Page 65 - net.mototriti.gr 01 Ιουνίου 2024
P. 65

TEST        Kymco

                                             l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ  AK 550 Premium
        τος αναβάτες να πατούν τα πό-       Αναρτήσεις-Φρένα-Τιμόνι           λοξενεί  το  σύστημα  διασύνδεσης
        δια στο έδαφος διευκολύνοντας                                         Noodoe. Μέσω ειδικής εφαρμογής
        τις  μανούβρες  και  το  παρκάρι-     Τύπος     Αλουμινίου διαιρούμενο  για smartphone δίνει πρόσβαση σε
        σμα. Χάρη στις κεκλιμένες πλατ-     Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις  USD πιρούνι    διάφορες  χρήσιμες  πληροφορίες
        φόρμες μπορείς να απλώσεις τα         Διαδρομή (χλστ.)       41χιλ.   και  λειτουργίες  όπως  πλοήγηση,
                                                                        Δ.Α
        πόδια σου σε μια πιο χαλαρή θέ-     Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις    Μονό    ενώ με το πάτημα ενός κουμπιού ο

        ση για πιο ξεκούραστα χιλιόμε-        Διαδρομή (χλστ.)     αμορτισέρ  αναβάτης μπορεί να επιλέξει μετα-
                                                                        Δ.Α
        τρα,  ενώ  το  μαξιλαράκι  στο  πί-  Φρένα Ε (χλστ.) 2Δ/270, 4Ε, Cornering    ξύ τεσσάρων απεικονίσεων. Τέλος,
                                                                       ABS
        σω μέρος της σέλας στηρίζει την       Φρένα Π (χλστ.) Δ/260, Cornering ABS  δύο φωτιζόμενες γραμμές, σε σχή-
        πλάτη σου. Ο συνεπιβάτης κάθε-                                        μα μπούμερανγκ, δείχνουν το επι-
        ται λίγο ψηλότερα και έχει στη διάθεσή του ένα ευ- λεγμένο πρόγραμμα χαρτογράφησης.
        ρύχωρο κομμάτι σέλας παρόμοιας σκληρότητας και         Κινητήρας
        πρακτικές χειρολαβές, ενώ τα αναδιπλούμενα μαρ-        Οι  αυστηρότερες  προδιαγραφές  ρύπων  έχουν
        σπιέ φέρνουν τα γόνατα σε φυσιολογικές γωνίες,  φέρει  μια  μικρή  μείωση  στη  μέγιστη  ιπποδύναμη
        οπότε δεν θα ακούσεις παράπονα σε πιο μεγάλες  του δικύλινρου εν σειρά κινητήρα, που πλέον φτά-

        βόλτες ή ταξίδια.                                     νει τους 51 ίππους στις 7.500 σ.α.λ. Μπορεί αυτό να
          Η  ζελατίνα  είναι  εντελώς  νέα,  μεγαλύτερων  δι- έχει ένα ελαφρύ αντίκτυπο στις απόλυτες επιδόσεις
        αστάσεων και ρυθμίζεται ηλεκτρικά σε ένα εύρος  από στάση με το 0-100 ολοκληρώνεται σε 7,9 δευτε-
        85 χιλιοστών. Στην τέρμα επάνω θέση σταματά στο  ρόλεπτα, όμως, απαλλαγμένος από κάθε ίχνος κρα-
        ύψος των ματιών και μπορεί αυτό να είναι ενοχλη- δασμών, συνεχίζει να εντυπωσιάζει με τη γραμμι-
        τικό για κάποιους, όμως η κάλυψη που προσφέρει  κότητα, αλλά και τον ήχο του χάρη στην crossplane
        είναι άριστη και μπορείς να διατηρείς υψηλές τα- διάταξη στροφάλου με διαστήματα ανάφλεξης στις
        χύτητες χωρίς τον θόρυβο και τους στροβιλισμούς  270 μοίρες. Ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει μετα-
        του αέρα. Ο αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέ- ξύ δυο mode λειτουργίας, Power και Rain, τα οποία
        λα έχει παραμείνει ίδιος και μπορεί να φιλοξενήσει  διαφοροποιούνται ως προς την απόκριση του γκα-

        ένα full face κράνος και μερικά πράγματα ακόμη,  ζιού αλλά και τη μέγιστη ιπποδύναμη. Η εναλλαγή
        ενώ έξτρα χώρο προσφέρει το ντουλαπάκι στη δε- των modes δεν μπορεί να γίνει εν κινήσει, ακόμα
        ξιά μεριά της ποδιάς που δεν κλειδώνει, αλλά έχει  κι αν το γκάζι είναι κλειστό, καθώς το scooter πρέ-
        θύρα USB. Από το κορυφαίο scooter της Kymco  πει να είναι ακινητοποιημένο. Για την τιθάσευση του
        δεν θα μπορούσε να απουσιάζει ο πλούσιος εξο- πίσω τροχού σε ολισθηρό οδόστρωμα φροντίζει το
        πλισμός και πραγματικά δεν λείπει τίποτα, αφού δι- traction control με δυνατότητα απενεργοποίησης.
        αθέτει θερμαινόμενα γκριπ σε τρία επίπεδα, χειρό- Μπαίνει ξανά αυτόματα σε λειτουργία αν κλείσεις

        φρενο,  ρυθμιζόμενες  μανέτες,  keyless  σύστημα  και ανοίξεις τον κεντρικό διακόπτη. Κατά τη διάρ-
        εκκίνησης και cruise control.                         κεια της δοκιμής η μέση κατανάλωση κυμάνθηκε
           Στον πίνακα οργάνων με τις τρεις ψηφιακές οθό- στα 5,1 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, νούμερο άκρως
        νες δεν έχουμε αλλαγές. Θυμίζουμε ότι στην αρι- ικανοποιητικό για τα δεδομένα της κατηγορίας, ενώ
        στερή  απεικονίζεται  το  στροφόμετρο,  μερικοί  και  σε ταξίδι μπορεί να πέσει στα 4,7.
        ολικός χιλιομετρητής, βολτόμετρο, ένδειξη πίεσης       Πλαίσιο – Άναρτήσεις – Φρένα
        ελαστικών,  μέση  και  στιγμιαία  κατανάλωση.  Στην    Με στόχο τη διατήρηση του βάρους χαμηλά έχει
        δεξιά οθόνη είναι το ταχύμετρο, η ένδειξη καυσί- χρησιμοποιηθεί αλουμινένιο διαιρούμενο πλαίσιο,
        μου και η θερμοκρασία κινητήρα. Το μεγαλύτερο  ενώ η σχεδόν οριζόντια τοποθέτηση των κυλίνδρων
        ενδιαφέρον εστιάζεται στην κεντρική οθόνη που φι- συμβάλει στην ιδανική κατανομή του στο επιθυμητό


                                               65   Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   60   61   62   63   64   65   66   67   68   69   70