Page 44 - net.mototriti.gr 01 Mαϊου 2024
P. 44

TEST        Yamaha Tenere 700

                                             l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ  Extreme
        βάρους της γίνεται με ευκολία, καθώς τα 205 κι- άνεσης. Βέβαια δεν φτιάχτηκε για αυτό, αλλά πε-
        λά που έχει πλήρες υγρών, την καθιστούν μια μο- ρισσότερο για να μας μεταφέρει όσο το δυνατόν ξε-
        τοσικλέτα που δε θα δυσκολέψει σε επιτόπιες μα- κούραστα μέχρι το σημείο που θα αρχίσουν οι χω-
        νούβρες,  σε  παιχνίδια  με  λασπωμένα  τερέν,  και  μάτινες εξερευνήσεις. Βάζουμε κλειδί στη μίζα και
        ελιγμούς  ανάμεσα  από  άλλα  οχήματα.  Καθώς  οι  ξεκινάμε χωρίς προετοιμασίες, με μόνο εφόδιο τον
        αναζητήσεις σε εντός και εκτός δρόμου διαδρομές  απαραίτητο  σάκο  των  προσωπικών  αντικειμένων,

        είναι βούτυρο στο ψωμί της, φέρει ένα ανεστραμ- καθώς και το γέμισμα του ρεζερβουάρ των 16 λί-
        μένο μπροστινό πιρούνι της Kayaba, πλήρες ρυθ- τρων. Η χαμηλή κατανάλωση της Extreme και η αυ-
        μιζόμενο των 43χλστ και διαδρομής 230 χιλιοστών,  τονομία που προσφέρει με ένα γεμάτο ντεπόζιτο,
        ενώ πίσω συναντάμε, επίσης, μία πλήρως ρυθμι- αγγίζει τα 300 χιλιόμετρα, ένα νούμερο που θα μας
        ζόμενη ανάρτηση τη KYB των 220χλστ διαδρομής  δώσει την ανάλογη ξεγνοιασιά των διανυθέντων χι-
        (μεγαλύτερη κατά 20χλστ από το απλό μοντέλο) με  λιομέτρων που θα πραγματοποιήσουμε. Η λειτουρ-
        μοχλικό, διαπερνώντας το μαύρο αλουμινένιο ψαλί- γία που γίνεται μέσω ηλεκτρονικού ψεκασμού, απο-
        δι. Ως πρώτη τοποθέτηση ελαστικών, επιλέχθηκαν  δίδει άμεσα και με γεμάτη την καμπύλη ισχύος.

        τα Pirelli Scorpion Rally STR, με διαστάσεις 90/90
        εμπρός και 150/70 πίσω, σε 21 και 18 ιντσών ακτι-                                   Εξοπλισμός αναβάτη
        νωτούς  τροχούς  αντίστοιχα.  Τα  φρένα  της  T7,  τα       Μπουφάν: Nordcode Dakar EVO (Moto Market)
                                                                      Μπότες: Seventy Degrees SD-BA5 Adventure
        απαρτίζουν 2 δίσκοι των 282 χιλιοστών με διπίστο-                                         (Μότο Πήγασος)
        νες δαγκάνες της Brembo μπροστά και πίσω είναι                       Κράνος: LS2 Pioneer (Ά.ΚΙΟΥΠΗΣ Ά.Ε)
        υπεύθυνος ένας δίσκος των 245 χιλιοστών με μία
        μονοπίστονη δαγκάνα, επίσης της Brembo. Καθώς
        πατάμε μίζα στην Γιαπωνέζα και ηχεί το γουργούρι-       Η άποψή μας
        σμα του CP2, η προειδοποιητική ένδειξη καλής λει-        Η Yamaha Tenere 700 Extreme, είναι μια μοτοσι-
        τουργίας του συστήματος αντιμπλοκαρίσματος των          κλέτα η οποία δημιουργήθηκε με γνώμονα να ικα-

        τροχών ABS, μένει αναμμένη μέχρι να πιάσουμε τα         νοποιήσει περισσότερο τους πιο χωμάτινους ανα-
        πρώτα 10 χιλιόμετρα στο ταχύμετρο. Αν παρόλα αυ-        βάτες, αυξάνοντας το ύψος της στα 910 χιλιοστά
        τά θελήσουμε να παίξουμε μαζί της και να θέσου-         από τα 890χλστ των άλλων εκδόσεων και με επί-
        με τα ABS εκτός λειτουργίας, πηγαίνουμε στο με-         πεδη σέλα, θέτοντας το σώμα σε πιο επιθετική θέ-
        νού επιλέγοντας Rear ABS Off (Off Road) για να          ση οδήγησης, βοηθώντας αρκετά την μετατόπιση
        απενεργοποιηθεί μόνο στον πίσω τροχό ή ABS Off          μας σε εκτός δρόμου κομμάτια. Οι ρυθμιζόμενες
        (Off Road) για να τεθεί εκτός λειτουργίας και στους     αναρτήσεις της KYB θα αποτελέσουν σημείο ανα-

        δύο τροχούς. Η μέτρηση που πραγματοποιήσαμε σε          φοράς, καθώς η Extreme σετάρεται εύκολα και
        φρένα πανικού από τα 100 στα 0χλμ/ώρα, επήλθε           φέρει στην πίσω ανάρτηση μοχλικό δίνοντας προ-
        σε 44,7 μέτρα.                                          οδευτικότερο  κράτημα.  Η  συγκεκριμένη  Τ7  των
         Οδηγώντας                                              689κ.εκ με το εντουρίσιο φτερό, είναι στην τιμή
         Η Yamaha Tenere 700 Extreme είναι μία μοτοσι-          των 12.500 ευρώ.
        κλέτα, που θα αποτελέσει μέρος των καθημερινών
        υποχρεώσεων, αλλά και των μεγάλων ταξιδιών με                Απόσταση από το έδαφος, αναρτήσεις,
        βασικές υποχωρήσεις ως προς την άνεση και όχι                απενεργοποίηση ABS
        από άποψη αεροδυναμικής, αλλά από έλλειψη ερ-
        γονομικών ανέσεων της σέλας, όπου με τις ανά-                Συμπλέκτης, κιβώτιο ταχυτήτων,

        λογες αλλαγές έρχεται σε πολύ καλύτερα επίπεδα               βάση εξάτμισης
                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα     44
   39   40   41   42   43   44   45   46   47   48   49