Page 50 - net.mototriti.gr 01 Ιουνίου 2024
P. 50

TEST        Kawasaki

                                             l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ  Versys 1000 S
        Η αδιάβροχη παροχή ισχύος DC        Αναρτήσεις-Φρένα-Τιμόνι           και  με  ροπή  που  ανέρχεται  στα
        12V  που  βρίσκεται  στα  αριστε-                                     102Nm στις 7.500 στροφές ανά λε-
        ρά  της  οθόνης,  καλύπτεται  με      Τύπος     Αλουμινένιο σωληνωτό  πτό.  Ακουμπώντας  το  δεξί  γκρίπ
        ένα προστατευτικό πλαστικό κα-      Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις          και περιστρέφοντας το, καταλαβαί-
        πάκι.  Η  τεχνολογία  της  Keyless   Ανεστραμμένο πιρούνι KYB 43 χιλ ΑΕ,    νεις ότι η διαδρομή της γκαζιέρας

                                                                        ΠΕ
        λειτουργίας  απουσιάζει,  χωρίς     Διαδρομή (χλστ.)           150    του είναι μακριάς κλιμάκωσης, συ-
        όμως να μας λείπει, μιας και το     Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις    Μονό   ντελώντας να την κλείνεις μόνο για
                                            αμορτισέρ KYB με μοχλικό ΑΕ, ΠΕ
        συμβατικό κλειδί, προσδίδει κύ-     Διαδρομή (χλστ.)           152    κατεβάσματα χωρίς να χρειαστεί το
        ρος παλαιάς κοπής! Ξεκλειδώνο-      Φρένα Ε (χλστ.)   2Δ/310, 4Ε, ABS  πάτημα της μανέτας του συμπλέκτη,
                                            Φρένα Π (χλστ.)
                                                              Δ/250, 1Ε, ABS
        ντας το τιμόνι και θέτοντας σε λει-                                   μιας και είναι εξοπλισμένη με KQS
        τουργία την έγχρωμη TFT οθόνη, εμφανίζονται όλες  (Kawasaki Quick Shifter) Up & Down. Η λειτουργία
        οι απαραίτητες πληροφορίες σε λευκό ή μαύρο φό- του Quick Shifter έχει ωραία μαλακή αίσθηση, αλλά
        ντο,  εναλλάσσοντάς  το  στο  επιθυμητό,  μέσω  ενός  οι αλλαγές μεταδίδονται λίγο απότομα κατά την αλ-

        κουμπιού στα δεξιά χειριστήρια, με στιγμιαίο πάτημα.  λαγή τους και με μια μικρή χρονοκαθυστέρηση.  Δι-
        Εκεί θα βρούμε τον διακόπτη για τα μεγάλα φώτα, το  αθέτει συμπλέκτη Assist & Slipper χρησιμοποιώντας
        κουμπί των θερμαινόμενων γκρίπ, τα κουμπιά για τις  δύο τύπους έκκεντρων (ένα υποβοήθησης και ένα
        επιλογές του Cruise Control, διακόπτες για την πλο- ολίσθησης) για τη συμπίεση-διαχωρισμό της καμπά-
        ήγηση στο μενού ρυθμίσεων, των φλάς και της κόρ- νας συμπλέκτη και του πλατό πίεσης. Ένα πλήθος
        νας. Ενώ στα δεξιά χειριστήρια, υπάρχει η μίζα και το  προγραμμάτων  θα  συντελέσουν  στην  οδηγική  ευ-
        κουμπί Select, το οποίο σε οδηγεί μέσα στις ρυθμί- χαρίστηση, μιας και η διάθεση των τεσσάρων Riding
        σεις της Versys 1000 S. Τα δύο Interface που προ- modes των Sport, Road, Rain και Rider θα μας φέ-
        σφέρει η τετράγωνη οθόνη διαθέτουν κάποιες ίδιες  ρουν πιο κοντά στα οδηγικά μας θέλω.

        πληροφορίες, ξεχωρίζοντας το κάθε ένα με τον δικό      Πλαίσιο - Άναρτήσεις – Φρένα
        του τρόπο. Το Type1 προσφέρει πιο πολλές χρηστι-       Το εξαιρετικά μυώδες σώμα της Versys είναι φτιαγ-
        κές πληροφορίες, όπως τους 2 μερικούς χιλιομετρη- μένο από αλουμινένιους σωλήνες στρόγγυλης δια-
        τές, κλισίμετρο, ολικό μετρητή χιλιομέτρων, μέγιστης  τομής,  φέροντας  ξεχωριστό  ατσάλινο  υποπλαίσιο,
        κλίσης  αριστερά-δεξιά,  μέσης  ταχύτητας,  συνολι- επίσης στρόγγυλης διατομής. Το καλοζυγισμένο σύ-
        κής ώρας οδήγησης, εναπομείναντα διανυθέντα χι- νολο της σε κάνει να αισθάνεσαι ότι οδηγείς μοτοσι-
        λιόμετρα, εξωτερικής θερμοκρασίας, ρολόι, ένδειξη  κλέτα λιγότερων κιλών πάρα τα 255 πλήρες υγρών.
        σχέσης ταχύτητας, ταχυμέτρου, θερμοκρασίας ψυ- Μπροστά συναντάμε ένα ρυθμιζόμενο ως προς την
        κτικού,  στάθμης  καυσίμου,  επιλεγμένου  προγράμ- απόσβεση επαναφοράς και προφόρτισης ελατηρίου,

        ματος  οδήγησης,  ECO  ένδειξη  τρόπου  οδήγησης,  ανεστραμμένο πιρούνι ΚΥΒ των 43 χιλιοστών και δι-
        Cornering lights και Kawasaki Quick Shifter.          αδρομής 150 χιλιοστών, φιλτράροντας κάθε σπιθα-
          Κινητήρας                                           μή  δρόμου.  Οι  4-πίστονες  ακτινικές  δαγκάνες  της
          Με έναν κινητήρα διαμάντι για να καταπίνει χιλιό- Nissin, απελευθερώνουν άμεσα τα έμβολα αυτών,
        μετρα, ο τετράχρονος, υγρόψυκτος, τετρακύλινδρος  πιέζοντας τα τακάκια για να εφάψουν με δύναμη πά-
        σε  σειρά  των  1.043  κυβικών  εκατοστών,  με  ροπή  νω  στις  κυματοειδείς  δισκόπλακες  των  310  χιλιο-
        που φαίνεται από τις πρώτες κιόλας στροφές, αμεσό- στών. Πίσω συναντάμε μια ρυθμιζόμενη ανάρτηση
        τητα στις μεσαίες και διάρκεια στις υψηλές. Το έντο- ΚΥΒ Back-link με μοχλικό οριζόντιας διάταξης, τοπο-
        νο  χαμόγελο  που  σχηματίζεται  συχνά  πυκνά  μέσα  θετώντας το αμορτισέρ αρκετά κοντά στο κέντρο βά-
        από το κράνος, το προκαλεί το «ισχυρό» ήρεμο δού- ρους της μοτοσικλέτας, εξασφαλίζοντας πιο συμπα-

        λεμα του, που αποδίδει 120 ίππους στις 9.000σ.α.λ  γή σχεδίαση.
                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα     50
   45   46   47   48   49   50   51   52   53   54   55