιέ, ενώ ο αποθηκευτικός χώρος  μονάδα ABS είναι της Nissin, και είναι  ελαφρύτε-

        των 42 λίτρων από κάτω της χωρά ένα full face και  ρη κατά 750 γραμμάρια από την προηγούμενη γε-
        ένα μικρό Jet κράνος. Στο εμπρός μέρος δύο ντου- νιά.
        λαπάκια στην ποδιά προσφέρουν επιπλέον χώρο,           Κινητήρας
        καθώς και παροχή 12V. Απαραίτητη για να φτάνεις        Η καρδιά του Burgman 400, είναι ο υγρόψυκτος
        στον προορισμό σου ατσαλάκωτος είναι η νέα ζελα- μονοκύλινδρος κινητήρας των 400 κ.εκ (81χιλ δι-
        τίνα, η οποία προσφέρει καλή ορατότητα και επαρ- άμετρος,  77,6χιλ διαδρομή) αναβαθμισμένος, με
        κή κάλυψη από τον αέρα. Τέλος , ο ευανάγνωστος  σκοπό να παράγει περισσότερη ροπή στην χαμη-
        σε όλες τις συνθήκες πίνακας οργάνων προσφέρει  λό-μεσαία  περιοχή.  Η  απόδοσή  του  αγγίζει  τους
        αναλογικές και ψηφιακές ενδείξεις χάρη στην εν- 31 ίππους στις 6.300 σ.α.λ και τα 3.7 κιλά ροπής
        διάμεση οθόνη που παρέχει πλήθος πληροφοριών. στις 4.800 σ.α.λ. καλύπτοντας πλέον και τις προ-

                                             Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   410   411   412   413   414   415   416   417   418   419   420