Page 42 - net.mototriti.gr 01 Mαϊου 2024
P. 42
TEST Yamaha Tenere 700
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ Extreme
ναι στα 910 χιλιοστά, ενώ η απόσταση από το έδα- στις αλλαγές τους, χωρίς να διατίθεται Quickshifter
φος μέχρι το κατώτατο σημείο της μοτοσικλέτας στον στάνταρ εξοπλισμό, αλλά μόνο ως επιπρόσθε-
είναι στα 260 χιλιοστά, προορίζοντάς την για άνω τος. Ο 700άρης περνάει όλη τη δύναμη κάτω στον
του μετρίου αναστήματα, ώστε να πατάνε καλά κά- δρόμο αποφεύγοντας οποιαδήποτε απώλεια ισχύ-
τω τα πόδια. Στο τομέα της ανεμοκάλυψης είναι το- ος, προσφέροντας σημαντικό προβάδισμα στην κα-
ποθετημένη μία στενή ζελατίνα που κάνει καλά τη τανάλωση εκτός πόλης, που κυμαίνεται στα 4,9 λί-
δουλειά της. Παρόλα αυτά αν θέλουμε πιο ψηλή, η τρα ανά 100 χιλιόμετρα και σε μεικτό κύκλο στα
Yamaha διαθέτει μεγαλύτερη. 5,5 λίτρα. Ο ήχος που βγαίνει από την εξάτμιση,
Κινητήρας είναι ανατριχιαστικός στο άκουσμα του, με διάτα-
Το μοναδικό στοιχείο της Tenere που μένει αναλ- ξη εξαγωγής των σωλήνων 2-1-1 και αν προσθέ-
λοίωτο, είναι ο Crossplane κινητήρας με τον στρό- σουμε από τον επιπλέον εξοπλισμό το τελικό της
φαλο των 270ο να εξασφαλίζει γραμμική απόδοση, Akrapovic, θα πάρει ισχυρές ανάσες απελευθέρω-
συνεπαίρνοντάς μας σε κάθε περιστροφή του δεξί σης, εθίζοντας μας σε συχνές περιστροφές ξερο-
γκρίπ. Οι πιστονιές που χτυπάνε μέσα στον υγρόψυ- γκαζιών. Τέλος, στις μετρήσεις επιδόσεων είδαμε
κτο, τετράχρονο, δικύλινδρο κινητήρα Euro5 προδι- ότι τα 0-50 χιλιόμετρα τα πιάνει σε 1,8, τα 0-100 σε
αγραφών, τετραβάλβιδο με δύο εκκεντροφόρους, 4,2 δευτερόλεπτα, τα 0-160 σε 11,2δλ και τα 60-
αποκαλούμενος και ως CP2, των 689 κυβικών εκα- 120 με 4η σχέση στο κιβώτιο σε 4,7 δευτερόλεπτα.
τοστών, αποδίδει 73,4 ίππους στις 9.000σ.α.λ και Πλαίσιο - Αναρτήσεις – Φρένα
ροπή που ανέρχεται στα 68 Nm στις 6.500 στροφές Μιας και μιλάμε για “Extreme” καταστάσεις, η
ανά λεπτό, θα μας γεμίσουν ατελείωτες δόσεις χα- ραχοκοκαλιά της Tenere αποτελείται από ένα άκα-
ράς. Το κιβώτιο ταχυτήτων αποτελείται από 6 σχέ- μπτο, ατσάλινο, τύπου διαμάντι πλαίσιο στρόγγυλης
σεις, οι οποίες είναι λίγο σκληρές και θορυβώδεις διατομής με ενιαίο υποπλαίσιο. Η διαχείριση του
Eπιστροφή στα περιεχόμενα 42