Page 30 - net.mototriti.gr 01 Σεπτεμβρίου 2024
P. 30
TEST Ducati
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ Desert X Rally
το σύνολο που δεν θα αφήσει πα- Αναρτήσεις-Φρένα-Τιμόνι ένα στοιχείο που έρχεται κατευθεί-
ράπονα. αν από τους αγώνες Rally.
Άνεση – Εργονομία Τύπος Ατσάλινο σωληνωτό Μόνο «μελανό» σημείο στην ερ-
χωροδικτύωμα
Μπορεί η Desert X Rally να εί- Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις Ανεστραμμένο γονομία είναι το πλαϊνό σταντ, το
πιρούνι KYB, 48mm, ΑΕ, ΠΕ
ναι χωμάτινη και πολεμική, όμως Διαδρομή (χλστ.) 250 οποίο είναι το ίδιο με αυτό του
ταυτόχρονα είναι και μια Ducati, Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις Μονό Desert X, όμως εδώ έχουμε μια
αμορτισέρ KYB, 46mm, πλήρως
κάτι που σημαίνει ότι θα πρέπει Διαδρομή (χλστ.) ρυθμιζόμενο ψηλότερη μοτοσυκλέτα, με μεγα-
240
να είναι και μια άνετη μοτοσυκλέ- Φρένα Ε (χλστ.) Cornering ABS λύτερες διαδρομές αναρτήσεων
2Δ/320, 4Ε,
τα (σύμφωνα με την Premium λο- Φρένα Π (χλστ.) Δ/265, 1Ε, Cornering και μεγαλύτερη απόσταση από το
ABS
γική που ακολουθεί τα τελευταία έδαφος. Ως αποτέλεσμα, σε αρκε-
– αρκετά πλέον – χρόνια η ιταλική εταιρεία). Αυ- τές γωνίες κλίσης που θα χρειαστεί να παρκάρεις τη
τό γίνεται εμφανές με το που ανέβεις πάνω, καθώς μοτοσυκλέτα σου, το σταντ μοιάζει λίγο ασταθές και
μαρσπιέ, σέλα και θέση τιμονιού δημιουργούν φυ- χρειάζεται προσοχή από τον αναβάτη.
σικές γωνίες για τον αναβάτη, ο οποίος θα απολαύ- Κινητήρας
σει πολλά απροβλημάτιστα χιλιόμετρα πάνω στην Ο κινητήρας που τροφοδοτεί την Ducati Desert X
Desert X Rally, είτε καθιστός είτε όρθιος. Η σέλα της Rally είναι ο γνωστός Testastretta 11ο, που φέρουν
φαίνεται αμέσως ένα κλικ πιο άνετη από τις αντίστοι- και τα Monster, Multistrada V2 και η «απλή» έκδο-
χες μοτοσυκλέτες του ανταγωνισμού, ενώ ο ανεμο- ση του Desert X. Πρόκειται για έναν υγρόψυκτο, δι-
θώρακας (που προέρχεται αυτούσιος από τη βασική κύλινδρο V κινητήρα με 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο
έκδοση) κρατάει την ισορροπία μεταξύ της ασφάλτι- και δεσμοδρομικό σύστημα μεταβλητού χρονισμού.
νης και του χωμάτινης φύσης του μοντέλου – τουτέ- Όπως και στο Desert X, έτσι και στην έκδοση Rally,
στιν καλύπτει σε ικανοποιητικό βαθμό το σώμα του οι πρώτες πέντε σχέσεις είναι κοντύτερες σε σχέ-
αναβάτη, χωρίς να γίνεται υπερβολική σε μέγεθος. ση με τον ίδιο κινητήρα στο Multistrada V2 και η 6η
Πίσω από τη ζελατίνα υπάρχει μια TFT οθόνη 5” μακρύτερη ώστε να μπορείς σε συνθήκες ταξιδιού
τοποθετημένη κάθετα ώστε να θυμίζει Roadbook, να κρατάς τις στροφές (και την κατανάλωση) χαμη-
η οποία είναι πλήρης πληροφοριών και ο χειρισμός λά. Συνεργάζεται με συμπλέκτη ολίσθησης, διαθέτει
της γίνεται μέσω των χειριστηρίων στα αριστερά του Quickshifter δύο κατευθύνσεων και αποδίδει 110 ίπ-
τιμονιού. Η πληθώρα των πληροφοριών και η διάτα- πους στις 9.250 σ.α.λ. και 92 Nm ροπής στις 6.500
ξή τους χρειάζεται ένα βαθμό αρχικής εξοικείωσης, σ.α.λ. με την τελευταία να είναι παρούσα σε όλο το
αλλά μόλις μάθεις τα κουμπιά της (κυριολεκτικά), η φάσμα των στροφών.
πλοήγηση στο μενού γίνεται πολύ εύκολη. Μέσω Το ηλεκτρόγκαζο (Ride-by-Wire) μας φέρνει 6
της εφαρμογής Ducati Riding Modes (Sport, Touring, Urban, Wet, Enduro,
Link υπάρχει η δυ- Rally), τα οποία πέρα από την απόδοση της ισχύος δι-
νατότητα για αφέρουν και στην τελική ιπποδύναμη και τον βαθ-
Turn to Turn μό επέμβασης των ηλεκτρονικών βοηθημάτων, τα
Navigation, οποία ελέγχονται από την IMU 6 αξόνων. Σε αυτό το
ενώ επιλέ- πεδίο η Desert X Rally (όπως και κάθε Ducati) είναι
γοντας το αν μη τι άλλο πλούσια. Έτσι έχουμε Cruise Control,
Rally Mode Engine Brake Control (3 επιπέδων), Traction Control
υπάρχει και (8 επιπέδων) και Wheelie Control (4 επιπέδων), τα
PHOTO GALLERY η δυνατότητα οποία έχουν ήδη ένα “Preset” σε κάθε Riding Mode,
χρονομέτρησης, μπορούν όμως και να ρυθμιστούν ξεχωριστά, ανά-
Eπιστροφή στα περιεχόμενα 30