Page 420 - scooter mototriti 01 Iουνίου 2024
P. 420

Sym Maxsym TL















































        τό τον τρόπο αντικραδασμική λειτουργία. Μια άλ- μιζόμενη προφόρτιση ελατηρίου σε όποια θέση επι-
        λη καινοτομία αφορά το σύστημα μετάδοσης, εκεί  θυμείς και όχι σε προκαθορισμένα κλικ που συνήθως
        όπου  η  Sym  αντικατέστησε  τους  παραδοσιακούς  συναντάμε σε άλλα μοντέλα. Οι τετραπίστονες ακτι-

        ιμάντες με αλυσίδα, με τα ανάλογα οφέλη σε κό- νικές δαγκάνες με τους δίσκους των 275 χιλιοστών
        στος συντήρησης και απόδοση. Η μέση τιμή των  μπροστά και η μονοπίστονη δαγκάνα με τον ίδιας δι-
        4,4 λίτρων καυσίμου για κάθε 100 χιλιόμετρα είναι  αμέτρου δίσκο πίσω, αποτελούν το αχώριστο ζεύγος
        απόλυτα αποδεκτή κατανάλωση για τους σκοπούς  συνεργασίας του συστήματος πέδησης. Τα σωληνά-
        που θέλει να εξυπηρετήσει το TL, ενώ δεν πρόκει- κια υψηλής προσφέρουν μεγαλύτερη πίεση στο κύ-
        ται να ξεπεράσει τα 5,2 λ/100 χιλιόμετρα ακόμα και  κλωμα και συνεισφέρουν σε δυνατές επιβραδύνσεις
        σε αδιάκοπο κυνηγητό με το γκάζι.                    και αντοχή στα συνεχόμενα άσε-πατά στις μανέτες
          Πλαίσιο – Αναρτήσεις - Φρένα                       των φρένων. Τέλος, το ανεξάρτητο σύστημα ABS της

          Ένα ατσάλινο πλαίσιο σωληνωτής διάταξης έχει  Continental προσθέτει ασφάλεια κατά την διαδικασία
        αναλάβει την στρεπτική ακαμψία του συνόλου και  πέδησης σε όλες τις συνθήκες.
        στην πράξη τα πηγαίνει περίφημα, αφού διαχειρί-        Στο δρόμο
        ζεται άνετα τις δυνάμεις που του εξασκούνται χω-       Η εκκίνηση δίνεται με πάτημα σε μίζα και μια-όποια
        ρίς  να  μεταφέρει  βαριά  αίσθηση  στον  αναβάτη.  από τις δύο σε βολεύει- μανέτα και η εξάτμιση αρχί-
        Παράλληλα, οι επιλογές στα περιφερειακά εξαρ- ζει να παράγει ένα μπάσο εύηχο γουργουρητό που
        τήματα αναδεικνύουν τον σπορ χαρακτήρα του TL.  σου υπενθυμίζει την δικύλινδρη καταγωγή του TL.
        Έτσι, μπροστά έχει τοποθετηθεί ένα ανεστραμμέ- Δεν χρειάζεσαι παρά ελάχιστα λεπτά για να καταλά-
        νο πιρούνι 41 χιλιοστών ενώ πίσω υπάρχει μονό  βεις την άψογη ποιότητα κύλισης του νέου μοντέλου.
        αμορτισέρ αερίου-λαδιού με μοχλικό και με ρυθ- Σε αυτό βοηθάει τα μάλα και η άνετη θέση οδήγη-

                                                 Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   415   416   417   418   419   420   421   422   423   424   425