Page 32 - net.mototriti.gr 01 Σεπτεμβρίου 2024
P. 32

TEST        Ducati

                                             l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ  Desert X Rally
        λογα με τις ανάγκες του  Τεχνικά χαρακτηριστικά                                46mm,  επίσης  από  την
        αναβάτη.                   Κινητήρας                    Eπιδόσεις              KYB και δυνατότητα ρύθ-

          Σύμφωνα  με  τις  μετρή- Τύπος          4T, 2K, Υ/Ψ, 8β  0-50 χλμ./ώρα (δλ.)  1,8  μισης  της  συμπίεσης,  της
        σεις μας, το Desert X Rally   Κυβισμός (κ.εκ.)    937   0-100 χλμ./ώρα (δλ.)   3,7  επαναφοράς και της προ-
        χρειάζεται 3,7” για να φτά-  Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 94 Χ 67,5  60-120 χλμ./ώρα (δλ.) 4η   4  φόρτισης, ενώ και εδώ η
                                                                Απόσταση ακινητοποίησης
                                                         13,3
        σει  τα  100  χλμ./ώρα  από   Συμπίεση (:1)   110/9250  100-0 χλμ./ώρα (μέτρα)  40,4  διαδρομή έχει αυξηθεί κα-
                                   Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)
        στάση και 4” για να ανέβει  Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)    9,3/6500                     τά  20mm,  φτάνοντας  τα
        στα 120 χλμ, από τα 60 (με  Τροφοδοσία      Ηλ.Ψεκασμός                        240mm.
        4η  στο  εξατάχυτο  κιβώ-  Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)   21                  Στο δρόμο
        τιο).  Η  μέση  κατανάλωση                                                       Μπορεί  να  μην  είμαι  ο
        κυμαίνεται στα 6,7 λίτρα ανά 100 χλμ., ένα νούμερο  Antoine  Meo  (εντάξει,  σίγουρα  δεν  είμαι  ο  Meo),
        που θα δεις να πέφτει κατά 1 ολόκληρο λίτρο (5,7) σε  όμως η Ducati Desert X Rally είναι για όλους ταυτό-
        συνθήκες ταξιδιού.                                    χρονα και «πολιτική» και «πολεμική». Ανεβαίνοντας
          Άλλο ένα σημείο που το βάρος όχι απλά κρατήθη- πάνω της θα βρεις αμέσως μια πολύ φυσική θέση

        κε χαμηλά, αλλά μειώθηκε κιόλας σε σχέση με την  οδήγησης, τόσο καθιστός όσο και όρθιος, με το σχε-
        Desert X είναι οι τροχοί. Οι Takasago Excel ζάντες  διασμό του ντεπόζιτου να επιτρέπει στα γόνατα να
        συνδυάζονται  με  ακτίνες  από  ανθρακοχάλυβα  και  «κλειδώσουν» όπου θέλεις.
        κέντρα από billet αλουμινίου, για να παράξουν ένα      Ξεκινώντας  από  τα  «ξενέρωτα»  και  βγάζοντας
        σύνολο μισό κιλό ελαφρύτερο από το αντίστοιχο της  από τη μέση ένα βασικό ερώτημα. Μπορεί η Desert
        Desert X. Οι διαστάσεις των ζαντών είναι 21” και 18”  X Rally να είναι η καθημερινή σου μοτοσυκλέτα; Η
        εμπρός και πίσω αντίστοιχα, με την Ducati να επιλέ- απάντηση είναι αβίαστα ναι. Αν δεν σε ενοχλεί η ζέ-
        γει τη λύση της σαμπρέλας, κάτι που     Εξοπλισμός - τιμή                στη που βγάζει ο κινητήρας (σε
        εν  έτει  2024  φαντάζει  …περίεργη                                      συνθήκες πόλης και στο σταμά-
        επιλογή και κάνει το Desert X Rally     ABS / Ρυθμ.               l/l    τα  ξεκίνα),  τότε  θα  καταφέρεις
                                                                          l/l
                                                Τraction Control / Ρυθμ.
        ένα από τα ελάχιστα μοντέλα παρα-       Στροφόμετρο                 l    να ελίσσεσαι με περίσσια άνεση
        γωγής που τη χρησιμοποιούν.             Immobilizer                 l    στην  καθημερινότητα  πάνω  στη
          Πλαίσιο – Άναρτήσεις – Φρένα          Yπολογιστής ταξιδιού        l    σέλα της. Το τιμόνι είναι τοποθε-
                                                Μερικός χιλιομετρητής
                                                                            l
          Σε αυτό το σημείο έχουμε μια από      Ένδειξη βενζίνης            l    τημένο αρκετά ψηλά (όλη η μο-
        τις  μεγαλύτερες  αλλαγές  σε  σχέση    Δείκτης θερμοκρασίας        l    τοσυκλέτα είναι γενικά ψηλή) και
                                                Θερμοκρασία περιβάλλοντος
                                                                            l
        με την Desert X. Το πλαίσιο παραμέ-     Ζελατίνα / Ρυθμ.          l/8    περνάς με άνεση πάνω από τους
        νει  ατσάλινο  σωληνωτό  σε  διάταξη    Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ   l/l   καθρέπτες  των  περισσότερων
                                                Πλάγιο σταντ
                                                                            l
        χωροδικτύωμα, όμως οι αναρτήσεις        Κεντρικό σταντ              8    αυτοκινήτων,  το  κόψιμο  του  τι-
        έχουν υποστεί ένα ολικό «λίφτινγκ».     Χειρολαβές / Σχάρα        l/8    μονιού είναι κάτι παραπάνω από
        Μπροστά έχουμε ένα πιρούνι κλει-        Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π    l/l  επαρκές και η ύπαρξη ροπής από
                                                l: στάνταρ, 8: προαιρετικός,
        στού φυσιγγίου 48mm από την KYB,          -: δε διατίθεται               χαμηλά σε συνδυασμό με τον συ-
        με τεράστια διαδρομή 250mm (αύ-                                          μπλέκτη  ολίσθησης  κάνουν  τη
        ξηση 20mm), δυνατότητα ρύθμισης της συμπίεσης  ζωή στο σταμάτα ξεκίνα των πόλεων πολύ εύκολή.
        και της επαναφοράς, με επίστρωση Kashima στους  Τα κιλά της είναι διαχειρίσιμα με άνεση, πέραν των
        σωλήνες και επίστρωση DLC στις γλύστρες. Το απο- επιτόπιων μανουβρών, όπου οι αναβάτες κάτω του
        τέλεσμα είναι να μειώνονται οι τριβές και η ανάρτηση  1.80 θα ζοριστούν σε αυτό το σημείο.
        να αποδίδει ακόμα καλύτερα (κάτι που γίνεται εμφα-     Το  επόμενο  ερώτημα  είναι:  Πρέπει  να  είναι  η
        νές κατά την οδήγηση). Πίσω έχουμε ένα αμορτισέρ  Desert X Rally η καθημερινή σου μοτοσυκλέτα; Για-

                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα     32
   27   28   29   30   31   32   33   34   35   36   37