Page 67 - net.mototriti.gr 01 August 2024
P. 67

TEST        Morbidelli

                                             l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ  SC300
        μας έχει εξαιρετική επιτάχυνση από στάση φτάνο-
        ντας τα 50χλμ/ω σε μόλις 3,73 δευτερόλεπτα. Από
        εκεί και πάνω συνεχίζει και επιταχύνει θετικά μέχρι
        τα 100 χλμ./ώρα για τα οποία χρειάζεται 12,95 δευ-
        τερόλεπτα. Αν και οι επιδόσεις δεν είναι αυτοσκο-
        πός του, στο φανάρι θα αποτελεί πάντα ένα από τα
        δίκυκλα που θα βρίσκονται μπροστά χάρη στις δυ-
        νατές εκκινήσεις, ενώ η τελική του ταχύτητα υπερ-

        βαίνει τα 125χλμ./ώρα, νούμερο που μπορεί να αυ-      Τελικό εξάτμισης που θυμίζει μεγάλη μοτοσυκλέτα,
        ξηθεί  σε  δρόμο  με  κατηφορική  κλίση.  Κοντά  στα   με έναν απολαυστικό ήχο
        κόκκινα, μια μικρή ασάφεια στο μπροστινό σύστημα
        μπορεί να κάνει την εμφάνιση της, όμως δεν επηρε-
        άζει την οδήγηση σε πραγματικές συνθήκες. Η λει-
        τουργία του κινητήρα είναι στρωτή και απαλή στο
        μεγαλύτερο φάσμα των στροφών, ενώ οι δονήσεις

        που μεταφέρονται στο τιμόνι στο ρελαντί, εξαφανί-
        ζονται με το άνοιγμα του γκαζιού και δεν ενοχλούν.
        Το Traction Control, παρά το γεγονός ότι δρα αποτε-
        λεσματικά στην αποτροπή της ολίσθησης του πίσω
        τροχού, το κάνει αρκετά απότομα κόβοντας το γκά-      Πρακτικό Keyless κεντρικό κλείδωμα, ενισχύει και
                                                              την αντικλεπτική του προστασία
        ζι και χρειάζεται μία μικρή συνήθεια.
          Η κύλιση του scooter είναι ποιοτική και θα κερ-
        δίσει όχι μόνο τον αναβάτη αλλά και τον συνεπιβά-       Η άποψή μας
        τη. Οι μόνες στιγμές που θα παραπονεθεί είναι σε         Με καλαίσθητο ιταλικό σχεδιασμό και επώνυ-
        έντονες κακοτεχνίες του οδοστρώματος λόγω των           μα περιφερειακά εισέρχεται δυναμικά στην αγο-

        σκληρών  πίσω  αμορτισέρ.  Όμως  η  εργοστασιακή        ρά, προσφέροντας ήδη ανταγωνιστικές επιλογές
        ρύθμισή τους μπορεί να αλλαχθεί αλλάζοντας την          όπως το SC 300. Με τιμή τα 4.390 ευρώ, αποκτά
        προφόρτιση, μειώνοντας σε μεγάλο βαθμό την επι-         μία αξιοζήλευτη αναλογία Value for Money, ενώ
        βάρυνση σε τέτοιες συνθήκες. Τα φρένα δεν υπο-          η  χαμηλή  κατανάλωση  των  3,3λ/100χλμ  είναι
        λείπονται σε αίσθηση, ενώ θα καταφέρουν να επι-         ένα από τα στοιχεία που το κάνουν να ξεχωρίζει.
        βραδύνουν  χωρίς  προβλήματα  το  SC300,  όπως          Το SC 300 μπορεί να γίνει το καθημερινό σου
        δείχνει και η μέτρηση ακινητοποίησης από τα 100         οικονομικό μέσο, που όμως θα σε συντροφεύ-
        χλμ/ω σε 46,2 μέτρα.                                    σει και σε ταξίδια κοντινών αποστάσεων, ενώ θα

                                                                μπορούσε να χρησιμοποιηθεί ακόμα και από δι-
                                                                ανομείς που θέλουν να έχουν ένα scooter που
                                                                δεν θα τους εξυπηρετεί μόνο στην εργασία τους.




                                                                     Κατανάλωση, ρεπρίζ, κόψιμο τιμονιού
                                       Εξοπλισμός αναβάτη
                                    Μπουφάν: Oxford Dakar
                          Dry2Dry Air MS (Inter Cars Greece)         Χώρος κάτω από τη σέλα, λειτουργία TCS
                      Γάντια: FurygunJET KID D30 (Motoway)

                                               67   Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   62   63   64   65   66   67   68   69   70   71   72