Page 70 - net.mototriti.gr 01 Ιουνίου 2024
P. 70

TEST        Zontes

                                              l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ  D350
        ναρμογής, με το τελικό αποτέλεσμα να είναι αξιο- στερή να φέρει και διπλή θύρα ταχείας φόρτισης
        πρόσεκτο.                                             USB (Type A+ και Type C).
          Άνεση – Εργονομία                                    Το  D350  εξοπλίζεται  επίσης  με  Keyless  σύστη-
          H  Zontes  μας  έχει  συνηθίσει  στα  πολυτελή  μα  εκκίνησης,  το  οποίο  αναγνωρίζει  το  κλειδί  σε
        Scooter, τόσο από άποψη άνεσης όσο και από άπο- απόσταση 1,5 μέτρων και με την απομάκρυνση του
        ψη εξοπλισμού και το D350 δεν θα μπορούσε να  αναβάτη κλειδώνει αυτόματα, ενώ παρόν είναι και
        αποτελεί εξαίρεση. Παρά τις αρκετά πιο μαζεμένες  το σύστημα ελέγχου πίεσης και θερμοκρασίας των

        διαστάσεις από το πιο «Larger than Life» αδερφάκι  ελαστικών και το πολύ χρήσιμο χειρόφρενο στην
        του, το E350, έχουμε και εδώ μια πολύ άνετη σέλα,  αριστερή μανέτα.
        με γενναιόδωρες διαστάσεις και ποσότητα αφρώ-          Κινητήρας
        δους, τόσο για τον οδηγό, όσο και για τον συνεπι-      Το Zontes D350 τροφοδοτείται από την ίδια μο-
        βάτη. Ο χώρος για τα πόδια είναι άπλετος ακόμα  νάδα που έχουμε ήδη γνωρίσει μέσω του Zontes
        και για αναβάτες μεγαλύτερων αναστημάτων, ενώ  E350. Πρόκειται για έναν τετράχρονο, μονοκύλιν-
        η ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη σε δύο θέσεις θα καλύ- δρο  κινητήρα  349cc,  ο  οποίος  είναι  ο  δυνατότε-

        ψει επαρκέστατα το πάνω μέρος του σώματος.            ρος της κατηγορίας, καθώς αποδίδει 37 ίππους στις
          Η πληροφόρηση του αναβάτη γίνεται μέσω μιας  7.500 σ.α.λ. και 38 Nm ροπής στις 6.000 σ.α.λ. Εξο-
        έγχρωμης οθόνης TFT, η οποία έχει τέσσερα δια- πλίζεται με Traction Control και 2 χαρτογραφήσεις
        φορετικά Interfaces (Race, Street, Casual, Simple)  (Eco & Sport), με διαφορά στην απόκριση του γκα-
        και  υπάρχει  η  δυνατότητα  συνδεσιμότητας  μέσω  ζιού. Βέβαια ακόμα και στην Eco οι επιδόσεις εί-
        Bluetooth  και  μέσω  της  εφαρμογής  Carbit  Ride,  ναι ικανοποιητικότατες (ειδικά μέσα στην πόλη) και
        ενώ  η  φωτεινότητα  προσαρμόζεται  αυτόματα  σε  ξεχωρίζουν στην κατηγορία , ενώ περνώντας στην
        λειτουργία προβολής μέρα/νύχτα. Ο                                         Sport, οι μετρήσεις μας έδειξαν
        χειρισμός της γίνεται από τους (φωτι-    Εξοπλισμός - τιμή                ότι το Zontes D350 χρειάζεται
        ζόμενους) διακόπτες που βρίσκονται      ABS / Ρυθμ.                l/8    μόλις 8,2” για να πιάσει τα 100

        στα αριστερά του τιμονιού.              Τraction Control / Ρυθμ.    l/l   χλμ./ώρα,  κάτι  που  όχι  απλά
                                                                             l
                                                Στροφόμετρο
          Ο χώρος κάτω από τη σέλα είναι μι-    Μερικός χιλιομετρητής        l    επιβεβαιώνει  ότι  το  D350  εί-
        κρός για την κατηγορία, καθώς φτά-      Ένδειξη βενζίνης             l    ναι το πιο δυνατό 350άρι, αλλά
        νει μόλις τα 24 λίτρα. Έξτρα αποθη-     Δείκτης θερμοκρασίας         l    το φέρνει σε ευθεία αντιπαρα-
        κευτικοί  χώροι  υπάρχουν  σε  δύο      Θερμοκρασία περιβάλλοντος    l    βολή (που πολλές φορές κερ-
        ντουλαπάκια στην ποδιά, με την αρι-     Ζελατίνα / Ρυθμ.           l/l    δίζει) ακόμα και με τα 400άρια
                                                Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ   l/l
                                                Πλάγιο σταντ                 l    Scooter που έχουμε μετρήσει.
                                                Κεντρικό σταντ               l    Το σύστημα ψεκασμού έρχεται
                                                Χειρολαβές / Σχάρα         l/l    από την Bosch και, παρά τις επι-
                                                Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π    8/l  δόσεις του, η κατανάλωση του
                                                l: στάνταρ, 8: προαιρετικός,      D350 δεν ξεφεύγει πολύ προς
                                                  -: δε διατίθεται
                                                                                  τα πάνω, καθώς μέσα στην πό-
                                                              λη θα κάψει 4,2 λίτρα ανά 100 χλμ., ενώ σε συνθή-
                                                              κες ταξιδιού θα δεις αυτό το νούμερο να πέφτει στα
                                                              3,6 λίτρα.

                PHOTO GALLERY                                  Πλαίσιο – Άναρτήσεις – Φρένα
                                                               To ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο συνεργάζεται με
                                                              ένα τηλεσκοπικό πιρούνι διαμέτρου 41mm με δι-

                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα     70
   65   66   67   68   69   70   71   72   73   74   75