Page 65 - net.mototriti.gr 01 Ιουλίου 2024
P. 65
TEST Diletta
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ D-MAX 125
τό βάθος, καθώς και USB 3.00 Αναρτήσεις-Φρένα-Τιμόνι start - stop με δυνατότητα απενερ-
για γρήγορη φόρτιση συσκευών. γοποίησης. Πρωταγωνιστής εδώ
Όλες οι απαραίτητες πληροφορί- Τύπος Ατσάλινο σωληνωτό είναι το σύστημα ACG που έχει δι-
ες φτάνουν στον αναβάτη μέσω Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις Τηλεσκοπικό πλό ρόλο. Λειτουργεί σαν μίζα και
μιας TFT οθόνης 5 ιντσών με αυ- Διαδρομή (χλστ.) πιρούνι μάλιστα εκκινεί τον κινητήρα αθό-
Δ.Α.
τόματη ρύθμιση φωτεινότητας, Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις Μονό ρυβα και άμεσα αφού βρίσκεται
η οποία παραμένει ευανάγνω- αμορτισέρ στον στρόφαλο, ενώ όσο ο κινητή-
Δ.Α.
στη ακόμα και κάτω από έντονο Διαδρομή (χλστ.) Δ, CBS ρας βρίσκεται σε λειτουργία εκτε-
Φρένα Ε (χλστ.)
ήλιο. Η εναλλαγή των ενδείξε- Φρένα Π (χλστ.) Δ, CBS λεί χρέη γεννήτριας φορτίζοντας τη
ων γίνεται με κουμπιά αφής και μπαταρία. Κατά τη διάρκεια της δο-
υπάρχει δυνατότητα σύνδεσης με smartphone για κιμής, με το start – stop ενεργοποιημένο, η κατα-
διαχείριση κλήσεων και screen mirroring. Ο εξο- νάλωση κυμάνθηκε στα 3 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα
πλισμός του D-MAX περιλαμβάνει ακόμα keyless και αυτό είναι πολύ κοντά στο μέγιστο που θα δει
σύστημα εκκίνησης, συναγερμό, πλαϊνό και κεντρι- κανείς, αν κρίνουμε από την οδήγησή μας, η οποία
κό σταντ, ενώ προαιρετικά μπορεί να εφοδιαστεί με δεν θα μπορούσε να χαρακτηριστεί οικονομική.
σχάρα αλουμινίου. Σε επίπεδο περιφερειακών έχουμε δοκιμασμένες
Κινητήρας - Περιφερειακά λύσεις, αφού το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο συ-
Το D-MAX είναι αυτή τη στιγμή το μοναδικό μοντέ- νεργάζεται με τηλεσκοπικό πιρούνι και διπλά αμορ-
λο της Diletta που εφοδιάζεται με υδρόψυκτο κινη- τισέρ με ρυθμιζόμενη προφόρτιση ελατηρίου. Στον
τήρα, ενώ με απόδοση 12,8 ίππους στις 8.000 σ.α.λ τομέα των φρένων έχουμε εμπρός και πίσω δισκό-
και 12,4 Nm ροπής είναι και το ισχυρότερο. Το μο- φρενα με 3πίστονη δαγκάνα εμπρός και 2πίστονη
νοκύλινδρο σύνολο είναι και το πιο προηγμένο τε- πίσω με σύστημα συνδυασμένης πέδησης. Η διά-
χνολογικά, αφού διαθέτει ηλεκτρονικό ψεκασμό και σταση που έχει επιλεχθεί για τους τροχούς είναι οι
65 Eπιστροφή στα περιεχόμενα