Page 33 - net.mototriti.gr 01 Σεπτεμβρίου 2024
P. 33
TEST Ducati
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ Desert X Rally
τί όχι; Η σχετικά χαμηλή της κατανάλωση (για την κα-
τηγορία), μαζί με τα μεγάλα διαστήματα σέρβις (κά-
θε 15.000 χλμ. ή δύο χρόνια και έλεγχος βαλβίδων
κάθε 30.000 χλμ.) σε κάνουν να «ξεχνιέσαι» και να
μπορείς με άνεση να την χρησιμοποιείς κάθε μέρα,
ακόμα και για απλό Commuting (κάτι το οποίο είναι
Overkill – δισκάρα των Motörhead - βέβαια).
Όμως δεν είναι η πόλη και η καθημερινότητα το κύ-
ριο πεδίο δράσης της Desert X Rally. Η «κυρία» αυτή
απολαμβάνει τις Κυριακές, τη λάσπη, τις πέτρες, τους
ανοικτούς δρόμους και τις στροφές των βουνών με
την ίδια ευκολία και χάρη. Εδώ θα δεις και τις αναρ-
τήσεις της KYB να παίρνουν φωτιά, αξιοποιώντας το Τοποθετημένη κάθετα σε στυλ Roadbook, η TFT
οθόνη έχει πλήθος πληροφοριών, ενώ παραμένει
κάθε ευρώ που έδωσαν KYB και Ducati για να τις ευανάγνωστη ανεξάρτητα από τις συνθήκες
αναπτύξουν. Ξεκινώντας από τους ανοικτούς δρό- φωτισμού του περιβάλλοντος.
μους, η σταθερότητά της είναι απαράμιλλη για μοτο-
συκλέτα με 21” τροχό μπροστά και τακουνάτα ελα- Η άποψή μας
στικά, ακόμα και σε υψηλές ταχύτητες – στις οποίες
μπορεί να σε ταξιδεύει χωρίς κανένα πρόβλημα για Η Ducati έχει ξεκινήσει την κατά μέτωπο επί-
ώρες. Βγαίνεις από την εθνική (επιτέλους διάολε) θεση στο χώμα, αναπτύσσοντας μάλιστα και το
και μπαίνεις στον επαρχιακό για να ανέβεις στο βου- δικό της «καθαρό» μοντέλο με τον Tony Cairoli
νό. Αρχίζεις και παίζεις στις στροφές ενώ ταυτόχρο- στο τιμόνι. Η σύζευξη του Cairoli και του Meo
να αναρωτιέσαι: «Είναι όντως 211 κιλά αυτό ή κά- στο άρμα του Borgo Panigale δείχνει ξεκάθαρα
τι διάβασα εγώ λάθος στα τεχνικά χαρακτηριστικά;». ότι η ιταλική εταιρεία έχει πάρει πολύ σοβαρά
Συμπεριφέρεται σαν μοτοσυκλέτα αρκετά λιγότε- αυτό το Project, κάτι βέβαια που γίνεται εμφα-
ρων κιλών (και σαν μοτοσυκλέτα που φτιάχτηκε για νές οδηγώντας την Desert X Rally. Από την αρ-
άσφαλτο) χάρη στην εργονομικά σωστή κατανομή χική ιδέα στο χαρτί μέχρι την τελική εκτέλεση,
που έχει κάνει η Ducati, καθώς και στην επιλογή υλι- η νέα Adventure μοτοσυκλέτα της Ducati είναι
κών που την ελαφραίνουν στα καίρια σημεία. Παίζεις ένα απίστευτα προσεγμένο σύνολο, που μπορεί
λοιπόν όσο τραβάει η ψυχή σου, με τη σιγουριά που να τα κάνει όλα. Από καθημερινό Commuting
σου δίνουν οι αναρτήσεις της KYB και τα φρένα της μέχρι την εξερεύνηση μονοπατιών στα βουνά
Brembo και μετά φτάνεις στο χώμα. Μπορεί να μην και μπορεί να τα κάνει και τα δύο με άνεση και
πήγαμε στο Erzberg (αυτή μπορεί και το έχει αποδεί- χάρη. Ο πόλεμος στα μεγάλα Adventure έχει ξε-
ξει, εγώ δεν ακολουθώ), όμως και στις εδώ χωμά- κινήσει και η Ducati μπήκε «σφήνα» στους πα-
τινες διαδρομές ένα τεράστιο χαμόγελο εμφανίζεται ραδοσιακούς παίκτες, με αξιώσεις ακόμα και για
στα χείλη σου. «Μα, μα αυτή η μοτοσυκλέτα δεν με την κατάκτηση της κορυφής, όπως έκανε στο
χρειάζεται. Πάει και μόνη της!» Erzberg.
Λειτουργία αναρτήσεων, Απόδοση Κινητήρα,
Θέση Οδήγησης
Εξοπλισμός αναβάτη
Μπουφάν: LS2 Alba Man (Κιούπης Ά.Ε.)
Γάντια: Rev’it Mangrove FGS180 (Moto Market) Εργονομία πλαϊνού σταντ
Μπότες: Eleveit X-Privilege (Moto Market)
33 Eπιστροφή στα περιεχόμενα