Page 69 - net.mototriti.gr 01 Ιουλίου 2024
P. 69
TEST ΕΛΑΣΤΙΚΑ
σημείο το οποίο είχαμε οριοθετήσει με κορίνες, μια
δυνατότητα που μας δίνει η εξάλλου η χρήση της
πίστας.
Και επειδή τα νούμερα είναι αυτά που καθορίζουν
το τελικό αποτέλεσμα, οι μετρήσεις έγιναν με τα ει-
δικά δορυφορικά όργανα του Moto Τρίτη, με αυ-
τά που μετράμε με ακρίβεια τις επιδόσεις σε όλα
τα μοντέλα που δοκιμάζουμε. Φρενάραμε λοιπόν
από τα 100-0χλμ/ώρα σε στεγνό οδόστρωμα, αλλά
και από τα 80-0χλμ/ώρα σε βρεγμένο- με τη χρήση
υδροφόρας δημιουργούσαμε συνεχώς συνθήκες Οι μετρήσεις έγιναν με τα ειδικά δορυφορικά
βρεγμένου οδοστρώματος- ώστε να βρούμε πόσα όργανα του Moto Τρίτη, με αυτά που μετράμε με
μέτρα χρειάζεται το κάθε ελαστικό μέχρι να ακινη- ακρίβεια τις επιδόσεις σε όλα τα μοντέλα που
δοκιμάζουμε.
τοποιηθεί πλήρως,
Τα ελαστικά που συμμετείχαν ήταν τα Dunlop
Scootsmart, Michelin City Grip 2, Mitas Touring
Force και Pirelli Angel Scooter που είναι και οι κο-
ρυφαίες επιλογές για τη συγκεκριμένη κατηγορία,
ενώ τις συνεχόμενες αλλαγές πραγματοποίησε το
κατάστημα Wheel City του κυρίου Δημήτρη Λιγνού
φροντίζοντας πάντα για τις σωστές πιέσεις σύμφω-
να με τον κατασκευαστή. Τον ευχαριστούμε πολύ!
Το φρενάρισμα πανικού έγινε από τα 100χλμ./ώρα
στο στεγνό και από τα 80 χλμ./ώρα στο βρεγμένο,
ώστε να βρούμε πόσα μέτρα χρειάζεται το κάθε
ελαστικό μέχρι να ακινητοποιηθεί πλήρως.
Πολύ σημαντική η
συμβολή του ABS στο
βρεγμένο οδόστρωμα,
εκμηδενίζοντας τα
γλιστρήματα και
αφήνοντας περιθώρια
στον αναβάτη να
«παίξει» με το τιμόνι.
Οι εταιρείες επιστρατεύουν όλη τους την
τεχνογνωσία στην κατασκευή και ελαστικών scoot-
er, κάτι που φαίνεται και από τις πολύ καλές
επιδόσεις που πέτυχαν στο βρεγμένο.
69 Eπιστροφή στα περιεχόμενα