Page 52 - net.mototriti.gr 01 Ιουνίου 2024
P. 52

TEST        Kawasaki

                                             l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ  Versys 1000 S
         Οδηγώντας                                            το ταξίδι με άνεση και χωρίς να πιανόμαστε σε ωμο-
         Όταν μια μοτοσικλέτα σου προκαλεί εσωτερικό ρί- πλάτες, πλευρά, οπίσθια και μέση. Οι ρυθμιζόμενες
        γος, πάει να πει ότι ήρθε για να αναστατώσει τον εσω- αναρτήσεις σε συνδυασμό με το άκαμπτο πλαίσιο,
        τερικό σου κόσμο. Η Kawasaki Versys 1000 S  θα  θα προσφέρουν πέραν του δέοντος καλά κρατήματα
        σταθεί στο ύψος της, χωρίς να μας θέσει ποτέ όριο  σε όλες τις διαδρομές. Το βάρος και γεωμετρία της
        χιλιομέτρων, μιας και ο κινητήρας στέκεται αντάξιος  δεν θα δυσανασχετήσουν σε γρήγορες αλλαγές κλί-

        των προσδοκιών μας, οι αναρτήσεις δεν μας βάζουν  σεις, αλλά δεν θα προσφέρουν και αυτή την σπίθα
        όριο με τι ρυθμό θα κινηθούμε και η προστασία των  που θα μας συνεπάρει σε ρυθμό έντονου παιχνιδιού
        αεροδυναμικών βοηθημάτων δεν θα μας αφήσουν  σε φιδίσιες διαδρομές. Με εκπληκτική σταθερότητα
        ακάλυπτους από τις ριπές του αέρα. Ο τετρακύλιν- θα κινηθεί σε ρυθμούς ταξιδιού, γράφοντας το τα-
        δρος σε σειρά κινητήρας είναι σαν έχει «πιει» λίγες  χύμετρο στα 120χλμ/ώρα τον αριθμό στροφών των
        γουλιές ισοτονικού ποτού, προκαλώντας ευχάριστα  4500σ.α.λ., στα 130χλμ/ώρα των 5000σ.α.λ και στα
        ξεσπάσματα σβέλτης οδήγησης, αναλόγως πιο από  140χλμ/ώρα των 5500 στροφών ανά λεπτό. Η εμφά-
        τα 4 Riding modes έχουμε επιλέξει. Τα προγράμματα  νιση ενός μικρού συντονισμού σε αυτή την περιοχή

        οδήγησης που συναντάμε είναι τα Sport, Road, Rain  στροφών θα γίνει αντιληπτή, χωρίς να τείνει δέου-
        και Rider. Στο Riding mode του Rider, μπορούμε να  σας σημασίας.
        ρυθμίσουμε σε ποιο από τα 3 επίπεδα ευαισθησίας
        θέλουμε να επεμβαίνει το KTRC ή να απενεργοποιη-                                    Εξοπλισμός αναβάτη
        θεί τελείως, καθώς και η δύναμη απόδοσης του κινη-          Μπουφάν: Nordcode Dakar EVO (Moto Market)
        τήρα αν θα είναι στο Full ή στο Low. Η ώρα δεν αργεί          Κράνος: LS2 Thunder Carbon (Ά.ΚΙΟΥΠΗΣΆ.Ε)
        να έρθει για να αρχίσουμε να ανοίγουμε ρυθμό, ώστε
        να δούμε τι νούμερα καταφέρνει να φέρει στις καθιε-     Η άποψή μας
        ρωμένες μετρήσεις μας. Τα πρώτα 0-50χλμ/ώρα, έρ-
        χονται σε 1,8 δευτερόλεπτα, τα 0-100 σε 4,0 δευτε-       Η Kawasaki Versys 1000 S θα σου ξυπνήσει όλα

        ρόλεπτα τα 0-160 σε 8,42 δευτερόλεπτα, τα 60-120        τα «άγρια» σπορ τουριστικά ένστικτα σου και θα σε
        (με 4η σχέση) σε 4,44 δευτερόλεπτα και τα 60-160        μεταφέρει με άνεση ανακαλύπτοντας καινούριες
        σε 6,29 δευτερόλεπτα. Τελευταία και από τις πλέον       διαδρομές σε όλο τον κόσμο. Με κορυφαίο τε-
        σημαντικές μετρήσεις είναι αυτή της απότομης επι-       χνολογικό εξοπλισμό και περιφερειακά που πρω-
        βράδυνσης σε πλήρη ακινητοποίηση της μοτοσικλέ-         τοστατούν στον τομέα τους, οι στροφές των επαρ-
        τας, όπου από τα 100 χιλιόμετρα την ώρα μειώνουμε       χιακών κομματιών και τα χιλιόμετρα της Εθνικής
        στα 0, επιτυγχάνοντάς τη σε 43 μέτρα. Το σώμα μας       οδού, εξελίσσονται σε πηγή οδηγικής ευχαρίστη-
        είναι τοποθετημένο μέσα στη μοτοσικλέτα, αλλά πε-       σης. Η κορυφαία σέλα που έχει για αναβάτη-συνε-

        ριέργως αφήνει μια αίσθηση ότι βρίσκεσαι πάνω από       πιβάτη και καλή κύλιση της θα μας οδηγήσουν να
        αυτήν. Η μονοκόμματη σέλα δύο επιπέδων δημιουρ-         σχεδιάζουμε κάθε φορά τον επόμενο ανεξερεύ-
        γεί μια μικρή υψομετρική διαφορά ανάμεσα σε ανα-        νητο προορισμό. Όλες αυτές τις αρετές μπορούμε
        βάτη και συνεπιβάτη, καθιστώντας ευχάριστες γεύ-        να τις κάνουμε δικιές μας με 16.795 ευρώ.
        σεις για οφθαλμόλουτρο φυσικών τοπίων, χωρίς να
        υπάρχει εμπόδιο μεταξύ των δύο κρανών. Το τρίγω-             Σέλα-Σελάρα, κινητήρας,
        νο που σχηματίζεται στα χέρια του οδηγού προς το τι-         προστασία από τον αέρα
        μόνι μεταβλητής διατομής, τα πόδια στα πατάκια και
        η απόσταση που δημιουργείται σχετικά με τον κορ-             Λειτουργία Quick shifter, χαλάρωση
        μό, θα προσφέρουν ξεκούραστες γωνίες, κάνοντας               ροζετών βάσης ζελατίνας

                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα     52
   47   48   49   50   51   52   53   54   55   56   57