Page 65 - net.mototriti.gr 01 Ιουλίου 2024
P. 65

TEST        Diletta

                                             l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ  D-MAX 125
        τό βάθος, καθώς και USB 3.00        Αναρτήσεις-Φρένα-Τιμόνι           start - stop με δυνατότητα απενερ-
        για γρήγορη φόρτιση συσκευών.                                         γοποίησης.  Πρωταγωνιστής  εδώ
        Όλες οι απαραίτητες πληροφορί-        Τύπος        Ατσάλινο σωληνωτό   είναι το σύστημα ACG που έχει δι-
        ες φτάνουν στον αναβάτη μέσω        Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις  Τηλεσκοπικό    πλό ρόλο. Λειτουργεί σαν μίζα και
        μιας TFT οθόνης 5 ιντσών με αυ-       Διαδρομή (χλστ.)       πιρούνι  μάλιστα εκκινεί τον κινητήρα αθό-
                                                                       Δ.Α.
        τόματη  ρύθμιση  φωτεινότητας,      Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις    Μονό    ρυβα  και  άμεσα  αφού  βρίσκεται
        η  οποία  παραμένει  ευανάγνω-                             αμορτισέρ  στον στρόφαλο, ενώ όσο ο κινητή-
                                                                       Δ.Α.
        στη ακόμα και κάτω από έντονο       Διαδρομή (χλστ.)         Δ, CBS   ρας βρίσκεται σε λειτουργία εκτε-
                                            Φρένα Ε (χλστ.)
        ήλιο.  Η  εναλλαγή  των  ενδείξε-   Φρένα Π (χλστ.)          Δ, CBS   λεί χρέη γεννήτριας φορτίζοντας τη
        ων γίνεται με κουμπιά αφής και                                        μπαταρία. Κατά τη διάρκεια της δο-
        υπάρχει δυνατότητα σύνδεσης με smartphone για  κιμής, με το start – stop ενεργοποιημένο, η κατα-
        διαχείριση κλήσεων και screen mirroring. Ο εξο- νάλωση κυμάνθηκε στα 3 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα
        πλισμός του D-MAX περιλαμβάνει ακόμα keyless  και αυτό είναι πολύ κοντά στο μέγιστο που θα δει
        σύστημα εκκίνησης, συναγερμό, πλαϊνό και κεντρι- κανείς, αν κρίνουμε από την οδήγησή μας, η οποία
        κό σταντ, ενώ προαιρετικά μπορεί να εφοδιαστεί με  δεν θα μπορούσε να χαρακτηριστεί οικονομική.

        σχάρα αλουμινίου.                                      Σε επίπεδο περιφερειακών έχουμε δοκιμασμένες
          Κινητήρας - Περιφερειακά                            λύσεις,  αφού  το  ατσάλινο  σωληνωτό  πλαίσιο  συ-
          Το D-MAX είναι αυτή τη στιγμή το μοναδικό μοντέ- νεργάζεται με τηλεσκοπικό πιρούνι και διπλά αμορ-
        λο της Diletta που εφοδιάζεται με υδρόψυκτο κινη- τισέρ με ρυθμιζόμενη προφόρτιση ελατηρίου. Στον
        τήρα, ενώ με απόδοση 12,8 ίππους στις 8.000 σ.α.λ  τομέα των φρένων έχουμε εμπρός και πίσω δισκό-
        και 12,4 Nm ροπής είναι και το ισχυρότερο. Το μο- φρενα με 3πίστονη δαγκάνα εμπρός και 2πίστονη
        νοκύλινδρο σύνολο είναι και το πιο προηγμένο τε- πίσω με σύστημα συνδυασμένης πέδησης. Η διά-
        χνολογικά, αφού διαθέτει ηλεκτρονικό ψεκασμό και  σταση που έχει επιλεχθεί για τους τροχούς είναι οι










































                                               65   Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   60   61   62   63   64   65   66   67   68   69   70