Page 50 - net.mototriti.gr 01 Ιουνίου 2024
P. 50
TEST Kawasaki
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ Versys 1000 S
Η αδιάβροχη παροχή ισχύος DC Αναρτήσεις-Φρένα-Τιμόνι και με ροπή που ανέρχεται στα
12V που βρίσκεται στα αριστε- 102Nm στις 7.500 στροφές ανά λε-
ρά της οθόνης, καλύπτεται με Τύπος Αλουμινένιο σωληνωτό πτό. Ακουμπώντας το δεξί γκρίπ
ένα προστατευτικό πλαστικό κα- Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις και περιστρέφοντας το, καταλαβαί-
πάκι. Η τεχνολογία της Keyless Ανεστραμμένο πιρούνι KYB 43 χιλ ΑΕ, νεις ότι η διαδρομή της γκαζιέρας
ΠΕ
λειτουργίας απουσιάζει, χωρίς Διαδρομή (χλστ.) 150 του είναι μακριάς κλιμάκωσης, συ-
όμως να μας λείπει, μιας και το Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις Μονό ντελώντας να την κλείνεις μόνο για
αμορτισέρ KYB με μοχλικό ΑΕ, ΠΕ
συμβατικό κλειδί, προσδίδει κύ- Διαδρομή (χλστ.) 152 κατεβάσματα χωρίς να χρειαστεί το
ρος παλαιάς κοπής! Ξεκλειδώνο- Φρένα Ε (χλστ.) 2Δ/310, 4Ε, ABS πάτημα της μανέτας του συμπλέκτη,
Φρένα Π (χλστ.)
Δ/250, 1Ε, ABS
ντας το τιμόνι και θέτοντας σε λει- μιας και είναι εξοπλισμένη με KQS
τουργία την έγχρωμη TFT οθόνη, εμφανίζονται όλες (Kawasaki Quick Shifter) Up & Down. Η λειτουργία
οι απαραίτητες πληροφορίες σε λευκό ή μαύρο φό- του Quick Shifter έχει ωραία μαλακή αίσθηση, αλλά
ντο, εναλλάσσοντάς το στο επιθυμητό, μέσω ενός οι αλλαγές μεταδίδονται λίγο απότομα κατά την αλ-
κουμπιού στα δεξιά χειριστήρια, με στιγμιαίο πάτημα. λαγή τους και με μια μικρή χρονοκαθυστέρηση. Δι-
Εκεί θα βρούμε τον διακόπτη για τα μεγάλα φώτα, το αθέτει συμπλέκτη Assist & Slipper χρησιμοποιώντας
κουμπί των θερμαινόμενων γκρίπ, τα κουμπιά για τις δύο τύπους έκκεντρων (ένα υποβοήθησης και ένα
επιλογές του Cruise Control, διακόπτες για την πλο- ολίσθησης) για τη συμπίεση-διαχωρισμό της καμπά-
ήγηση στο μενού ρυθμίσεων, των φλάς και της κόρ- νας συμπλέκτη και του πλατό πίεσης. Ένα πλήθος
νας. Ενώ στα δεξιά χειριστήρια, υπάρχει η μίζα και το προγραμμάτων θα συντελέσουν στην οδηγική ευ-
κουμπί Select, το οποίο σε οδηγεί μέσα στις ρυθμί- χαρίστηση, μιας και η διάθεση των τεσσάρων Riding
σεις της Versys 1000 S. Τα δύο Interface που προ- modes των Sport, Road, Rain και Rider θα μας φέ-
σφέρει η τετράγωνη οθόνη διαθέτουν κάποιες ίδιες ρουν πιο κοντά στα οδηγικά μας θέλω.
πληροφορίες, ξεχωρίζοντας το κάθε ένα με τον δικό Πλαίσιο - Άναρτήσεις – Φρένα
του τρόπο. Το Type1 προσφέρει πιο πολλές χρηστι- Το εξαιρετικά μυώδες σώμα της Versys είναι φτιαγ-
κές πληροφορίες, όπως τους 2 μερικούς χιλιομετρη- μένο από αλουμινένιους σωλήνες στρόγγυλης δια-
τές, κλισίμετρο, ολικό μετρητή χιλιομέτρων, μέγιστης τομής, φέροντας ξεχωριστό ατσάλινο υποπλαίσιο,
κλίσης αριστερά-δεξιά, μέσης ταχύτητας, συνολι- επίσης στρόγγυλης διατομής. Το καλοζυγισμένο σύ-
κής ώρας οδήγησης, εναπομείναντα διανυθέντα χι- νολο της σε κάνει να αισθάνεσαι ότι οδηγείς μοτοσι-
λιόμετρα, εξωτερικής θερμοκρασίας, ρολόι, ένδειξη κλέτα λιγότερων κιλών πάρα τα 255 πλήρες υγρών.
σχέσης ταχύτητας, ταχυμέτρου, θερμοκρασίας ψυ- Μπροστά συναντάμε ένα ρυθμιζόμενο ως προς την
κτικού, στάθμης καυσίμου, επιλεγμένου προγράμ- απόσβεση επαναφοράς και προφόρτισης ελατηρίου,
ματος οδήγησης, ECO ένδειξη τρόπου οδήγησης, ανεστραμμένο πιρούνι ΚΥΒ των 43 χιλιοστών και δι-
Cornering lights και Kawasaki Quick Shifter. αδρομής 150 χιλιοστών, φιλτράροντας κάθε σπιθα-
Κινητήρας μή δρόμου. Οι 4-πίστονες ακτινικές δαγκάνες της
Με έναν κινητήρα διαμάντι για να καταπίνει χιλιό- Nissin, απελευθερώνουν άμεσα τα έμβολα αυτών,
μετρα, ο τετράχρονος, υγρόψυκτος, τετρακύλινδρος πιέζοντας τα τακάκια για να εφάψουν με δύναμη πά-
σε σειρά των 1.043 κυβικών εκατοστών, με ροπή νω στις κυματοειδείς δισκόπλακες των 310 χιλιο-
που φαίνεται από τις πρώτες κιόλας στροφές, αμεσό- στών. Πίσω συναντάμε μια ρυθμιζόμενη ανάρτηση
τητα στις μεσαίες και διάρκεια στις υψηλές. Το έντο- ΚΥΒ Back-link με μοχλικό οριζόντιας διάταξης, τοπο-
νο χαμόγελο που σχηματίζεται συχνά πυκνά μέσα θετώντας το αμορτισέρ αρκετά κοντά στο κέντρο βά-
από το κράνος, το προκαλεί το «ισχυρό» ήρεμο δού- ρους της μοτοσικλέτας, εξασφαλίζοντας πιο συμπα-
λεμα του, που αποδίδει 120 ίππους στις 9.000σ.α.λ γή σχεδίαση.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα 50