Page 69 - net.mototriti.gr 01 August 2024
P. 69

TEST ΕΛΑΣΤΙΚΑ



        κού στο φρενάρισμα.                                   από εμάς αντιλαμβάνεται πόσο σημαντικό είναι να
          Επιλέξαμε λοιπόν 4 από τα πιο δημοφιλή ελαστι- φρενάρεις σωστά και γρήγορα σε όλες τις συνθή-
        κά για παπιά και τα πιέσαμε, ώστε να δούμε πως  κες. Μπορεί το Michelin να πέτυχε την καλύτερη
        ακριβώς συμπεριφέρονται σε οριακές καταστάσεις.  επίδοση, όμως η διαφορά του πρώτου από τον τέ-
        Η πίστα των Μεγάρων εξασφάλισε ίδιες συνθήκες  ταρτο είναι κάτω από ένα μέτρο! Αυτό σημαίνει ότι
        για όλα τα ελαστικά, ενώ τα φρεναρίσματα έγιναν  ο μεγάλος ανταγωνισμός μεταξύ των εταιρειών έχει
        στο ίδιο σημείο το οποίο είχαμε οριοθετήσει με κο- βελτιώσει το προϊόν και κερδισμένος είναι ο τελικός
        ρίνες χρησιμοποιώντας σε όλα το αειθαλές Yamaha  καταναλωτής που μπορεί και απολαμβάνει πραγμα-

        Crypton S .                                           τικά καλά ελαστικά για το παπί του.
          Και επειδή τα νούμερα είναι αυτά που καθορίζουν
        το τελικό αποτέλεσμα, οι μετρήσεις έγιναν με τα ει-
        δικά δορυφορικά όργανα του Moto Τρίτη, με αυτά
        που μετράμε με ακρίβεια τις επιδόσεις σε όλα τα
        μοντέλα που δοκιμάζουμε. Φρενάραμε λοιπόν από

        τα 80-0χλμ/ώρα, ώστε να βρούμε πόσα μέτρα χρει-
        άζεται  το  κάθε  ελαστικό  μέχρι  να  ακινητοποιηθεί
        πλήρως.
          Εδώ να τονίσουμε ότι η διάμετρος των ελαστικών
        παπιών είναι μικρότερη σε σχέση με μοτοσυκλέτες
        και scooter που σημαίνει μικρότερο προφίλ ελαστι-
        κού έχει επαφή με το δρόμο και εξίσου σημαντι-
        κό ότι αρκετά μοντέλα δεν φέρουν ABS στον εξο-
        πλισμό τους γεγονός που αυξάνει την πιθανότητα
        να μπλοκάρουν  οι τροχοί. Είναι λοιπόν κρίσιμο, τα

        ελαστικά να μην γλιστράνε και να γαντζώνουν στην
        άσφαλτο όσο το δυνατόν καλύτερα.
          Τα  ελαστικά  που  συμμετείχαν  ήταν  τα    Dunlop
        Sportmax,  Michelin  City  Extra,  Mitas  Mediterra
        και Pirelli Diablo Rosoo σε διαστάσεις 70/90-17 &
        80/90-17, ενώ  τις συνεχόμενες αλλαγές πραγμα-
        τοποίησε το κατάστημα Wheel City του κυρίου Δη-
        μήτρη  Λιγνού  φροντίζοντας  πάντα  για  τις  σωστές

        πιέσεις σύμφωνα με τον κατασκευαστή. Τον ευχα-
        ριστούμε πολύ!
          Συμπέρασμα
          Είτε  ως  καθημερινό  μεταφορικό  μέσο,  είτε  ως
        επαγγελματικό όχημα διανομέων,  το παπί έχει την
        δική του ξεχωριστή θέση στην αγορά και το συγκε-
        κριμένο τεστ δίνει απαντήσεις σε ένα πολύ σημαντι-
        κό ζήτημα ασφάλειας αφού τα ελαστικά των παπιών
        έρχονται  καθημερινά  αντιμέτωπα  με  την  κάκιστη
        ποιότητα  των  ελληνικών  δρόμων  και  ο  καθένας


                                               69   Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   64   65   66   67   68   69   70   71   72   73   74