Page 411 - scooter mototriti 01 Iουνίου 2024
P. 411

Quadro Qooder 400



        σε κάποιον περαστικό που ζητούσε πληροφορίες
        για  το  μοντέλο...  Κάτι  απόλυτα  λογικό  αφού  πα-
        ρατηρείς μια γνώριμη για μεγάλο scooter σιλουέ-
        τα, αλλά 4 τροχούς να γέρνουν ταυτόχρονα… Χω-
        ρίς μεγάλες αλλαγές σε σχέση με το απερχόμενο
        Quadro 4,  το μπροστινό μέρος χαρακτηρίζεται από

        επιθετική σχεδίαση με δύο φωτιστικά σώματα - 4
        συνολικά προβολείς, κάθετη γρίλια ανάμεσα στους
        τροχούς και δύο ψαλίδια που συνθέτουν μια του-       Ο πίνακας οργάνων έχει αισθητική αυτοκινήτου
                                                             και είναι ευανάγνωστος συνδυάζοντας αναλογικές
        λάχιστον πρωτόγνωρη εικόνα στους δρόμους. Και  και ψηφιακές ενδείξεις.
        αν δεν εντυπωσιαστείς κοιτώντας το από μπροστά,
        το πίσω μέρος αναλαμβάνει να σου αλλάξει γνώμη,
        καθώς κάτω από το φωτιστικό σώμα δεν βρίσκεται
        ένας τροχός, αλλά το τελικό της εξάτμισης ανάμε-

        σα από δύο τροχούς και δύο λασπωτήρες. Φυσι-
        κά οι πιο ¨ψαγμένοι¨ θα επικεντρωθούν στο καινο-
        τόμο σύστημα της ανάρτησης που είναι ορατό από
        κάθε γωνία. Το Qοoder ακολουθεί την φιλοσοφία
        της εταιρίας και στον τομέα της ποιότητας. Διαθέ-    Μια από τις πολλές εικόνες που μόνο στο Qood-
        τει  αρκετά πλαστικά με καλή συναρμογή που όπως      er συναντάς. Εξάτμιση χαμηλά στο κέντρο και δύο
        προαναφέραμε  θυμίζουν  σκούτερ  καλύπτοντας         ιμάντες κίνησης.
        το μεγαλύτερο μέρος του μοντέλου χωρίς να δί- χώρο ικανό να φιλοξενήσει ένα full face κράνος.
        νουν τροφή για παράπονα, καθώς τίποτα δεν έτριξε  Το ύψος στα 780 χιλ από το έδαφος δεν είναι με-
        στην διάρκεια της δοκιμής. Οι χρωματικές επιλογές  γάλο, όμως λόγω του συνολικού πλάτους θα δυ-

        εκτός από το γκρι ματ περιλαμβάνουν  άσπρο, κόκ- σκολέψει τους αναβάτες μικρότερων αναστημάτων
        κινο και μαύρο ματ, ενώ ο κατάλογος των αξεσου- να πατήσουν και τα δύο πόδια κάτω (αν και όπως
        άρ παρέχει την δυνατότητα για προσωπικές πινε- διαπιστώσαμε πολλές φορές δεν χρειάζεται). Εξί-
        λιές τόσο σε θέματα design όσο και πρακτικότητας. σου μεγαλοπρεπής είναι και ο πίνακας οργάνων
          Άνεση – Εργονομία                                  θυμίζοντας αυτοκίνητο, αφού αποτελείται από δύο
          Οι  μεγάλες  εξωτερικές  διαστάσεις  φροντίζουν  μεγάλους αναλογικούς δείκτες με μια οθόνη LCD
        και για την θέση οδήγησης. Το άνω μέρος του κορ- ανάμεσά τους για τις απαραίτητες πληροφορίες. Ο

        μού τοποθετείται σε εργονομικά ουδέτερη στάση  αναβάτης έχει στη διάθεσή του ταχύμετρο-στροφό-
        με την φιμέ ζελατίνα να φροντίζει για την προστα- μετρο, ολικό και μερικό χιλιομετρητή, δείκτη βενζί-
        σία από τον αέρα, ενώ το τιμόνι βρίσκεται σε φυσι- νης- θερμοκρασίας, θερμοκρασία περιβάλλοντος,
        ολογική απόσταση για τα χέρια. Τα πόδια προστα- ρολόι και ενδεικτικές λυχνίες, ενώ  ακριβώς από
        τεύονται καλύτερα λόγω της φαρδιάς ποδιάς αλλά  κάτω βρίσκονται δύο ντουλαπάκια με παροχή 12V
        παρότι δεν λυγίζουν ενοχλητικά, δεν μπορούν να  και θύρα USB ενισχύοντας τον τομέα της πρακτι-
        απλωθούν όπως σε ένα GT scooter λόγω του πο- κότητας.
        δόφρενου στην δεξιά πλευρά. Η σέλα έχει πλούσιο        Κινητήρας
        αφρώδες προσφέροντας σωστή στήριξη της μέσης           Η μεγαλύτερη αλλαγή σε σχέση με το Quadro 4
        και χωρίζεται στα δύο, με το πίσω μέρος να ανοίγει  είναι  αναμφισβήτητα  ο  νέος  κινητήρας.  Πλέον  ο

        αποκαλύπτωντας την τάπα της βενζίνης αλλά και  μονοκύλινδρος υγρόψυκτος αγγίζει τα 399 κυβικά,
                                             Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   406   407   408   409   410   411   412   413   414   415   416